ChristianMatch
 


Forum

zak over je hoofd
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
MARISKA601





Berichten: 4718

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 13:16
 
Er zijn mannen die kijken of de vrouw een leuk koppie heeft.
En er zijn vrouwen die kijken of de man een leuk koppie heeft.
Hebben ze dat niet, dan heeft het lezen van een profiel, voor hun
verder geen zin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 13:25
 
MARISKA601 schreef:
Er zijn mannen die kijken of de vrouw een leuk koppie heeft.
En er zijn vrouwen die kijken of de man een leuk koppie heeft.
Hebben ze dat niet, dan heeft het lezen van een profiel, voor hun
verder geen zin.

Ja...en ergens kan ik me daar iets bij voorstellen...
Maar waar blijft de uitdaging als je enkel plaatjes gaat zitten kijken Smiley die vol vragen zit Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317





Berichten: 2463

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 13:36
 
TESSYBEAR731 schreef:
En daarom geeft uiterlijk zeker een goede eerste indruk, maar lang niet altijd de juiste!
Er is denk ik ook niemand hier die zich helemaal niet wil laten zien, maar wel mensen die eerst motivatie willen krijgen om zichzelf te laten zien.
Je houd niet van antilliaanse vrouwen zeg je, maar wie zegt niet dat er ergens een antilliaanse vrouw rondloopt die perfect bij je past? En die je dus bij voorbaat al afwijst enkel vanwege haar afkomst.


Ik kan me de reactie van chat heel goed voorstellen. Ik kijk bijvoorbeeld naar de foto, maar ook naar de leeftijd. Voor mezelf heb ik een grens gesteld, en dat betekend dus dat ik bij voorbaat alle vrouwen die niet aan dat criterium voldoen, op voorhand afwijs. (hoe perfect ze misschien ook is of bij me zou passen) Het is en blijft mijn keuze die ik maak naar aanleiding van een door mij gestelde grens (of voorkeur).
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 13:44
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik kan me de reactie van chat heel goed voorstellen. Ik kijk bijvoorbeeld naar de foto, maar ook naar de leeftijd. Voor mezelf heb ik een grens gesteld, en dat betekend dus dat ik bij voorbaat alle vrouwen die niet aan dat criterium voldoen, op voorhand afwijs. (hoe perfect ze misschien ook is of bij me zou passen) Het is en blijft mijn keuze die ik maak naar aanleiding van een door mij gestelde grens (of voorkeur).

De leeftijdsgrens daar kan k sowieso inkomen...en natuurlijk speelt uiterlijk mee in de keuze of iemand "voldoet" aan de eisen.
Maar ik zie gewoon niet waarom iemand die géén foto heeft bij voorhand al afgewezen moet worden...je kunt toch na een leuke chat of mailwisseling o.i.d gewoon om een foto vragen?

*Kun je daarna alsnog afwijzen* Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op dinsdag 15 juni 2010, 13:52
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 16:34
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik kan me de reactie van chat heel goed voorstellen. Ik kijk bijvoorbeeld naar de foto, maar ook naar de leeftijd. Voor mezelf heb ik een grens gesteld, en dat betekend dus dat ik bij voorbaat alle vrouwen die niet aan dat criterium voldoen, op voorhand afwijs. (hoe perfect ze misschien ook is of bij me zou passen) Het is en blijft mijn keuze die ik maak naar aanleiding van een door mij gestelde grens (of voorkeur).

Het zal jullie misschien verbazen maar ik ben het ook met Chat(en jou)eens.Die grens komt trouwens vaak vanuit je hart,je voelt je nou eenmaal meer op je gemak bij de een dan bij de ander en er is niks mis mee om je hart te volgen Knipoog smiley

Maar dat heeft niets te maken met de figuren die hier puur selecteren op foto/uiterlijk
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:04
 
TESSYBEAR731 schreef:
De leeftijdsgrens daar kan k sowieso inkomen...en natuurlijk speelt uiterlijk mee in de keuze of iemand "voldoet" aan de eisen.
Maar ik zie gewoon niet waarom iemand die géén foto heeft bij voorhand al afgewezen moet worden...je kunt toch na een leuke chat of mailwisseling o.i.d gewoon om een foto vragen?

*Kun je daarna alsnog afwijzen* Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Wat is dan het verschil, ze krijgen je dan toch te zien???? Ik zie het probleem niet zo een foto te plaatsen, kan een heleboel misverstanden voorkomen. Vaak werkt een foto juist positief, je krijgt al meteen een indruk van iemand en het kan ook stimuleren eerder contact op te nemen. We missen al zo veel in vergelijking tot een meer natuurlijke ontmoeting. Werkt ook niet vaak zo in het dagelijks leven? We worden immers vaak aangetrokken door het uiterlijk van iemand. En diegene hoeft helemaal niet zo knap te zijn. Lijkt me trouwens voor vrouwen moeilijker, want ik ken weinig mannen die op hun knappe uiterlijk geselecteerd worden. De meeste mannen vind ik lelijk, maar goed ik ben geen vrouw. Misschien moet ik maar een Mercedes aanschaffen, daar zijn vrouwen gevoelig voor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:17
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat is dan het verschil, ze krijgen je dan toch te zien???? Ik zie het probleem niet zo een foto te plaatsen, kan een heleboel misverstanden voorkomen. Vaak werkt een foto juist positief, je krijgt al meteen een indruk van iemand en het kan ook stimuleren eerder contact op te nemen. We missen al zo veel in vergelijking tot een meer natuurlijke ontmoeting. Werkt ook niet vaak zo in het dagelijks leven? We worden immers vaak aangetrokken door het uiterlijk van iemand. En diegene hoeft helemaal niet zo knap te zijn. Lijkt me trouwens voor vrouwen moeilijker, want ik ken weinig mannen die op hun knappe uiterlijk geselecteerd worden. De meeste mannen vind ik lelijk, maar goed ik ben geen vrouw. Misschien moet ik maar een Mercedes aanschaffen, daar zijn vrouwen gevoelig voor.

We hadden eerder al vastgesteld dat sommigen een goede reden hebben om geen foto te plaatsen.
Dit betekent dan m.i. niet dat deze mensen niet willen dat anderen weten hoe ze eruit zien, je zult alleen iets meer moeite moeten doen om het voor elkaar te krijgen Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:34
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat is dan het verschil, ze krijgen je dan toch te zien???? Ik zie het probleem niet zo een foto te plaatsen, kan een heleboel misverstanden voorkomen. Vaak werkt een foto juist positief, je krijgt al meteen een indruk van iemand en het kan ook stimuleren eerder contact op te nemen. We missen al zo veel in vergelijking tot een meer natuurlijke ontmoeting. Werkt ook niet vaak zo in het dagelijks leven? We worden immers vaak aangetrokken door het uiterlijk van iemand. En diegene hoeft helemaal niet zo knap te zijn. Lijkt me trouwens voor vrouwen moeilijker, want ik ken weinig mannen die op hun knappe uiterlijk geselecteerd worden. De meeste mannen vind ik lelijk, maar goed ik ben geen vrouw. Misschien moet ik maar een Mercedes aanschaffen, daar zijn vrouwen gevoelig voor.

Gevoelig voor een Mercedes Smiley die vol vragen zit Wat voor soort vrouwen zijn dat?

Verder vind ik dat er een groot verschil is tussen een man die alleen kijkt naar de foto en een man die kijkt naar de foto én het profiel. Met de laatste groep heb ik geen moeite hoor, ik denk dat er genoeg vrouwen zijn die dat ook doen. En je hebt gauw genoeg door of iemand verder kijkt, dan alleen naar het uiterlijk. Als ik merk dat een man mijn profiel zorgvuldig gelezen heeft en ook een opmerking maakt over m'n foto (al ben ik in het echt heel anders), dan kan ik dat best waarderen hoor. Kan toch ook leuk zijn, om een compliment over je uiterlijk te krijgen? Al zegt een compliment van iemand, die je in het echt gezien heeft, natuurlijk wel veel meer. Want wat zegt een foto nu eigenlijk? De meeste mensen vind ik in het echt leuker, dan op de foto. Al kun je uit een foto wel een beetje halen wat voor type het is, dat kan wel handig zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:51
 
CHATULIEM619 schreef:
Wat is dan het verschil, ze krijgen je dan toch te zien???? Ik zie het probleem niet zo een foto te plaatsen, kan een heleboel misverstanden voorkomen. Vaak werkt een foto juist positief, je krijgt al meteen een indruk van iemand en het kan ook stimuleren eerder contact op te nemen. We missen al zo veel in vergelijking tot een meer natuurlijke ontmoeting. Werkt ook niet vaak zo in het dagelijks leven? We worden immers vaak aangetrokken door het uiterlijk van iemand. En diegene hoeft helemaal niet zo knap te zijn. Lijkt me trouwens voor vrouwen moeilijker, want ik ken weinig mannen die op hun knappe uiterlijk geselecteerd worden. De meeste mannen vind ik lelijk, maar goed ik ben geen vrouw. Misschien moet ik maar een Mercedes aanschaffen, daar zijn vrouwen gevoelig voor.

Pfff, mercedes, neem dan een batavus, dat lijkt nog sportief. Sorry ik geef niets om auto's. In jou profiel mis ik overigens de "open" vragen.
Ik vind het dus best belangrijk wat daar staat, wat voor hobbies heeft iemand, wat verwacht iemand nou ja noem maar op. Natuurlijk weet ik van jou al best redelijk wat uit het forum en de chatbox, maar heel veel schrijven gewoon heel weinig over zichzelf en zo'n "geschreven" foto vind ik net zo interessant als een echt (profiel) plaatje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 juni 2010, 17:54
 
CROSSROAD317 schreef:
Ik kan me de reactie van chat heel goed voorstellen. Ik kijk bijvoorbeeld naar de foto, maar ook naar de leeftijd. Voor mezelf heb ik een grens gesteld, en dat betekend dus dat ik bij voorbaat alle vrouwen die niet aan dat criterium voldoen, op voorhand afwijs. (hoe perfect ze misschien ook is of bij me zou passen) Het is en blijft mijn keuze die ik maak naar aanleiding van een door mij gestelde grens (of voorkeur).

Tjonge Cross, dit maakt mij wel heeeeel nieuwsgierig hoor. Wat zijn jou grenzen, zijn ze alleen op leeftijd of zien lengte gewicht haarkleur, kleurogen, godsdienst hmmm, schoenmaat en nog meer ook nog belangrijk. Wat wil je nog meer weten???
Clown smiley Clown smiley


Laatst aangepast door
MARIANNE129
op dinsdag 15 juni 2010, 17:55
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 16 juni 2010, 09:58
 
MARIANNE129 schreef:
Pfff, mercedes, neem dan een batavus, dat lijkt nog sportief. Sorry ik geef niets om auto's. In jou profiel mis ik overigens de "open" vragen.
Ik vind het dus best belangrijk wat daar staat, wat voor hobbies heeft iemand, wat verwacht iemand nou ja noem maar op. Natuurlijk weet ik van jou al best redelijk wat uit het forum en de chatbox, maar heel veel schrijven gewoon heel weinig over zichzelf en zo'n "geschreven" foto vind ik net zo interessant als een echt (profiel) plaatje.
Klopt, Marianne. Ik ben verlegen als ik over mezelf moet praten. Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Als je me wilt kennen, kunnen we wel eens gaan daten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: woensdag 16 juni 2010, 10:04
 
CHATULIEM619 schreef:
Klopt, Marianne. Ik ben verlegen als ik over mezelf moet praten. Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Als je me wilt kennen, kunnen we wel eens gaan daten.

dat zou geïmpliceerd kunnen worden als dat je iets te verbergen hebt Chat, net zoals wanneer iemand geen foto plaatst Clown smiley


(is glapjuh hool...nu niet meteen op de kast klimmen...)


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op woensdag 16 juni 2010, 10:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: woensdag 16 juni 2010, 13:11
 
TESSYBEAR731 schreef:
dat zou geïmpliceerd kunnen worden als dat je iets te verbergen hebt Chat, net zoals wanneer iemand geen foto plaatst Clown smiley(is glapjuh hool...nu niet meteen op de kast klimmen...)
Begrijp ik best wel. Ik durf ervoor uit te komen dat het best wel moeilijk is om iets van jezelf te laten zien. Ik verzin geen smoesjes, van anderen heb ik wel de indruk dat ze dat doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: woensdag 16 juni 2010, 13:47
 
CHATULIEM619 schreef:
Begrijp ik best wel. Ik durf ervoor uit te komen dat het best wel moeilijk is om iets van jezelf te laten zien. Ik verzin geen smoesjes, van anderen heb ik wel de indruk dat ze dat doen.

Ik durf het best wel aan om mezelf te laten "zien" maar dat is nou juist het probleem hier,je moet er moeite voor doen........en blijkbaar is die stap voor velen te groot........
Heeft denk ik ook te maken met de stempeltjes die we iedereen geven(ja daar doe ik ook aan mee Knipoog smiley )
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: woensdag 16 juni 2010, 15:10
 
Verstoppertje is een leuk spel...maar ik doe er niet meer aan mee Knipoog smiley
Ben gewoon mezelf, al is dat misschien niet voor iedereen (inclusief mijzelf) altijd even prettig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 18:56
 
CHATULIEM619 schreef:
Klopt, Marianne. Ik ben verlegen als ik over mezelf moet praten. Verlegen lachende smiley Verlegen lachende smiley Als je me wilt kennen, kunnen we wel eens gaan daten.

pfff, Chat toch, moet ik dit zien als een uitnodiging, misschien is daar de prive mail toch geschikter voor. Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 18:59
 
CHATULIEM619 schreef:
Begrijp ik best wel. Ik durf ervoor uit te komen dat het best wel moeilijk is om iets van jezelf te laten zien. Ik verzin geen smoesjes, van anderen heb ik wel de indruk dat ze dat doen.

Dat jij die indruk hebt betekent natuurlijk niet per definitie dat ze dat ook doen...
En heeft dat volgens jou te maken met het wel of niet plaatsen van een foto?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 19:18
 
TESSYBEAR731 schreef:
Dat jij die indruk hebt betekent natuurlijk niet per definitie dat ze dat ook doen...
En heeft dat volgens jou te maken met het wel of niet plaatsen van een foto?

Ik zit me steeds weer op te winden over dit onderwerp(sorry Tess,niet persoonlijk bedoeld Knipoog smiley ),het is gewoon een feit dat er hier zat mensen keuren op uiterlijk,beetje te dik,beetje te klein,beetje te groot,neus niet mooi of weet ik veel wat ze verzinnen........het is simpelweg vreselijk oppervlakkig(kun je daar gelukkig oud mee worden????),wat zijn dan al die mooie gedichten en bijbelteksten op dit forum waard?

Maar het zal wel aan mij liggen........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 19:23
 
LEANNE226 schreef:
Ik zit me steeds weer op te winden over dit onderwerp(sorry Tess,niet persoonlijk bedoeld Knipoog smiley ),het is gewoon een feit dat er hier zat mensen keuren op uiterlijk,beetje te dik,beetje te klein,beetje te groot,neus niet mooi of weet ik veel wat ze verzinnen........het is simpelweg vreselijk oppervlakkig(kun je daar gelukkig oud mee worden????),wat zijn dan al die mooie gedichten en bijbelteksten op dit forum waard?

Maar het zal wel aan mij liggen........

Nee...het ligt niet aan jou! Ik zou het ook graag anders zien...dat mensen niet meteen op een plaatje af gaan, maar de moeite willen nemen om verder te kijken...
Vandaar ook mijn vraag aan Chat...Hoe bepaal je namelijk of iemand smoesjes verzint als je diegene niet echt persoonlijk kent, en enkel aan de hand van een (ontbrekende) fotot??? Ik denk mijn snapper is stuk Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772





Berichten: 161

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 19:35
 
[quote=TESSYBEAR731]Echt waar!! Geschokte, onthutste smiley

En ik maar denken dak binnen drie maanden wel een date moet kunnen hebben... Huilende smiley, smiley in tranen

Goed! Genoeg gegeind Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

moet je wel iets vriendelijker tegen GEHOLI202 doen wie weet Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 19:37
 
De keren dat ik mensen van een datingsite in het "echie" ontmoet heb, bleken ze er in RL altijd juist héél anders uit te zien dan de foto deed vermoeden. Mijn ervaring is juist dat een foto een heel vertekend beeld geeft. Het is een momentopname waardoor je, wat mij betreft vaak ten onrechte, een indruk denkt te hebben van iemand.
Nou ja; tenzij iemand een heleboel foto's heeft staan, dat geeft allicht een beter beeld.

GrZ!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 19:40
 
@BRAZEEVEL772

Ik ga er geheel van uit dat Geholi een hele aardige meneer is...Engeltje smiley Knipoog smiley

Maar als we het dan toch hebben over criteria waarop we bij voorbaat af mogen wijzen, zolang het maar niets met de foto te maken heeft...ik denk dat in dit geval de grens van "een paar jaartjes ouder" toch wel enigzins overschreden word Geschokte, onthutste smiley Clown smiley


Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op donderdag 17 juni 2010, 19:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
BRAZEEVEL772





Berichten: 161

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 19:44
 
TESSYBEAR731 schreef:
@BRAZEEVEL772

Ik ga er geheel van uit dat Geholi een hele aardige meneer is...Engeltje smiley Knipoog smiley

Maar als we het dan toch over hebben over criteria waarop we bij voorbaat af mogen wijzen, zolang het maar niets met de foto te maken heeft...ik denk dat in dit geval de grens van "een paar jaartjes ouder" toch wel enigzins overschreden word Geschokte, onthutste smiley Clown smiley

ik begrijp hem wel maar de andere reden ook wel
maar vind dat jullie wel gelijk met zn alle hem op zn nek springen
beetje milder kan toch ook wel
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 19:47
 
TESSYBEAR731 schreef:
Nee...het ligt niet aan jou! Ik zou het ook graag anders zien...dat mensen niet meteen op een plaatje af gaan, maar de moeite willen nemen om verder te kijken...
Vandaar ook mijn vraag aan Chat...Hoe bepaal je namelijk of iemand smoesjes verzint als je diegene niet echt persoonlijk kent, en enkel aan de hand van een (ontbrekende) fotot??? Ik denk mijn snapper is stuk Twijfelende smiley


ik quote toch even: kijken doe je met je ogen en zien met je hart.........
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TESSYBEAR731





Berichten: 2338

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 19:56
 
WILLEMIJN232 schreef:
ik quote toch even: kijken doe je met je ogen en zien met je hart.........

Natuurlijk! En wanneer je een aantal keer contact met iemand gehad hebt, krijg je het snel genoeg door wanneer iemand niet eerlijk is...
maar ik denk dat er een verschil is op iemand "afwijzen" omdat diegene te oud of te jong is of meteen aan de hand van het fotootje *of het ontbreken daarvan* dat niet aanstaat, het contact bij voorbaat al niet aangaan...
Als we dan toch "zien" met ons hart, lijkt het mij dat we soms even voorbij moeten kijken aan wat de ogen zien! Wie weet wat daarachter verscholen zit Knipoog smiley

Overigens, Brazeevel...ik denk dat het wel meevalt met het over Geholi heen vallen hoor...maar dit is wel een vraag die al vaker gesteld is, en vaak toch dezelfde (behoorlijk sterk geformuleerde) antwoorden trekt. Daardoor kan het op den duur een beetje gaan voelen als een eindeloze discussie.
Dus niet echt persoonlijk naar Geholi, maar gewoon in het algemeen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
PIETER649





Berichten: 3295

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 20:22
 
MARISKA601 schreef:
Er zijn mannen die kijken of de vrouw een leuk koppie heeft.
En er zijn vrouwen die kijken of de man een leuk koppie heeft.
Hebben ze dat niet, dan heeft het lezen van een profiel, voor hun
verder geen zin.


ja en wat is daar mis mee? Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 20:27
 
BRAZEEVEL772 schreef:
ik begrijp hem wel maar de andere reden ook wel
maar vind dat jullie wel gelijk met zn alle hem op zn nek springen
beetje milder kan toch ook wel

Ja je hebt gelijk maar het is niet persoonlijk bedoeld........ik ga ook even oppervlakkig doen,meneer ziet er best leuk uit maar verder dan de foto kwam ik niet Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIJAN072





Berichten: 2215

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 22:48
 
BRAZEEVEL772 schreef:
ik begrijp hem wel maar de andere reden ook wel
maar vind dat jullie wel gelijk met zn alle hem op zn nek springen
beetje milder kan toch ook wel

Dat vind ik eigenlijk ook wel. Ik begrijp dat Geholi hier 'nieuw' is? Ik kan me voorstellen dat hij zich wel een paar keer bedenkt, voordat hij weer een topic durft te openen.


Laatst aangepast door
MARIJAN072
op donderdag 17 juni 2010, 22:49
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GEHOLI202





Berichten: 39

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 23:10
 
LEANNE226 schreef:
Ja je hebt gelijk maar het is niet persoonlijk bedoeld........ik ga ook even oppervlakkig doen,meneer ziet er best leuk uit maar verder dan de foto kwam ik niet Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Tjonge, zijn jullie er nou nog mee bezig?? Als ik dat geweten had, had ik het nooit geplaatst.
Ergens in het begin heb ik mijn mening gerelativeerd en daarmee was het verhaal afgelopen. Het leeft dus blijkbaar meer dan gedacht
En Leanne, als je nog wat wilt weten.......dan vraag je het toch gewoon!

Nog een weekje , dan zijn jullie van me af, want ik heb mijn doel al bereikt hier met een gratis proefabonnement. Dat krijg je als je je foto plaatst. (Dit is een grapje hoor, niet te serieus op in gaan)
Ik wens jullie allemaal succes hier!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: donderdag 17 juni 2010, 23:40
 
GEHOLI202 schreef:
Tjonge, zijn jullie er nou nog mee bezig?? Als ik dat geweten had, had ik het nooit geplaatst.
Ergens in het begin heb ik mijn mening gerelativeerd en daarmee was het verhaal afgelopen. Het leeft dus blijkbaar meer dan gedacht
En Leanne, als je nog wat wilt weten.......dan vraag je het toch gewoon!

Nog een weekje , dan zijn jullie van me af, want ik heb mijn doel al bereikt hier met een gratis proefabonnement. Dat krijg je als je je foto plaatst. (Dit is een grapje hoor, niet te serieus op in gaan)
Ik wens jullie allemaal succes hier!


Wow en nog gratis ook Clown smiley (is ook een grapje hoor Knipoog smiley )
Veel geluk!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 Volgende
Pagina 3 van 4