ChristianMatch
 


Forum

Privacy op CM is niet gegarandeerd
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 17:15
 
MARIJAN072 schreef:
Toch vind ik het jammer dat mensen zich 'geremd' voelen, omdat heel de wereld het kan lezen. Dat zou niet moeten kunnen. Als je iemand bent die weleens iets persoonlijks schrijft, ben je makkelijk te traceren. Ik vind dat dus echt niet prettig.
Maar maakt het in feite uit of 2300 mensen lezen wat je schrijft of 23.000? Ik zie dat verschil niet zo...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 17:21
 
CHATULIEM619 schreef:
Maar maakt het in feite uit of 2300 mensen lezen wat je schrijft of 23.000? Ik zie dat verschil niet zo...

Het gaat mij om het idee, dat het voor iedereen toegankelijk is. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken, dat bijv. een ouder van school zou lezen hoe ik over bepaalde (m.n. relatie-gerichte onderwerpen) denk. Daar hebben ze helemaal niks mee te maken. Privé en werk hou ik gescheiden, op mijn werk ben ik een ander iemand dan hier. Dit is niet goed uit te leggen, maar het voelt voor mij niet prettig.

'k Kan me ook voorstellen dat iemand het niet fijn vindt, als zijn/haar ex alles leest. Ook kunnen stalkers misbruik maken van de mogelijkheid.

Dit kan je remmen in het reageren, wat ik jammer vind. Dat komt namelijk niet ten goede van de kwaliteit van het forum.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 18:31
 
MARIJAN072 schreef:
Het gaat mij om het idee, dat het voor iedereen toegankelijk is. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken, dat bijv. een ouder van school zou lezen hoe ik over bepaalde (m.n. relatie-gerichte onderwerpen) denk. Daar hebben ze helemaal niks mee te maken. Privé en werk hou ik gescheiden, op mijn werk ben ik een ander iemand dan hier. Dit is niet goed uit te leggen, maar het voelt voor mij niet prettig.

'k Kan me ook voorstellen dat iemand het niet fijn vindt, als zijn/haar ex alles leest. Ook kunnen stalkers misbruik maken van de mogelijkheid.

Dit kan je remmen in het reageren, wat ik jammer vind. Dat komt namelijk niet ten goede van de kwaliteit van het forum.
Ik denk dat, wat betreft stalkers, je goed zou moeten nadenken over je nickname. En dan geen foto plaatsen, om te voorkomen dat mensen je herkennen.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op dinsdag 8 februari 2011, 18:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THOMAS968





Berichten: 2706

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 19:54
 
MARIJAN072 schreef:
Het gaat mij om het idee, dat het voor iedereen toegankelijk is. Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken, dat bijv. een ouder van school zou lezen hoe ik over bepaalde (m.n. relatie-gerichte onderwerpen) denk. Daar hebben ze helemaal niks mee te maken. Privé en werk hou ik gescheiden, op mijn werk ben ik een ander iemand dan hier. Dit is niet goed uit te leggen, maar het voelt voor mij niet prettig.

'k Kan me ook voorstellen dat iemand het niet fijn vindt, als zijn/haar ex alles leest. Ook kunnen stalkers misbruik maken van de mogelijkheid.

Dit kan je remmen in het reageren, wat ik jammer vind. Dat komt namelijk niet ten goede van de kwaliteit van het forum.

Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Je bent in jouw geval veel kwetsbaarder dan anderen en zo zijn er wel meer mensen die daar, ook om hele andere redenen, mee zitten. Ik begrijp het bagatelliseren in reacties van anderen over wat je hier schrijft ook niet zo goed. Zelf schrijf ik hier toch echt voor CM en niet voor de hele wereld. Mijn standpunten ventileer ik en ik blijf ook echt wel schrijven wat ik vind. Dat anderen zich hierdoor echter geremd voelen, begrijp ik maar al te goed en komt helaas de discussie niet ten goede.
Ex-echtgenoten en stalkers kunnen zo een onnodige extra bedreiging zijn. Sommige gescheiden mensen is niets te gek, dat weten we hier allemaal wel. Het is beter het forum besloten te houden. Wat eenmaal op het Internet staat, krijg je niet of zeer lastig weg. De toegang tot het forum beperken tot CM-leden is verstandig, ook om het beschadigde vertrouwen te herstellen.

Thomas, vindt de beslotenheid van CM een prettig gevoel.


Laatst aangepast door
THOMAS968
op dinsdag 8 februari 2011, 23:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 20:28
 
CHATULIEM619 schreef:
Maar maakt het in feite uit of 2300 mensen lezen wat je schrijft of 23.000? Ik zie dat verschil niet zo...


Het maakt ook niets uit of er nu 2.300 of 23.000 mensen het forum kunnen lezen. Wat wel uitmaakt of deze 2.300 of 23.000 mensen lid zijn van CM. Voor leden is het forum vrij toegankelijk en dat vind ik toch een wezenlijk verschil.... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 20:42
 
Het prive op het "netwerk" wordt bepaald door jezelf, daar begint het mee.
Vind het raar dat het bij een ander neergelegd wordt...

Ik bepaal zelf, wat er op een site of waar dan ook op het net van mijn prive leven geplaatst wordt.
Neem daarin je eigen verantwoording om het te bepalen...
Ook op cm wordt dingen van binnenuit via andere communicatie middelen naar buiten geknipt en geplakt....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:45
 
THOMAS968 schreef:
Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen. Je bent in jouw geval veel kwetsbaarder dan anderen en zo zijn er wel meer mensen die daar, ook om hele andere redenen, mee zitten. Ik begrijp het bagatelliseren in reacties van anderen over wat je hier schrijft ook niet zo goed. Zelf schrijf ik hier toch echt voor CM en niet voor de hele wereld. Mijn standpunten ventileer ik en ik blijf ook echt wel schrijven wat ik vind. Dat anderen zich hierdoor echter geremd voelen, begrijp ik maar al te goed en komt helaas de discussie niet ten goede.
Ex-echtgenoten en stalkers kunnen zo een onnodige extra bedreiging zijn. Sommige gescheiden mensen is niets te gek, dat weten we hier allemaal wel. Het is beter het forum besloten te houden. Wat eenmaal op het Internet staat, krijg je niet of zeer lastig weg. De toegang tot het forum beperken tot CM-leden is verstandig, ook om het beschadigde vertrouwen te herstellen.

Thomas, vind de beslotenheid van CM een prettig gevoel.

Thomas, je snapt me helemaal! Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 21:58
 
CROSSROAD317 schreef:
Het maakt ook niets uit of er nu 2.300 of 23.000 mensen het forum kunnen lezen. Wat wel uitmaakt of deze 2.300 of 23.000 mensen lid zijn van CM. Voor leden is het forum vrij toegankelijk en dat vind ik toch een wezenlijk verschil.... Engeltje smiley

Volstrekte onzin of de mensen op cm veel betere mensen zijn dan daarbuiten Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANNAH810





Berichten: 4047

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:01
 
leonard; jij hebt waarschijnlijk geen ex die elke letter en voetstap van je volgen wil?
zulke verknipte mensen bestaan er; en dat kan knap benauwend werken!!


Laatst aangepast door
HANNAH810
op woensdag 9 februari 2011, 10:37
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 februari 2011, 23:09
 
HANNAH810 schreef:
leonard; jij hebt waarschijnlijk geen ex die elke letter en voetstap van je volgen wil?
zulke verknipte mensen bestaan er; ook exen van bekenden van me hier op cm!!
en dat kan knap benauwend werken!!


Stalken dus hannah ...ehh ja dat kan heel vervelend zijn en onderschat dat heus niet, maar stalken kan op heel veel manieren.
Begrijp wel dat het voor sommige best pijnlijk en of moeilijk kan zijn...ja zo had ik het nog niet bekeken... Verlegen lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 08:52
 
Toen ik net op deze site zat vond ik het ook erg vervelend dat iedereen van buitenaf mee kon lezen...ik ben er anders over gaan denken..

Kan het zijn dat de redactie van CM streeft naar openheid/transparantie?
Op deze manier kan iedereen van buitenaf ook meelezen dat we niets te verbergen hebben als christenen en dat we open over allerlei zaken kunnen praten.
Ze zien dat onze vragen dezelfde zijn als waar zij mee zitten maar dat wij misschien tot andere antwoorden komen, omdat wij ervan uitgaan dat God ons leven leidt.
Vanuit het oogpunt van CM best te begrijpen dus.

Op deze manier kunnen wij er naar streven om zoveel mogelijk bij het onderwerp te blijven en serieus en respectvol met dingen en met elkaar om te gaan.....scherp blijven soms echt wel nodig Knipoog smiley

En je privecy?
Die kun je zelf waarborgen...Wel of geen foto, wel of geen echte naam, je profiel zodanig invullen dat je jezelf niet al te open geeft als je dat niet zou willen..en je er verder niet al te bezorgd om maken..het kan gezien worden als een risico, maar zijn alle dingen in je leven dat niet?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 09:35
 
MARIAN519 schreef:
Toen ik net op deze site zat vond ik het ook erg vervelend dat iedereen van buitenaf mee kon lezen...ik ben er anders over gaan denken..

Kan het zijn dat de redactie van CM streeft naar openheid/transparantie?
Op deze manier kan iedereen van buitenaf ook meelezen dat we niets te verbergen hebben als christenen en dat we open over allerlei zaken kunnen praten.
Ze zien dat onze vragen dezelfde zijn als waar zij mee zitten maar dat wij misschien tot andere antwoorden komen, omdat wij ervan uitgaan dat God ons leven leidt.
Vanuit het oogpunt van CM best te begrijpen dus.


Op deze manier kunnen wij er naar streven om zoveel mogelijk bij het onderwerp te blijven en serieus en respectvol met dingen en met elkaar om te gaan.....scherp blijven soms echt wel nodig Knipoog smiley

En je privecy?
Die kun je zelf waarborgen...Wel of geen foto, wel of geen echte naam, je profiel zodanig invullen dat je jezelf niet al te open geeft als je dat niet zou willen..en je er verder niet al te bezorgd om maken..het kan gezien worden als een risico, maar zijn alle dingen in je leven dat niet?

Dat kan, maar dan vind ik wel dat ze dit eerlijk moeten vermelden. Ik kwam er toevallig achter.

Zelf zou ik niet achter dit standpunt staan. Ik ben lid geworden van CM, om mensen te leren kennen. Het forum is een leuke aanvulling, om iets van mede-christenen te leren. Ook kan het een stukje ontspanning zijn. Het doel is volgens mij niet, om iets van je christen-zijn te laten zien aan 'buitenstaanders' van CM. 'k Denk dat we dat vooral in onze naaste omgeving moeten laten zien.

'k Lig er overigens niet wakker van, maar hou wel van transparantie richting de leden. Ik ben wel benieuwd naar de reden van CM. Zou er ook een commercieel doel achter kunnen zitten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 09:39
 
LEONARD480 schreef:
Volstrekte onzin of de mensen op cm veel betere mensen zijn dan daarbuiten Clown smiley

Leonard, 'k vind het prima dat je een andere mening hebt. Wel vind ik het jammer dat je zo luchtig, inhoudsloos (met allerlei smiley's), reageert op een serieuze reactie van anderen. Dat geeft niet echt het gevoel, serieus genomen te worden.

Jij beleeft het duidelijk anders, dan vind ik fijn voor je. Voor een ander kan dit wel als een probleem voelen.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op woensdag 9 februari 2011, 09:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEONARD480





Berichten: 1672

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 11:40
 
MARIJAN072 schreef:
Leonard, 'k vind het prima dat je een andere mening hebt. Wel vind ik het jammer dat je zo luchtig, inhoudsloos (met allerlei smiley's), reageert op een serieuze reactie van anderen. Dat geeft niet echt het gevoel, serieus genomen te worden.

Jij beleeft het duidelijk anders, dan vind ik fijn voor je. Voor een ander kan dit wel als een probleem voelen.

Marijan ik respecteer een ander zijn mening, maar je moet toch met mijn eens zijn.. dat als het jaren blijkbaar geen probleem is ...nu wel als een probleem wordt ervaren...voor de rest gaf ik al aan op de reactie van hannah een ander kijk op de kwestie. Weet trouwens niet of het ook technisch kan ....er is meestal wel een omweg via het internet.
Trouwens als we alle niet serieuze, smiley's, inhoudloze en of luchtige van het forum zouden verwijderen blijft er niet veel over denk ik....en voor de rest is het prima ...mocht het forum een beschermde status krijgen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:42
 
Ik vind gewoon niet dat er in de regelementen moet staan
Uw privacy wordt ten alle tijde gewaarborg terwijl dit niet zo is.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 12:48
 
MARIJAN072 schreef:
Dat kan, maar dan vind ik wel dat ze dit eerlijk moeten vermelden. Ik kwam er toevallig achter.

Zelf zou ik niet achter dit standpunt staan. Ik ben lid geworden van CM, om mensen te leren kennen. Het forum is een leuke aanvulling, om iets van mede-christenen te leren. Ook kan het een stukje ontspanning zijn. Het doel is volgens mij niet, om iets van je christen-zijn te laten zien aan 'buitenstaanders' van CM. 'k Denk dat we dat vooral in onze naaste omgeving moeten laten zien.

'k Lig er overigens niet wakker van, maar hou wel van transparantie richting de leden. Ik ben wel benieuwd naar de reden van CM. Zou er ook een commercieel doel achter kunnen zitten?

Marijan....ben ik ff blij dat we vermeld hebben dat we op de 1 ste dinsdag van de maand gaan. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 14:10
 
CARIEN982 schreef:
Marijan....ben ik ff blij dat we vermeld hebben dat we op de 1 ste dinsdag van de maand gaan. Knipoog smiley

Oeps.... Verraste, verbaasde smiley , al zijn we voor buitenstaanders gelukkig onherkbaar. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 14:13
 
LEONARD480 schreef:
Marijan ik respecteer een ander zijn mening, maar je moet toch met mijn eens zijn.. dat als het jaren blijkbaar geen probleem is ...nu wel als een probleem wordt ervaren...voor de rest gaf ik al aan op de reactie van hannah een ander kijk op de kwestie. Weet trouwens niet of het ook technisch kan ....er is meestal wel een omweg via het internet.
Trouwens als we alle niet serieuze, smiley's, inhoudloze en of luchtige van het forum zouden verwijderen blijft er niet veel over denk ik....en voor de rest is het prima ...mocht het forum een beschermde status krijgen Smiley met dichtgeplakte mond

Ok, is goed zo. Wat mij betreft zand erover. Knipoog smiley Voel je door mij overigens niet geremd om smiley's etc. te plaatsen, alleen bij dit topic merkte ik dat ik me er aan ergerde. Kan ook aan mij liggen hoor.

Het is overigens geen nieuw probleem, want 't is al eerder aangekaart. Alleen reageert CM er niet echt op, dus dan kun je niet anders dan het accepteren zoals het is. Het is voor mij geen reden om mijn lidmaatschap op te zeggen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: woensdag 9 februari 2011, 19:39
 
HANNAH810 schreef:
leonard; jij hebt waarschijnlijk geen ex die elke letter en voetstap van je volgen wil?
zulke verknipte mensen bestaan er; en dat kan knap benauwend werken!!

inderdaad...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 22:38
 
Judith

Wellicht goed om dit topic eens goed in de redactie te bespreken! De openbaarheid van het forum geeft nog wel eens wat toestanden...en gaat in tegen de privacybescherming...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 22:52
 
HENK710 schreef:
Judith

Wellicht goed om dit topic eens goed in de redactie te bespreken! De openbaarheid van het forum geeft nog wel eens wat toestanden...en gaat in tegen de privacybescherming...


Ik heb enkele dagen een mail hierover gestuurd naar de redactie en ook het verzoek bij hen neergelegd een reactie te geven op het forum.

Hoe meer leden hierom vragen hoe groter de kans dat dit serieus wordt opgepakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 23:09
 
Ik zie niet goed waarom iedereen er zo'n punt van maakt dat dit forum door iedereen gelezen kan worden.
Heel veel forums zijn op het internet te volgen.
Je leert van elkaar en leest wat een ander voor ideeën heeft over bepaalde zaken.
Heeft er iemand hinder ondervonden van stalkers of lastige exen?
Zodanig dat hij/zij zich niet veilig voelt op dit forum?
Want volgens mij voel je je dan nergens veilig meer.
Zeg je dingen die je in het normale leven anders zou zeggen, ben je jezelf niet of vind je dat je dat niet kunt zijn?

CM moet als je lid wordt zeggen dat op de site een open forum is en dat je privacy daarop niet gegarandeerd is, maar je kunt je privacy zelf ook instellen en bewaren..

Ik begrijp echt niet dat iedereen hier zo moeilijk over doet en ook hier een besloten clubje van wil maken..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 23:18
 
MARIAN519 schreef:
Ik zie niet goed waarom iedereen er zo'n punt van maakt dat dit forum door iedereen gelezen kan worden.
Heel veel forums zijn op het internet te volgen.
Je leert van elkaar en leest wat een ander voor ideeën heeft over bepaalde zaken.
Heeft er iemand hinder ondervonden van stalkers of lastige exen?
Zodanig dat hij/zij zich niet veilig voelt op dit forum?
Want volgens mij voel je je dan nergens veilig meer.
Zeg je dingen die je in het normale leven anders zou zeggen, ben je jezelf niet of vind je dat je dat niet kunt zijn?

CM moet als je lid wordt zeggen dat op de site een open forum is en dat je privacy daarop niet gegarandeerd is, maar je kunt je privacy zelf ook instellen en bewaren..

Ik begrijp echt niet dat iedereen hier zo moeilijk over doet en ook hier een besloten clubje van wil maken..



het gaat om het principe. Dat cm stelt dat je privacy wordt gerespecteerd terwijl de redactie weet dat alles wat je schrijft op het forum openbaar is.
Je kunt je privacy niet beschermen op deze manier.
Heb je al je nickname en daarachter christian match gegoogled. Als je je echte voornaam gebruikt is het nog minder aangenaam. Als je dat hebt gedaan ben ik benieuwd of je er nog zo luchtigjes over doet.
De meesten nemen niet deel aan dit forum om wat ze schrijven op straat te doen belanden. Daartegen kan je je niet beschermen. Ook middels andere steekwoorden kunnen googlezoekers op dit forum komen. Nogmaals het gaat om het principe, hoe roekeloos er wordt omgegaan met je 'privacy' en hoe onverschillig mensen er over zijn, verbaast me.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 februari 2011, 23:25
 
je bent zelf verantwoordelijk voor hetgeen je op het forum neerzet.
als je vind dat je privacy dan geschonden wordt zet er dan niks neer.

zet dan ook geen foto vanjezelf neer bij je profiel.
bij je account kan je zelf instellen wie je profiel bezoekt.
je kan ook aanvinken: Je foto's worden niet getoond aan niet-ingelogde bezoekers.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 00:41
 
MARISKA601 schreef:
je bent zelf verantwoordelijk voor hetgeen je op het forum neerzet.
als je vind dat je privacy dan geschonden wordt zet er dan niks neer.


zet dan ook geen foto vanjezelf neer bij je profiel.
bij je account kan je zelf instellen wie je profiel bezoekt.
je kan ook aanvinken: Je foto's worden niet getoond aan niet-ingelogde bezoekers.

Dit vind ik wel heel kort door de bocht. Natuurlijk ben je verantwoordelijk voor wat je schrijft, maar ik blijf het abnormaal vinden dat heel Nederland (en daar buiten) kan lezen wat je schrijft. Je betaalt voor deze site, juist ook i.v.m. je privacy. En dan zou ik me moeten inhouden met schrijven? Het forum is een wezenlijk onderdeel van een site, kan ook een uitlaatklep zijn. Het lijkt mij een kleine moeite, om het forum alleen toegankelijk te maken voor leden. Daar hebben ze recht op, gezien de beloften. Er staat namelijk nergens, dat het een openbaar forum is. En zo voelt het wel voor mij. Maken ze de keus om het zo te houden, laat ze het dan eerlijk vermelden. Ik blijf benieuwd naar de reden hiervan. Op andere niet-gratis christelijke datingsites werkt het niet zo.

En om nu te zeggen 'zet dan niks neer en plaats geen foto', vind ik dus onzin. Ook mijn foto kunnen niet-ingelogde mensen niet zien en heb ik een nickname, maar mensen zouden me kunnen herkennen door wat ik schrijf. Dus wat dat betreft doe ik er alles aan, om mijn privacy te beschermen.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op zaterdag 12 februari 2011, 09:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 12:29
 
MIEKE364 schreef:
het gaat om het principe. Dat cm stelt dat je privacy wordt gerespecteerd terwijl de redactie weet dat alles wat je schrijft op het forum openbaar is.
Je kunt je privacy niet beschermen op deze manier.
Heb je al je nickname en daarachter christian match gegoogled. Als je je echte voornaam gebruikt is het nog minder aangenaam. Als je dat hebt gedaan ben ik benieuwd of je er nog zo luchtigjes over doet.
De meesten nemen niet deel aan dit forum om wat ze schrijven op straat te doen belanden. Daartegen kan je je niet beschermen. Ook middels andere steekwoorden kunnen googlezoekers op dit forum komen. Nogmaals het gaat om het principe, hoe roekeloos er wordt omgegaan met je 'privacy' en hoe onverschillig mensen er over zijn, verbaast me.

Ik heb het gedaan en ik vind het h ier nog steeds aangenaam. Knipoog smiley

Wat geschreven wordt op dit forum belandt niet op straat.
Het wordt denk ik gelezen door mensen die geïnteresseerd zijn in zaken waar wij over praten anders zou het zonde zijn van je tijd om het überhaupt te lezen.

En mijn privacy? ga ik heel bewust mee om.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 12:34
 
MARIAN519 schreef:
Ik heb het gedaan en ik vind het h ier nog steeds aangenaam. Knipoog smiley

Wat geschreven wordt op dit forum belandt niet op straat.
Het wordt denk ik gelezen door mensen die geïnteresseerd zijn in zaken waar wij over praten anders zou het zonde zijn van je tijd om het überhaupt te lezen.

En mijn privacy? ga ik heel bewust mee om.

Het is duidelijk dat een ieder dat anders beleefd en je kan het ook niet voor de ander invullen zo blijkt maar weer uit dit topic........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 12:45
 
WILLEMIJN232 schreef:
Het is duidelijk dat een ieder dat anders beleefd en je kan het ook niet voor de ander invullen zo blijkt maar weer uit dit topic........

Klopt, ik wilde dat hiermee alleen even aangeven..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 13:06
 
MARIAN519 schreef:

Wat geschreven wordt op dit forum belandt niet op straat.

Hoe weet je dat zo zeker?Een open forum is een bron voor marktonderzoekers die anders dik moeten betalen voor info die wij er gratis op zetten.Ik zat ooit op een forum en werd letterlijk gequote in de Libelle Zieke smiley
Dat forum was niet openbaar,je moest inloggen en in de kleine lettertjes stond (achteraf gezien)inderdaad dat ze je bijdrages mochten gebruiken voor onderzoek en aanbiedingen ........ dit staat er in het privacybeleid van CM:

Daarnaast houdt de server van ChristianMatch je technische loggegevens bij. Hieronder wordt onder meer verstaan: ip-adres, gebruikersnaam, wachtwoord en datum en tijdstip van in- en uitloggen. ChristianMatch kan deze gegevens intern gebruiken, onder meer voor onderzoeksdoeleinden.

Bovendien kan ChristianMatch je abonneegegevens incidenteel gebruiken ten behoeve van het doen van commerciële aanbiedingen


Je moet er geen drama van maken,je bent nog altijd zelf verantwoordelijk voor wat je plaatst maar een forum is niet dé plek om je priveleven te bespreken Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIAN519





Berichten: 1146

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 februari 2011, 13:27
 
LEANNE226 schreef:
Hoe weet je dat zo zeker?Een open forum is een bron voor marktonderzoekers die anders dik moeten betalen voor info die wij er gratis op zetten.Ik zat ooit op een forum en werd letterlijk gequote in de Libelle Zieke smiley
Dat forum was niet openbaar,je moest inloggen en in de kleine lettertjes stond (achteraf gezien)inderdaad dat ze je bijdrages mochten gebruiken voor onderzoek en aanbiedingen ........ dit staat er in het privacybeleid van CM:

Daarnaast houdt de server van ChristianMatch je technische loggegevens bij. Hieronder wordt onder meer verstaan: ip-adres, gebruikersnaam, wachtwoord en datum en tijdstip van in- en uitloggen. ChristianMatch kan deze gegevens intern gebruiken, onder meer voor onderzoeksdoeleinden.

Bovendien kan ChristianMatch je abonneegegevens incidenteel gebruiken ten behoeve van het doen van commerciële aanbiedingen


Je moet er geen drama van maken,je bent nog altijd zelf verantwoordelijk voor wat je plaatst maar een forum is niet dé plek om je priveleven te bespreken Knipoog smiley

NOu, je hebt gelijk, het is en blijft een forum en we weten allemaal wat dat inhoudt..
Géén privé gegevens idd, denk dat daar de chatbox, de persoonlijke chat en de mail voor is..en niet te vergeten..de ontmoeting. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 Volgende
Pagina 2 van 5