ChristianMatch
 


Forum

Ik match niet
Ga naar pagina Vorige 1 2
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 12:46
 
JETBROEK719 schreef:
Nou echt, ik log vanmorgen in en nu heb ik 237 matches. Ik zou bijna in wonderen gaan geloven Smiley die vol vragen zit

Zo, daar ben je wel het weekend zoet mee als je al die profielen wil lezen.
Ik heb ``maar`` 80 matches volgens CM, maar heb DE match nog niet gevonden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JETBROEK719





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 12:55
 
JANS221 schreef:
Zo, daar ben je wel het weekend zoet mee als je al die profielen wil lezen.
Ik heb ``maar`` 80 matches volgens CM, maar heb DE match nog niet gevonden.

O ja, dat gaat me natuurlijk ook een hoop tijd kosten. Boze smiley Daar had ik dan weer niet bij stilgestaan. Doe ik wel even tussen de was en de strijk door dan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 13:02
 
JANS221 schreef:
Zo, daar ben je wel het weekend zoet mee als je al die profielen wil lezen.
Ik heb ``maar`` 80 matches volgens CM, maar heb DE match nog niet gevonden.

Dat komt omdat je mijn profiel oversloeg... Boze smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364





Berichten: 766

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 13:48
 
FRANKT627 schreef:
Dat komt omdat je mijn profiel oversloeg... Boze smiley

Zooooo, Jans......jij zit gebakken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 16:43
 
FRANKT627 schreef:
Dat komt omdat je mijn profiel oversloeg... Boze smiley

ik weet niet of een 48-jarige katholieke Belg wel met mij matcht Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LIES146





Berichten: 81

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 16:57
 
237? 80? jee, dan ben ik denk ik te kritisch mensen! Ik heb er 3...

Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:07
 
LIES146 schreef:
237? 80? jee, dan ben ik denk ik te kritisch mensen! Ik heb er 3...

Huilende smiley, smiley in tranen

Je weet niet hoeveel ik er van die door CM bedachte matches zelf ook wel vind matchen, misschien wel minder dan 3! Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:09
 
JANS221 schreef:
ik weet niet of een 48-jarige katholieke Belg wel met mij matcht Engeltje smiley

Ik match met niemand maar ik kreeg wel rare mails van vrouwen...wil je graag dat ik een een printscreen van die mails stuur?


Laatst aangepast door
FRANKT627
op zaterdag 9 februari 2013, 17:13
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: zaterdag 9 februari 2013, 17:24
 
FRANKT627 schreef:
Ik match met niemand maar ik kreeg wel rare mails van vrouwen...wil je graag dat ik een een printscreen van die mails stuur?

Nee hoor, Frank, ik ben er niet in geinteresseerd!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627





Berichten: 7231

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 06:03
 
JANS221 schreef:
ik weet niet of een 48-jarige katholieke Belg wel met mij matcht Engeltje smiley

dat katholieke doet het hem weer. En als het dat katholieke niet is dan is het wel mijn te korte haartjes. Of mijn sterrebeeld is niet goed want daar werd ik ook eens voor afgewezen...het is altijd wat...De afgelopen 2 weken werd ik door een vrouw de hemel ingeprezen. Toen ze mij zag was het na enkele minuten voor haar beklonken...onze werelden pasten niet bij elkaar zei ze...wat ze daarmee bedoelde is mij nog steeds een raadsel. Het is altijd wat...Sommige mensen kunnen beter in het verdokene leven.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463





Berichten: 830

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 07:54
 
[quote=FRANKT627]dat katholieke doet het hem weer. En als het dat katholieke niet is dan is het wel mijn te korte haartjes. Of mijn sterrebeeld is niet goed want daar werd ik ook eens voor afgewezen...het is altijd wat...De afgelopen 2 weken werd ik door een vrouw de hemel ingeprezen. Toen ze mij zag was het na enkele minuten voor haar beklonken...onze werelden pasten niet bij elkaar zei ze...wat ze daarmee bedoelde is mij nog steeds een raadsel. Het is altijd wat...Sommige mensen kunnen beter in het verdokene leven.[/
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 16:11
 
JETBROEK719 schreef:
Nou echt, ik log vanmorgen in en nu heb ik 237 matches. Ik zou bijna in wonderen gaan geloven Smiley die vol vragen zit

Succes ermee Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: zondag 10 februari 2013, 23:02
 
FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...verdorie, nu dacht ik eens met een ernstig iemand, zoals ik ook bent, te maken te hebben en nu zeg je zelf dat je niet serieus bent.

Deze Belg zal nooit de Nederlandse vrouw begrijpen... Gefrustreerde smiley

Nou daar hoef je echt geen Belg voor te zijn Lachende smiley daar hebben de meeste Hollandse mannen ook problemen mee Gefrustreerde smiley
De enige die er geen moeite mee hebben Smiley die vol vragen zit Zijn de paspoppen van Honke muller Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:29
 
Nou moe... Boze smiley ...dacht ik volg m'n eigen advies es op en pas de match-criteria aan. Nu match ik ook niet meer... Verraste, verbaasde smiley ...al een week lang, en na meerdere aanpassingen...NIET! Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129





Berichten: 6369

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:30
 
TESSYBEAR731 schreef:
Nou moe... Boze smiley ...dacht ik volg m'n eigen advies es op en pas de match-criteria aan. Nu match ik ook niet meer... Verraste, verbaasde smiley ...al een week lang, en na meerdere aanpassingen...NIET! Gefrustreerde smiley

Hebbie ze zo extreem gemaakt dan Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GERRIT084





Berichten: 2212

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 20:43
 
ERIKA129 schreef:
Hebbie ze zo extreem gemaakt dan Knipoog smiley

Das doch de frouw eiges Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736





Berichten: 4863

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 21:22
 
TESSYBEAR731 schreef:
Nou moe... Boze smiley ...dacht ik volg m'n eigen advies es op en pas de match-criteria aan. Nu match ik ook niet meer... Verraste, verbaasde smiley ...al een week lang, en na meerdere aanpassingen...NIET! Gefrustreerde smiley

Matchen we gewoon effe niet....
Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 21:24
 
TESSYBEAR731 schreef:
Nou moe... Boze smiley ...dacht ik volg m'n eigen advies es op en pas de match-criteria aan. Nu match ik ook niet meer... Verraste, verbaasde smiley ...al een week lang, en na meerdere aanpassingen...NIET! Gefrustreerde smiley

Ja, Tess, het leven is hard. Knipoog smiley Toen ik een aantal maanden geleden bij cm kwam had ik 7 matches. Twee met time-out, een in een relatie en nog een paar "vrije". Ik heb m'n match-criteria aangepast en nu heb ik soms 2, soms 3 matches staan. Echter als ik de profielen lees, snap ik echt niet hoe de computer er bij komt. Geschokte, onthutste smiley Smiley die vol vragen zit Huilende smiley, smiley in tranen Dus tjah... Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 21:32
 
MAMY994 schreef:
Ja, Tess, het leven is hard. Knipoog smiley Toen ik een aantal maanden geleden bij cm kwam had ik 7 matches. Twee met time-out, een in een relatie en nog een paar "vrije". Ik heb m'n match-criteria aangepast en nu heb ik soms 2, soms 3 matches staan. Echter als ik de profielen lees, snap ik echt niet hoe de computer er bij komt. Geschokte, onthutste smiley Smiley die vol vragen zit Huilende smiley, smiley in tranen Dus tjah... Lachende smiley

en toch kan er ineens onverwachts mamy iemand lid worden en dan klik.in het echte leven kom je ook niet snel die ene tegen,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMY994





Berichten: 267

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 21:54
 
PETRA373 schreef:
en toch kan er ineens onverwachts mamy iemand lid worden en dan klik.in het echte leven kom je ook niet snel die ene tegen,

Ben ik helemaal met je eens. Dat neemt echter niet weg dat de matches die cm opgeeft niet zo kloppen. Tenminste bij mij niet. En mensen er bij zetten in een relatie of met time-out? Misschien heeft de computer van cm soms de zwarte bril van de smiley op? Kun je hem dat niet kwalijk nemen.
In het echte leven kom je misschien wel eens die ene tegen, maar besef je dat niet. Daar mag de Heere dan onze ogen voor openen. En sommigen komen de ware gewoon tegen op een christelijke datingsite, toch ? Knipoog smiley

Leuke foto overigens. En dan bedoel ik niet die met die spin, brrr...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JANS221





Berichten: 1621

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 22:01
 
MAMY994 schreef:
Ben ik helemaal met je eens. Dat neemt echter niet weg dat de matches die cm opgeeft niet zo kloppen. Tenminste bij mij niet. En mensen er bij zetten in een relatie of met time-out? Misschien heeft de computer van cm soms de zwarte bril van de smiley op? Kun je hem dat niet kwalijk nemen.
In het echte leven kom je misschien wel eens die ene tegen, maar besef je dat niet. Daar mag de Heere dan onze ogen voor openen. En sommigen komen de ware gewoon tegen op een christelijke datingsite, toch ? Knipoog smiley

Leuke foto overigens. En dan bedoel ik niet die met die spin, brrr...

Ik denk dat het beter is om profielen te lezen (met of zonder foto) dan te kijken naar matches die door CM je aangereikt worden.


Laatst aangepast door
JANS221
op woensdag 13 februari 2013, 22:05
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PETRA373





Berichten: 2328

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 22:01
 
MAMY994 schreef:
Ben ik helemaal met je eens. Dat neemt echter niet weg dat de matches die cm opgeeft niet zo kloppen. Tenminste bij mij niet. En mensen er bij zetten in een relatie of met time-out? Misschien heeft de computer van cm soms de zwarte bril van de smiley op? Kun je hem dat niet kwalijk nemen.
In het echte leven kom je misschien wel eens die ene tegen, maar besef je dat niet. Daar mag de Heere dan onze ogen voor openen. En sommigen komen de ware gewoon tegen op een christelijke datingsite, toch ? Knipoog smiley

Leuke foto overigens. En dan bedoel ik niet die met die spin, brrr...

ik keek ook wel es na me matches en dan dacht ik ehhhhh.... zit echt niks voor mij bij.hoe komen ze erbij Smiley die vol vragen zit wel die spin is ook leuk, ha ha eindelijk durfde ik de spin van me zoontje op me hoofd te zetten, moest er wel mee leren omgaan want hij zette steeds op onverwachte momenten die spin bij me neer of erger op me schouder enzo en dan kreeg ik echt, dan schrok ik me helemaal naar...... Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BERENDJAN590





Berichten: 494

BerichtGeplaatst: woensdag 13 februari 2013, 22:12
 
PETRA373 schreef:
ik keek ook wel es na me matches en dan dacht ik ehhhhh.... zit echt niks voor mij bij.hoe komen ze erbij Smiley die vol vragen zit wel die spin is ook leuk, ha ha eindelijk durfde ik de spin van me zoontje op me hoofd te zetten, moest er wel mee leren omgaan want hij zette steeds op onverwachte momenten die spin bij me neer of erger op me schouder enzo en dan kreeg ik echt, dan schrok ik me helemaal naar...... Zieke smiley

Ik heb nooit naar gekeken vind niet intresant kijk naar wat je zelf past je kent je zelf het beste . Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 13:26
 
JETBROEK719 schreef:
Ok, het is nu officieel voor me, ik match niet.
Was ik ergens toch nieuwsgierig proeflid geworden van deze site omdat ik in mijn dagelijks leven ook al niet echt match met wat ik tegenkom.
Ik werk in de psychiatrie en daar lopen veel lieve maar wel enigzins haveloze mannelijke collega's rond waar ik wel erg mee kan lachen, of ze zijn veel te jong.
En privé.....van de meeste loslopende mannen in mijn omgeving begrijp ik doorgaans heel goed waarom dit zo is.
Maar goed ook hier geen match.
Dus ik blijf maar bij mijn huidige status en ach, daar kan ik prima mee leven.
Maar ben wel nieuwsgierig of ik de enige ben of zijn er nog meer mensen die niet matchen?

Ik match ook niet.

Ja, ik blijf 'alleen', zelf geen kinderen.

Maar ja, is dát zo erg?

Ik heb 2 vrienden, allebei ex, wonen stuk van mekaar, ene in Friesland, andere hier op de hoek.
Ga daar echt heel goed mee om. Met beide, ja niet tegelijk.

Voordeel, ja, me pc begaf het na 8 jaar, dus ik kreeg van de ene een laptop, een goede dus, en van de andere ook, haha, nu dus heel lux met 2 hele goeie laptops. Een voor in de slaapkamer, een voor in de huiskamer :)
Beide draaien op draadloos op een wifi router modem.

(pc doet het ondertussen ook weer..;)

Zo zie je hoe de Here goed voor me zorgt ;)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JETBROEK719





Berichten: 14

BerichtGeplaatst: donderdag 14 februari 2013, 20:15
 
SHANITA130 schreef:
Ik match ook niet.

Ja, ik blijf 'alleen', zelf geen kinderen.

Maar ja, is dát zo erg?

Ik heb 2 vrienden, allebei ex, wonen stuk van mekaar, ene in Friesland, andere hier op de hoek.
Ga daar echt heel goed mee om. Met beide, ja niet tegelijk.

Voordeel, ja, me pc begaf het na 8 jaar, dus ik kreeg van de ene een laptop, een goede dus, en van de andere ook, haha, nu dus heel lux met 2 hele goeie laptops. Een voor in de slaapkamer, een voor in de huiskamer :)
Beide draaien op draadloos op een wifi router modem.

(pc doet het ondertussen ook weer..;)

Zo zie je hoe de Here goed voor me zorgt ;)

Nee dat is niet erg, dat is een keuze.
Wat fijn dat je nog "goed bent" met je exen, dat is mij nooit gelukt. Een laptop heb ik dus ook nooit gekregen hahaha, maar ook niet nodig. Dit huis is al erg digitaal met tops, pads, pods en andere meuk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SHANITA130





Berichten: 7083

BerichtGeplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 11:38
 
JETBROEK719 schreef:
Nee dat is niet erg, dat is een keuze.
Wat fijn dat je nog "goed bent" met je exen, dat is mij nooit gelukt. Een laptop heb ik dus ook nooit gekregen hahaha, maar ook niet nodig. Dit huis is al erg digitaal met tops, pads, pods en andere meuk.
Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
NICOLLE231





Berichten: 9

BerichtGeplaatst: zaterdag 13 april 2013, 23:39
 
ik heb een later abbonnement dus reageer later.ik hoop dat deze rubriek nog gelezen wordt?.
ik voel me niet passen bij, de meesten die ouder zijn en rond mijn leeftijd;
ik heb echt !! minstens 15 jaren stilgestaan. dat is ook in mijn wensen zo.Huis boompje kind(eren).
ik zie sommige als mijn vader.Haha.
maar eigenlijk is het niet leuk.

maar er is echt wel wat mogelijk.want er zijn genoeg stellen ja juist zij die veel in leeftijd van elkaar verschillen, die gelukkig zijn.

en die match-kriteria slaan helemaal de plank mis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 16 april 2013, 22:02
 
ik match ook niet,

Terwijl dit echt de enige datingsite is


waar men echt zichzelf mag zijn Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HEIDE936





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:47
 
NICOLLE231 schreef:
ik heb een later abbonnement dus reageer later.ik hoop dat deze rubriek nog gelezen wordt?.
ik voel me niet passen bij, de meesten die ouder zijn en rond mijn leeftijd;
ik heb echt !! minstens 15 jaren stilgestaan. dat is ook in mijn wensen zo.Huis boompje kind(eren).
ik zie sommige als mijn vader.Haha.
maar eigenlijk is het niet leuk.

maar er is echt wel wat mogelijk.want er zijn genoeg stellen ja juist zij die veel in leeftijd van elkaar verschillen, die gelukkig zijn.

en die match-kriteria slaan helemaal de plank mis


alstkliktdanklikthet...............
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2
Pagina 2 van 2