ChristianMatch
 


Forum

weinig lol
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: maandag 22 november 2010, 19:47
 
steeds minder kom ik in het forum..
lees af en toe wel, en denk ik....zucht..........................................
heeeele pagina s scrollen om lappen teksten,
en de kritiek op elkaar.
voor mij niet oke.
blijken velen niet door 1 deur te kunnen.
Dan heb ik het voor gezien, het trekt mij naar beneden.
Ik hou het maar op af en toe een mailtje..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BART817





Berichten: 274

BerichtGeplaatst: maandag 22 november 2010, 19:58
 
PIEKIE042 schreef:
steeds minder kom ik in het forum..
lees af en toe wel, en denk ik....zucht..........................................
heeeele pagina s scrollen om lappen teksten,
en de kritiek op elkaar.
voor mij niet oke.
blijken velen niet door 1 deur te kunnen.
Dan heb ik het voor gezien, het trekt mij naar beneden.
Ik hou het maar op af en toe een mailtje..

das idd erg vervelend en stoor me ook altijd aan dat soort dingen.
zeker op een christelijk forum!


Laatst aangepast door
BART817
op maandag 22 november 2010, 19:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 22 november 2010, 20:00
 
Begrijpelijk...
...en jammer...

Hoop dat je toch ook iets positiefs mag halen uit CM!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: maandag 22 november 2010, 20:00
 
BART817 schreef:
das idd erg vervelend en stoor me ook altijd aan dat soort dingen.
zeker op een christelijk forum!

Tja....weet je wat ik dan denk? Doe er iets aan! Schrijf iets leuks en wacht niet alleen maar af.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 22 november 2010, 20:05
 
PIEKIE042 schreef:
steeds minder kom ik in het forum..
lees af en toe wel, en denk ik....zucht..........................................
heeeele pagina s scrollen om lappen teksten,
en de kritiek op elkaar.
voor mij niet oke.
blijken velen niet door 1 deur te kunnen.
Dan heb ik het voor gezien, het trekt mij naar beneden.
Ik hou het maar op af en toe een mailtje..


Het gaat meestal maar om enkele personen. En bij een discussie zou je je juist open moeten stellen voor de ander he. Ik kreeg van een enkeling ook weer bagger over me heen, sommigen hebben dat nodig. Met een goede discussie leer je in ieder geval elkaars standpunt te begrijpen. En de ware kerk, het ware geloof en de ware christen: als mensen dat van zichzelf vinden, dan snappen ze het niet helemaal denk ik. Geloven is een werkwoord en verketteren is dat ook. Een ander verketteren om het eigen vermeende gelijk brengt ons niet dichter bij Christus. Evangelische, Reformatorische, Charismatische, en meer doorleefde en wijze, zelfs mystieke Christenen kunnen God allemaal goed dienen.

Als ik naast een refovrouw zing, zie ik de hoge bergen al terwijl zij haar ogen pas heeft opgeslagen, maar is psalm 121 daar minder mooi om? Zeker niet als we samen blijven zingen, zo erg is een beetje aanpassen dan ook niet.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 22 november 2010, 20:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: maandag 22 november 2010, 21:03
 
HENK710 schreef:
Begrijpelijk...
...en jammer...

Hoop dat je toch ook iets positiefs mag halen uit CM!

niet teveel in het forum zitten,
verder is hier weinig te doen.


Laatst aangepast door
PIEKIE042
op maandag 22 november 2010, 21:03
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: maandag 22 november 2010, 21:07
 
THOMAS968 schreef:
Het gaat meestal maar om enkele personen. En bij een discussie zou je je juist open moeten stellen voor de ander he. Ik kreeg van een enkeling ook weer bagger over me heen, sommigen hebben dat nodig. Met een goede discussie leer je in ieder geval elkaars standpunt te begrijpen. En de ware kerk, het ware geloof en de ware christen: als mensen dat van zichzelf vinden, dan snappen ze het niet helemaal denk ik. Geloven is een werkwoord en verketteren is dat ook. Een ander verketteren om het eigen vermeende gelijk brengt ons niet dichter bij Christus. Evangelische, Reformatorische, Charismatische, en meer doorleefde en wijze, zelfs mystieke Christenen kunnen God allemaal goed dienen.

Als ik naast een refovrouw zing, zie ik de hoge bergen al terwijl zij haar ogen pas heeft opgeslagen, maar is psalm 121 daar minder mooi om? Zeker niet als we samen blijven zingen, zo erg is een beetje aanpassen dan ook niet.

Thomas

met zn allen door 1 deur bedoel je dus... Clown smiley Lachende smiley
of elkaar versperren?? Boze smiley
dat komt hier nogal es.. Huilende smiley, smiley in tranen
ik wil graag es duidelijk neerzetten hoe ik als redelijk nieuweling hier tegen aan kijk..
mij haalt het naar beneden.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 22 november 2010, 21:18
 
PIEKIE042 schreef:
niet teveel in het forum zitten,
verder is hier weinig te doen.

Wellicht gewoon op zoek gaan naar meer persoonlijk contact via de profielen en de privéchat? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 22 november 2010, 21:41
 
PIEKIE042 schreef:
met zn allen door 1 deur bedoel je dus... Clown smiley Lachende smiley
of elkaar versperren?? Boze smiley
dat komt hier nogal es.. Huilende smiley, smiley in tranen
ik wil graag es duidelijk neerzetten hoe ik als redelijk nieuweling hier tegen aan kijk..
mij haalt het naar beneden.......

We hebben verschillende gewoontes, verschillende achtergronden en een verschillende beleving. Ik kan me best voorstellen dat een Zuid-Amerikaanse meer voor de Pinksterbeweging voelt dan voor de Hervormde Kerk en bij een Schot is het misschien net andersom. Het zijn varianten. De discussie elders over de verschillen vind ik soms onsmakelijk qua aantijgingen. Ik ben niet zo ongelukkig met de verschillen in beleving, het vult elkaar aan. Vanuit de behoudende hoek kan men zich soms moeilijk voorstellen dat er andersdenkenden zijn, maar wat is er mis met een andere variant van het geloof? Tijdens een mensenleven worden er ook uitstapjes gemaakt, niks mis mee.

Thomas


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 22 november 2010, 21:44
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 22 november 2010, 21:45
 
Eerlijk gezegd ervaar ik het niet als negatief als we verschil van mening hebben. Wat dat betreft vraag ik me af hoe het in de hemel zou zijn. Het lijkt me niet aantrekkelijk om het overal met iedereen altijd eens te zijn.Een goede discussie is altijd leerzaam voor de betrokkenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: maandag 22 november 2010, 21:51
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd ervaar ik het niet als negatief als we verschil van mening hebben. Wat dat betreft vraag ik me af hoe het in de hemel zou zijn. Het lijkt me niet aantrekkelijk om het overal met iedereen altijd eens te zijn.Een goede discussie is altijd leerzaam voor de betrokkenen.

Mss is het probleem niet zozeer het verschil van mening, maar het uberhaupt hebben van een mening. Das niet meer zo trendy tegenwoordig...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: maandag 22 november 2010, 21:51
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd ervaar ik het niet als negatief als we verschil van mening hebben. Wat dat betreft vraag ik me af hoe het in de hemel zou zijn. Het lijkt me niet aantrekkelijk om het overal met iedereen altijd eens te zijn.Een goede discussie is altijd leerzaam voor de betrokkenen.

ik bedoel niet een discussie...
maar dat op elkaar persoonlijk afrekenen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 22 november 2010, 21:53
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd ervaar ik het niet als negatief als we verschil van mening hebben. Wat dat betreft vraag ik me af hoe het in de hemel zou zijn. Het lijkt me niet aantrekkelijk om het overal met iedereen altijd eens te zijn.Een goede discussie is altijd leerzaam voor de betrokkenen.

Als het op basis van argumenten, zonder inlegkunst en in respect voor de ander gebeurt, is er inderdaad niet zoveel mis mee, want dan kan het leerzaam zijn en mensen scherp houden danwel aanscherpen. Maar ja, daar voldoet het niet altijd aan...

Hoe het in de hemel zal zijn (voor als dat van belang zou zijn, aangezien we vooral toeleven naar het leven op de nieuwe aarde volgens mij)? Daar is in elk geval wel de eensgezindheid die nodig is om bovenstaande te bereiken Knipoog smiley


Laatst aangepast door
HENK710
op maandag 22 november 2010, 21:53
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: maandag 22 november 2010, 22:06
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd ervaar ik het niet als negatief als we verschil van mening hebben. Wat dat betreft vraag ik me af hoe het in de hemel zou zijn. Het lijkt me niet aantrekkelijk om het overal met iedereen altijd eens te zijn.Een goede discussie is altijd leerzaam voor de betrokkenen.


Ik vind verschillen in inzicht juist leuk en interessant. Als ik bijvoorbeeld naar eerdere discussies kijk heb ik meer begrip gekregen voor een homoseksueel die zich onthoudt, terwijl anderen meer begrip kregen voor de moeilijkheden die mensen hebben die met deze gevoelens worstelen. Dat is toch alleen maar winst? Ik wil graag van een ander leren hoor. Chat en ik kruisen de degens ook wel eens maar hebben geen hekel aan elkaar. Christenen hebben dezelfde inspiratie maar alle mensen hoeven het geloof toch niet precies zo te ervaren als ik?

Thomas.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op maandag 22 november 2010, 22:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: maandag 22 november 2010, 22:20
 
CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd ervaar ik het niet als negatief als we verschil van mening hebben. Wat dat betreft vraag ik me af hoe het in de hemel zou zijn. Het lijkt me niet aantrekkelijk om het overal met iedereen altijd eens te zijn.Een goede discussie is altijd leerzaam voor de betrokkenen.

Zo denk ik er ook over, Chat. Ik leer juist veel van het forum, vooral ook door de verschillende meningen. Het forum is voor mij een verrijking en ook wel een stukje ontspanning. En dat het er af en toe wat negatief aan toe gaat, neem ik voor lief. Dat is in reallife toch niet anders? Voor mij overheerst het positieve.

Wie het forum niet meer als ontspanning kan zien, kan er beter niet meer komen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BEHAPPY332





Berichten: 413

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 november 2010, 04:56
 
PIEKIE042 schreef:
steeds minder kom ik in het forum..
lees af en toe wel, en denk ik....zucht..........................................
heeeele pagina s scrollen om lappen teksten,
en de kritiek op elkaar.
voor mij niet oke.
blijken velen niet door 1 deur te kunnen.
Dan heb ik het voor gezien, het trekt mij naar beneden.
Ik hou het maar op af en toe een mailtje..

Net terug van een avond/nacht dienst, met klassieke muziek in de auto nog wat nagenieten... bijna alleen op weg, tot... file! stilstand... wachten, rijden... opnieuw nagenieten met heerlijke muziek. Dan toch nog even midden in de nacht het forum lezen, en berichtjes in de mailbox. Ik kan het niet laten. De vogels beginnen te fluiten... de eerste, steeds vaker hoor ik ze.

Na dit berichtje van jou hier te hebben gelezen, klik ik op 116. Zo veel berichtjes heb jij ondertussen geschreven. Ik besluit ze allemaal te lezen... kijken of het me lukt... één stuk tekst sla ik over, die is me net te lang... Ik lees over 'De Kapper' en 'Het Vogelkooitje'. Ja, mooi. Nee, het was niet jouw tekst. Het was een tekst waar je op had gereageerd, een tekst dus van iemand anders. Mooi. Ik zal het onthouden. Ergens in de lange lijst (ach, het zijn er maar 116) lees ik het bericht, slechtste moment van de dag... als ik het zo schrijf, emotioneert het mij... de 28e september. Je schrijft wat je in je leven allemaal hebt meegemaakt, maar ergens, is het net, alsof het gewoon voorbijvliegt, alsof het langs je heengaat, omdat je eigenlijk innerlijk veel sterker staat en al het andere gewoon langs je heengaat... een paar keer heb ik moeten denken, over de humor van die lange rij wachtenden aan je bed... dat berichtje, waarop een ander reageert met 'een bedscene' en zich tegelijk ook schuldig voelt, wetende, dat het niet nuttig is, voelende, dat het toch zo is.

Het valt me op, dat je in drie berichtjes telkens opnieuw schrijft: 'zonde is je doel missen'. Dat heb ik ooit eens geleerd op een kinderkamp, dat ben ik ook niet meer vergeten. Je doel missen en je doellen hervinden, is voor jou blijkbaar een levensdoel, anders zou je het toch niet drie keer opschrijven? Zo is toch ook het geloof, verliezers worden overwinnaars...

Van het begin af aan, schrijf je heel open. Dat zouden veel mensen niet kunnen. En nu, nu zeg je dat de lol een beetje over is, op het forum. Ja, mensen kunnen scherp zijn. Op het scherpst van de snede. Maar wat gebeurt er in de pijn van het eenzame 'ik heb toch gelijk?' Daar houdt het niet mee op. Mensen hebben behoefte aan vriendschap, elkaars hart zien. Jij hebt je hart wel laten zien. Niet iedereen kan dat. Niet iedereen wil dat. Laat ik dan zeggen, dat jouw berichtjes voor mij de moeite waard zijn geweest om te lezen. Je kopieert niet de teksten van een ander. Je bent authentiek. Daarin ligt je kracht. Dat geeft zeggingskracht.

Ik haal daar inspiratie uit. Ga dus gewoon door!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARY052





Berichten: 655

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 november 2010, 12:46
 
BEHAPPY332 schreef:
Net terug van een avond/nacht dienst, met klassieke muziek in de auto nog wat nagenieten... bijna alleen op weg, tot... file! stilstand... wachten, rijden... opnieuw nagenieten met heerlijke muziek. Dan toch nog even midden in de nacht het forum lezen, en berichtjes in de mailbox. Ik kan het niet laten. De vogels beginnen te fluiten... de eerste, steeds vaker hoor ik ze.

Na dit berichtje van jou hier te hebben gelezen, klik ik op 116. Zo veel berichtjes heb jij ondertussen geschreven. Ik besluit ze allemaal te lezen... kijken of het me lukt... één stuk tekst sla ik over, die is me net te lang... Ik lees over 'De Kapper' en 'Het Vogelkooitje'. Ja, mooi. Nee, het was niet jouw tekst. Het was een tekst waar je op had gereageerd, een tekst dus van iemand anders. Mooi. Ik zal het onthouden. Ergens in de lange lijst (ach, het zijn er maar 116) lees ik het bericht, slechtste moment van de dag... als ik het zo schrijf, emotioneert het mij... de 28e september. Je schrijft wat je in je leven allemaal hebt meegemaakt, maar ergens, is het net, alsof het gewoon voorbijvliegt, alsof het langs je heengaat, omdat je eigenlijk innerlijk veel sterker staat en al het andere gewoon langs je heengaat... een paar keer heb ik moeten denken, over de humor van die lange rij wachtenden aan je bed... dat berichtje, waarop een ander reageert met 'een bedscene' en zich tegelijk ook schuldig voelt, wetende, dat het niet nuttig is, voelende, dat het toch zo is.

Het valt me op, dat je in drie berichtjes telkens opnieuw schrijft: 'zonde is je doel missen'. Dat heb ik ooit eens geleerd op een kinderkamp, dat ben ik ook niet meer vergeten. Je doel missen en je doellen hervinden, is voor jou blijkbaar een levensdoel, anders zou je het toch niet drie keer opschrijven? Zo is toch ook het geloof, verliezers worden overwinnaars...

Van het begin af aan, schrijf je heel open. Dat zouden veel mensen niet kunnen. En nu, nu zeg je dat de lol een beetje over is, op het forum. Ja, mensen kunnen scherp zijn. Op het scherpst van de snede. Maar wat gebeurt er in de pijn van het eenzame 'ik heb toch gelijk?' Daar houdt het niet mee op. Mensen hebben behoefte aan vriendschap, elkaars hart zien. Jij hebt je hart wel laten zien. Niet iedereen kan dat. Niet iedereen wil dat. Laat ik dan zeggen, dat jouw berichtjes voor mij de moeite waard zijn geweest om te lezen. Je kopieert niet de teksten van een ander. Je bent authentiek. Daarin ligt je kracht. Dat geeft zeggingskracht.

Ik haal daar inspiratie uit. Ga dus gewoon door!

Mooi geschreven Behappy!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 november 2010, 13:18
 
BEHAPPY332 schreef:
Net terug van een avond/nacht dienst, met klassieke muziek in de auto nog wat nagenieten... bijna alleen op weg, tot... file! stilstand... wachten, rijden... opnieuw nagenieten met heerlijke muziek. Dan toch nog even midden in de nacht het forum lezen, en berichtjes in de mailbox. Ik kan het niet laten. De vogels beginnen te fluiten... de eerste, steeds vaker hoor ik ze.

Na dit berichtje van jou hier te hebben gelezen, klik ik op 116. Zo veel berichtjes heb jij ondertussen geschreven. Ik besluit ze allemaal te lezen... kijken of het me lukt... één stuk tekst sla ik over, die is me net te lang... Ik lees over 'De Kapper' en 'Het Vogelkooitje'. Ja, mooi. Nee, het was niet jouw tekst. Het was een tekst waar je op had gereageerd, een tekst dus van iemand anders. Mooi. Ik zal het onthouden. Ergens in de lange lijst (ach, het zijn er maar 116) lees ik het bericht, slechtste moment van de dag... als ik het zo schrijf, emotioneert het mij... de 28e september. Je schrijft wat je in je leven allemaal hebt meegemaakt, maar ergens, is het net, alsof het gewoon voorbijvliegt, alsof het langs je heengaat, omdat je eigenlijk innerlijk veel sterker staat en al het andere gewoon langs je heengaat... een paar keer heb ik moeten denken, over de humor van die lange rij wachtenden aan je bed... dat berichtje, waarop een ander reageert met 'een bedscene' en zich tegelijk ook schuldig voelt, wetende, dat het niet nuttig is, voelende, dat het toch zo is.

Het valt me op, dat je in drie berichtjes telkens opnieuw schrijft: 'zonde is je doel missen'. Dat heb ik ooit eens geleerd op een kinderkamp, dat ben ik ook niet meer vergeten. Je doel missen en je doellen hervinden, is voor jou blijkbaar een levensdoel, anders zou je het toch niet drie keer opschrijven? Zo is toch ook het geloof, verliezers worden overwinnaars...

Van het begin af aan, schrijf je heel open. Dat zouden veel mensen niet kunnen. En nu, nu zeg je dat de lol een beetje over is, op het forum. Ja, mensen kunnen scherp zijn. Op het scherpst van de snede. Maar wat gebeurt er in de pijn van het eenzame 'ik heb toch gelijk?' Daar houdt het niet mee op. Mensen hebben behoefte aan vriendschap, elkaars hart zien. Jij hebt je hart wel laten zien. Niet iedereen kan dat. Niet iedereen wil dat. Laat ik dan zeggen, dat jouw berichtjes voor mij de moeite waard zijn geweest om te lezen. Je kopieert niet de teksten van een ander. Je bent authentiek. Daarin ligt je kracht. Dat geeft zeggingskracht.

Ik haal daar inspiratie uit. Ga dus gewoon door!

ook in het alle ander geschrevene bewonder ik jouw leuk mooi wijs schrijven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 november 2010, 13:34
 
PIEKIE042 schreef:
ook in het alle ander geschrevene bewonder ik jouw leuk mooi wijs schrijven...

Behappy heeft het idd erg mooi beschreven! Neem het ter harte, Piekie, want hij heeft gelijk Knipoog smiley

José
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 november 2010, 13:59
 
als nieuwkomer....2 maanden... met daarin weken niet actief,wegens ziekenhuis en thuis, viel mij het gewoon op zoals ik geschreven had...

als het simpel begin geschrevene door mij, niet opgepakt wordt zoals het er staat....hoe moet dat wel niet als moeilijk leesbare stukken neergekwakt worden..

simpel...viel mij het op, dat er veel onbegrip is, en in hokkies duwerij spelletjes hier is.
en ....als nieuweling mij dat opvel..
verder, is er niets aan de hand.
ik kan ook van vele broerders stukken overtikken..van der Brink, Klaas Goverts, Duurt Sikkens...heeeele preken en boeken..
wat heb je er aan???????
waarom niet naast elkaar staan in gedachten,(waarvoor heb je het ZELF denken gekregen),
zeker niet gelijk moeten denken(doen we bij ons in de gemeente ook niet, ook niet in mijn huis...gelukkig!!! niet..)...
waar wordt dat trouwens uit mijn schrijven gehaald?
dat we gelijk moeten denken?
wie ogen heeft die leest en ziet ook mijn schrijven.

ik ben ziek, heb mijn abonnement verlengt,(kon nooit kwaad om opbouw door anderen/andersdenkend/anderen uit andere kerkelijke kringen enz dacht ik)
leek mij leuk!!! en heb ook leuke mal gehad en heen en weer... Clown smiley Lachende smiley Knipoog smiley
zeker kan ik me enkel bij mail houden..het is...dat ik een forum zo erg leuk vind, en mij dat heeft doen verlengen...

ik hoop dat begrepen wordt zoals ik het bedoel..
en geheel niet persoonlijk...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 23 november 2010, 19:04
 
PIEKIE042 schreef:
met zn allen door 1 deur bedoel je dus... Clown smiley Lachende smiley
of elkaar versperren?? Boze smiley
dat komt hier nogal es.. Huilende smiley, smiley in tranen
ik wil graag es duidelijk neerzetten hoe ik als redelijk nieuweling hier tegen aan kijk..
mij haalt het naar beneden.......


Misschien omdat je verwachtingen te hoog zijn?
Ik vind het nogal naief om hier een veilige,puur christelijke omgeving te verwachten,het is een samenraapseltje van mensen,allen uniek.......en daarbij is het een schijnwereld........het is maar net hoe je het wilt zien en wat je er zelf van maakt.
Zie CM als leuke bijzaak maar haal je kracht vnl. uit de mensen die je liefhebben,de (buiten)wereld is mooi Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 08:50
 
LEANNE226 schreef:
Misschien omdat je verwachtingen te hoog zijn?
Ik vind het nogal naief om hier een veilige,puur christelijke omgeving te verwachten,het is een samenraapseltje van mensen,allen uniek.......en daarbij is het een schijnwereld........het is maar net hoe je het wilt zien en wat je er zelf van maakt.
Zie CM als leuke bijzaak maar haal je kracht vnl. uit de mensen die je liefhebben,de (buiten)wereld is mooi Knipoog smiley

je hebt misschien gelijk...
dan hoor ik hier niet, maar ga naar een gewone datesite...
noujah....dan over 3 maand... Knipoog smiley dan is abonnement over.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 09:10
 
PIEKIE042 schreef:
je hebt misschien gelijk...
dan hoor ik hier niet, maar ga naar een gewone datesite...
noujah....dan over 3 maand... Knipoog smiley dan is abonnement over.

Verraste, verbaasde smiley
Been there,done that........ik heb even in dat wereldje gezeten,is eng joh,snel scoren,veel daten en gelijk al je kaarten op tafel gooien is de norm,was niks voor mij,ik heb die Drent onder de arm gepakt en ben er snel weer vertrokken Knipoog smiley

Overal is goeds en kwaads te vinden,CM heeft gelukkig heel veel te bieden,niet altijd maar blijf nog even hangen,de kleine dingetjes maken het heel waardevol!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 09:34
 
PIEKIE042 schreef:
je hebt misschien gelijk...
dan hoor ik hier niet, maar ga naar een gewone datesite...
noujah....dan over 3 maand... Knipoog smiley dan is abonnement over.

Trust me...vergeleken daarbij is CM een picknick Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 09:44
 
TESSYBEAR731 schreef:
Trust me...vergeleken daarbij is CM een picknick Verraste, verbaasde smiley

Hoe bedoel je?
ik klets al....eeehhhhhhhh 5/6 jaar bij Bewithme....en heeel gezellig, daarbuiten ook wel irritaties onderling, maar gelukkig niet over geloof!!
nu dacht ik in september, ik ga naar een chr site,
dacht op geestelijk vlak iets anders te vinden..............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 10:00
 
PIEKIE042 schreef:
Hoe bedoel je?
ik klets al....eeehhhhhhhh 5/6 jaar bij Bewithme....en heeel gezellig, daarbuiten ook wel irritaties onderling, maar gelukkig niet over geloof!!
nu dacht ik in september, ik ga naar een chr site,
dacht op geestelijk vlak iets anders te vinden..............

Het is wel mogelijk om op geestelijk vlak hier iets te vinden al zijn de verschillen onderling enorm groot.
Je moet uit de reacties alleen ff je eigen kleur eruit weten te filteren Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIEKIE042





Berichten: 141

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 11:22
 
JOLAN931 schreef:
Het is wel mogelijk om op geestelijk vlak hier iets te vinden al zijn de verschillen onderling enorm groot.
Je moet uit de reacties alleen ff je eigen kleur eruit weten te filteren Knipoog smiley

is ook zo.
weet je, je open stellen voor elkaar.
en dan is het mooi om in gesprek te komen, omdat...het verlangen er is om over die ene te spreken, onze Vader en broer.
God en Jezus.. Clown smiley
Ik vind dat heerlijk..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 13:03
 
PIEKIE042 schreef:
Hoe bedoel je?
ik klets al....eeehhhhhhhh 5/6 jaar bij Bewithme....en heeel gezellig, daarbuiten ook wel irritaties onderling, maar gelukkig niet over geloof!!
nu dacht ik in september, ik ga naar een chr site,
dacht op geestelijk vlak iets anders te vinden..............

Mijn persoonlijke ervaring is dat hier op CM echt wel geestelijke diepgang te vinden is. In elk geval meer dan op de reguliere datingsites, waar de enige diepgang te maken lijkt te hebben met seksueel getinte vragen...(overigens vind je die lapzwansen hier net zo goed)...het kwam op mij over als "massa-dating"...waar je enkel beoordeelt word op het plaatje en hoe snel je met iemand de koffer in wilt...
Dan vind ik hier tenminste nog mensen die in staat zijn tot een normaal gesprek, zonder bijbedoelingen...en zelfs over het geloof...en zoals Jolan al zegt, je moet je eigen kleur eruit filteren maar dan heeft het naar mijn inzien veel meer waarde dan elke andere "reguliere" datingsite te bieden heeft.

Maar das mijn ervaring natuurlijk!


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 24 november 2010, 13:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 13:25
 
TESSYBEAR731 schreef:
Mijn persoonlijke ervaring is dat hier op CM echt wel geestelijke diepgang te vinden is. In elk geval meer dan op de reguliere datingsites, waar de enige diepgang te maken lijkt te hebben met seksueel getinte vragen...(overigens vind je die lapzwansen hier net zo goed)...het kwam op mij over als "massa-dating"...waar je enkel beoordeelt word op het plaatje en hoe snel je met iemand de koffer in wilt...
Dan vind ik hier tenminste nog mensen die in staat zijn tot een normaal gesprek, zonder bijbedoelingen...en zelfs over het geloof...en zoals Jolan al zegt, je moet je eigen kleur eruit filteren maar dan heeft het naar mijn inzien veel meer waarde dan elke andere "reguliere" datingsite te bieden heeft.

Maar das mijn ervaring natuurlijk!

Is ook mijn ervaring!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 24 november 2010, 13:55
 
TESSYBEAR731 schreef:
Trust me...vergeleken daarbij is CM een picknick Verraste, verbaasde smiley


Toch wel met kinderen ?? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2