ChristianMatch
 


Forum

Voetbalpraat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 14 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 23:33
 
EVA685 schreef:
Kijken jullie zondags ook naar voetbal Twijfelende smiley

ik kijk altijd naar voetbal
ook op zondag dus
ff lekker relaxen Clown smiley
de uitslagen weet ik dan toch al Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: maandag 29 maart 2010, 23:36
 
JONATHAN890 schreef:
zo weer een voor op de zwarte lijst ... whahhahaha Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hoop dat je toch zwaar ongelijk krijgt met dat 020

ik heb altijd gelijk
en als ik geen gelijk heb dan stiekem toch Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
dus heb jij dan automatisch ongelijk Clown smiley Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 22:41
 
EVA685 schreef:
Jij bent zeker voetbalfanaat? Lachende smiley

Ik kijk zondags naar Nederland zingt en family7 ken je die zender?

Ach....ook wel andere programma.s hoor, maar geen sport.

Tja......waarom eigenlijk niet Smiley die vol vragen zit

hihi ... ik ? voetbalfanaat ??? nou heb er geen hekel aan, maar ik kan wel iets leukers bedenken hoor ... maar ja .. als een ander het nou leuk vindt, gun ik diegene zijn (soms haar Clown smiley ) plezier.
Vind het wel leuk en spannend bij WK en EK ... maar voor de rest valt het mee hoor ... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 23:04
 
Net een wedstrijd gezien tussen Bayern en Manchester. Leuke wedstrijd, verrassend einde. 2-1. Zie uit naar volgende week.
Maar eerst nog Arsenal- Barcelona. Smullen deze week!!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 14:29
 
CHATULIEM619 schreef:
Net een wedstrijd gezien tussen Bayern en Manchester. Leuke wedstrijd, verrassend einde. 2-1. Zie uit naar volgende week.
Maar eerst nog Arsenal- Barcelona. Smullen deze week!!!!


ach ja, een kinderhand is snel gevuld ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RINGO975





Berichten: 22

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 19:30
 
CROSSROAD317 schreef:
ach ja, een kinderhand is snel gevuld ..... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Coole smiley met zonnebril


een ander diens hobby gunnen is erg lastig zeker?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS744





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 19:39
 
EVA685 schreef:
Jij bent zeker voetbalfanaat? Lachende smiley

Ik kijk zondags naar Nederland zingt en family7 ken je die zender?

Ach....ook wel andere programma.s hoor, maar geen sport.

Tja......waarom eigenlijk niet Smiley die vol vragen zit
waarom wel omdat het de dag des Heren is en op deze manier doen wij aan zondag.s heiliging 1 extra dag in de week .ons bezinnen en te laaten voeden door zijn woordt en liederen.zondag is rustdag dan doe je geen dingen die niet met geloof te maaken hebben.o ja zondag heeft 24u .s.morgens kerk en daarna klussen of terasje pakken daar is de zondag niet voor.geniet op zo dag van de schepping en de schepper
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANS744





Berichten: 30

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 19:49
 
SUSANNAH475 schreef:
hahaha Eva ... wat kijk je sip ... Knipoog smiley
Als je het niet bevalt ga je toch iets anders doen ... je eigen hobby ofzo ?
Een idee ?? Engeltje smiley
sip ze schrikt nooit van zondagsheiliging gehoordt dat zou de hobby van alle christene moete zijn.en geen wereldsvermaak op de dag des Heren .valt ons tegen op een christelijke sitte hoe julli over zondag denke
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 20:21
 
Kunnen we het weer over voetbal hebben? Als alle zuurpieten nu eens anderen een pleziertje gunnen. Discussies over zondag kun je een nieuw topic over beginnen. Ik denk er over een jaarabbo te nemen op FC Groningen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:11
 
CHATULIEM619 schreef:
Kunnen we het weer over voetbal hebben? Als alle zuurpieten nu eens anderen een pleziertje gunnen. Discussies over zondag kun je een nieuw topic over beginnen. Ik denk er over een jaarabbo te nemen op FC Groningen.

als je een jaarabbo neemt kun je beter eentje nemen van een goede club
ajax dus Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SUSANNAH475





Berichten: 2113

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:21
 
HANS744 schreef:
sip ze schrikt nooit van zondagsheiliging gehoordt dat zou de hobby van alle christene moete zijn.en geen wereldsvermaak op de dag des Heren .valt ons tegen op een christelijke sitte hoe julli over zondag denke

oeps ... nou Hans, ik denk dat het mag hoor ... ontspannen voetbal kijken op tv en ja .. ook op zondag ...
Als je dat niet zou mogen, zou je dan wel een boek mogen lezen ??? en wat mag je nog meer niet ??? ... dacht dat de sabbath er voor de mens was en niet de mens voor de sabbath ... ik zie er geen kwaad in ... kan toch ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:25
 
RENSKE067 schreef:
als je een jaarabbo neemt kun je beter eentje nemen van een goede club
ajax dus Lachende smiley

moest pas ergens een antwoord geven,.....waar ik nooit dood gevonden zou willen worden...... t antwoord weet je dan wel ...020 Gefrustreerde smiley

ben er 2x geweest ... wedstrijd van nederlands elftal....gebukt naar binnen, zie je dat logo tenminste niet, wel constructief (haha...interesse vanwege mijn werk) maar wat een afgrijselijke acoustiek..... Woedende smiley

er is maar 1 stadion in t land en 1 club.....
ben niet alleen maar fan vanwege t voetbal, anders zou ik voor geen enkele nederlandse club zijn, doe mij dan maar Barcelona, Arsenal, Manchester, Liverpool of zoiets....dan hebben we t over voetbal.

Voor mij is t emotie, beleving Lachende smiley met blinkend witte tanden dus in Nederland is t feijenoord.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:32
 
JONATHAN890 schreef:
moest pas ergens een antwoord geven,.....waar ik nooit dood gevonden zou willen worden...... t antwoord weet je dan wel ...020 Gefrustreerde smiley

ben er 2x geweest ... wedstrijd van nederlands elftal....gebukt naar binnen, zie je dat logo tenminste niet, wel constructief (haha...interesse vanwege mijn werk) maar wat een afgrijselijke acoustiek..... Woedende smiley

er is maar 1 stadion in t land en 1 club.....
ben niet alleen maar fan vanwege t voetbal, anders zou ik voor geen enkele nederlandse club zijn, doe mij dan maar Barcelona, Arsenal, Manchester, Liverpool of zoiets....dan hebben we t over voetbal.

Voor mij is t emotie, beleving Lachende smiley met blinkend witte tanden dus in Nederland is t feijenoord.

ach ik zal het je maar niet kwalijk nemen he Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:37
 
JONATHAN890 schreef:

Voor mij is t emotie, beleving Lachende smiley met blinkend witte tanden dus in Nederland is t Sc Heerenveen

Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 21:47
 
RINGO975 schreef:
een ander diens hobby gunnen is erg lastig zeker?


Yep, iets op tegen Zieke smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:34
 
LEANNE226 schreef:
Voor mij is t emotie, beleving dus in Nederland is t Sc Heerenveen Clown smiley


gek Clown smiley .... moest echt ff terug scrollen..... ik heb toch niet gezopen Clown smiley Clown smiley had toch Feijenoord geschreven..Smiley die vol vragen zit

heereveen twente en utrecht zijn ook heel leuke ploegen die met passie en inzet spelen...... ze zitten op de reserve-bank........ Clown smiley


een ploeg kan ik mij bek niet uit krijgen Kotsende smiley .... hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:38
 
JONATHAN890 schreef:
gek Clown smiley .... moest echt ff terug scrollen..... ik heb toch niet gezopen Clown smiley Clown smiley had toch Feijenoord geschreven..Smiley die vol vragen zit

heereveen twente en utrecht zijn ook heel leuke ploegen die met passie en inzet spelen...... ze zitten op de reserve-bank........ Clown smiley


een ploeg kan ik mij bek niet uit krijgen Kotsende smiley .... hahaha


Ajax???? Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:45
 
LEANNE226 schreef:
Ajax???? Clown smiley

Verraste, verbaasde smiley Kotsende smiley Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit Zieke smiley Woedende smiley Geschokte, onthutste smiley Boze smiley Duiveltje smiley Woedende smiley Woedende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RENSKE067





Berichten: 555

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:51
 
JONATHAN890 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Kotsende smiley Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit Zieke smiley Woedende smiley Geschokte, onthutste smiley Boze smiley Duiveltje smiley Woedende smiley Woedende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley

hoe oud ben je??? Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:58
 
JONATHAN890 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Kotsende smiley Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit Zieke smiley Woedende smiley Geschokte, onthutste smiley Boze smiley Duiveltje smiley Woedende smiley Woedende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley


Kom je uit Rotterdammer ofzo Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Lachende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILMA729





Berichten: 202

BerichtGeplaatst: woensdag 31 maart 2010, 23:59
 
Ik heb geen verstand van voetbal, maare dat ajax...........heeft wel een waanzinnig stadion, niet waar???

(ik wil ook ff meekletsten)
Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JONATHAN890





Berichten: 1599

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 00:10
 
IMKE917 schreef:
Kom je uit Rotterdam ofzo Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Lachende smiley

Ken je dat hore dan?

Nee hoor, geboren Zevenhuizen , paar jaar Rdam gewoond, maar nu spijkenisse, maar altijd 010 minded

nou vanavond heeft Feijenoord t potje waterballet tegen Vitesse ook weer afgemaakt.
Twee weken geleden gestaakt vanwege de zware regenval.... t was vanavond niet veel beter.
Toch de punten weer behaald.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 09:10
 
JONATHAN890 schreef:
Ken je dat hore dan?

Nee hoor, geboren Zevenhuizen , paar jaar Rdam gewoond, maar nu spijkenisse, maar altijd 010 minded

Ik heb me ooit laten vertellen van de moeite die mensen uit de 010 regio hebben met de naam van die andere voetbalclub en daarom in de getallen blijven hangen, het wordt hier prachtig bevestigd Knipoog smiley
jatochnietdan Lachende smiley met blinkend witte tanden

Maar jullie kletsen maar lekker verder over voetjebal k heb er geen verstand van, veel plezier !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 09:43
 
JONATHAN890 schreef:
gek Clown smiley .... moest echt ff terug scrollen..... ik heb toch niet gezopen Clown smiley Clown smiley had toch Feijenoord geschreven..Smiley die vol vragen zit

heereveen twente en utrecht zijn ook heel leuke ploegen die met passie en inzet spelen...... ze zitten op de reserve-bank........ Clown smiley


een ploeg kan ik mij bek niet uit krijgen Kotsende smiley .... hahaha
Twente en passie? Nee, Twente en angst. Er is maar één ploeg die me in extase kan brengen met haar voetbal. Dat is Ajax. Er zijn van die wedstrijden waarin je ziet hoe mooi voetbal kan zijn, hoe intelligent men met de bal kan spelen, hoe techniek voetbal tot grote hoogtes brengt. Wat ik mis af en toe is de Amsterdamse schoffies, die met hun brutaliteit gerenommeerde tegenstanders een nederlaag toe brachten. Die de bal aan een touwtje mee kunnen zeulen opeens tot geniale ingaven komen en durven het spel naar zich te trekken.
Dat is beter dan de afwachtende houding van Twente, loerend op een kans.


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 1 april 2010, 09:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
RELLOK036





Berichten: 588

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 10:51
 
CHATULIEM619 schreef:
Twente en passie? Nee, Twente en angst. Er is maar één ploeg die me in extase kan brengen met haar voetbal. Dat is Ajax. Er zijn van die wedstrijden waarin je ziet hoe mooi voetbal kan zijn, hoe intelligent men met de bal kan spelen, hoe techniek voetbal tot grote hoogtes brengt. Wat ik mis af en toe is de Amsterdamse schoffies, die met hun brutaliteit gerenommeerde tegenstanders een nederlaag toe brachten. Die de bal aan een touwtje mee kunnen zeulen opeens tot geniale ingaven komen en durven het spel naar zich te trekken.
Dat is beter dan de afwachtende houding van Twente, loerend op een kans.

hedde gij noeits beej VVV in de koel gekehe des pas moei...
dus zing ik oet volle borst:
http://www.youtube.com/watch?v=86TkYESdoYE&feature=related


Laatst aangepast door
RELLOK036
op donderdag 1 april 2010, 10:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CARIEN982





Berichten: 920

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 13:39
 
RELLOK036 schreef:
hedde gij noeits beej VVV in de koel gekehe des pas moei...
dus zing ik oet volle borst:
http://www.youtube.com/watch?v=86TkYESdoYE&feature=related

Heehee, dr is maar 1 cluppie en dat is PSV! Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 15:40
 
CARIEN982 schreef:
Heehee, dr is maar 1 cluppie en dat is PSV! Clown smiley

Doe mij onze plaatselijke voetbalvereniging maar, al weet ik zo gauw de naam niet. Heerlijk toch, dat mensen - van jong tot oud - voor hun plezier voetballen en niet voor het grote geld. 'k Heb de club gisteren nog ondersteund, door een krentenbrood te kopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 15:41
 
CROSSROAD317 schreef:
Yep, iets op tegen Zieke smiley

Ik had je toch socialer ingeschat, Cross. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ARJAN007





Berichten: 368

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 15:57
 
CROSSROAD317 schreef:
Yep, iets op tegen Zieke smiley

Hihi.... nou.... laat al die mensen maar lekker voetballen hoor.....
wel tegen de bal aan schoppen en natuurlijk niet tegen elkaars schenen.....
Lachende smiley

Verraste, verbaasde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden

Zo dan.

Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
ARJAN007
op donderdag 1 april 2010, 15:57
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 1 april 2010, 16:46
 
MARIJAN072 schreef:
Doe mij onze plaatselijke voetbalvereniging maar, al weet ik zo gauw de naam niet. Heerlijk toch, dat mensen - van jong tot oud - voor hun plezier voetballen en niet voor het grote geld. 'k Heb de club gisteren nog ondersteund, door een krentenbrood te kopen.

Jaaaa ik ook,ik ben erg grote fan van onze vereniging en ga elke zaterdag met een groep jongens van 12 en 13 jaar op stap.Dan sta ik langs de lijn allemaal motiverende dingen te roepen en wat zegt mijn zoon dan terug???

"Ik schaam me rot voor je!" Boze smiley


Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 14 Volgende
Pagina 2 van 14