ChristianMatch
 


Forum

Berichten van CHRISTIANMATCH
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van CHRISTIANMATCH
Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 11:02
BerichtOnderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
 
PIMPERNEL883 schreef:
Dank je wel Miekjes, vertel namens ons dat Benny heel, heel hartelijk welkom is....niemand is volmaakt....Angy niet en Benny ook niet.....en de redaktie van CM helaas ook niet.......Maar ze zijn allemaal welkom in Katwijk...enneh...oordeelt niet opdat ge niet geoordeelt wordt....we hopen nog steeds op veel aanmeldingen!
Angelique en Pimpernel

Laatste waarschuwing over het posten vanuit twee namen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 10:57
BerichtOnderwerp: masturberen moet gewoon kunnen als vrijgezel christen ?
 
En weer on-topic
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 april 2011, 15:37
BerichtOnderwerp: Niet verlengen
 
Ik denk dat Grace haar opheldering duidelijk is en het verkeerd geïnterpreteerd is.

Wel vraag ik me af waar we mee bezig zijn en dat geldt voor meerdere leden die betrokken zijn bij de onrust op het forum en in de chat.
In plaats van dat we ons richten op elkaars positieve kanten, liggen een aantal van jullie als katten op de loer totdat de ander weer een opmerking gemaakt heeft waar vervolgens keihard op ingegaan wordt. Zo van: 'mooi, je gaat weer een tikje over de grens, dan heb ik weer een reden om je af te zeiken.'
Ook zie ik geregeld dat er niets aan de hand was, tot iemand uit het niets een opmerking maakt over iets waar al eens ruzie over gemaakt is. Alsof diegene het erom doet. Dan lok je uiteraard een nieuwe ruzie uit, tenzij diegene die zich aangevallen voelt iedere keer weer op zijn/haar tanden bijt.

Ik noem hier geen namen en vind dit ook niet nodig, beide 'partijen' maken zich schuldig. Of dit nou om een gegronde reden is of niet: houd hiermee op en leer elkaar te respecteren of met rust te laten. Je hoeft niet altijd te reageren en je hoeft het niet met elkaar eens te zijn.

Bedenk daarnaast dat dit een gekke manier van communiceren is, de echte emotie ontbreekt en dit zorgt vaak voor ruis. Zo kun je elkaar continu verkeerd begrijpen.

Ik hoop dat we vanaf nu weer op een rustige en volwassen manier met elkaar kunnen omgaan. We moeten hier anders strenger tegen optreden en dat zou zo flauw zijn.

Back on-topic.



MARISKA601 schreef:
Namens Grace plaats ik het volgende:




hoi maris wil je dit voor mij op het forum zetten

op verzoek van Grace
namens GRACE 585
beste cm-ers/forum schrijvers wat jammer dat mijn vertrek zoveel ellende veroorzaakt heeft
nogmaals voor degene die het niet eerder gelezen hebben of niet goed konden lezen en oppikken in hun mind
mijn aftellen was GEEN negatieve lading eerder een afscheid dat ik niet kon verlengen en dan nog maar
5-4-3-2-1-0-dagen had om met jullie te spreken,/chatten/delen ed.
jammer chat dat je er zo’n negatieve lading aan blijft geven en dan ook nog eens beweert mij als langste te kennen
nou kennen is een groot woord maar wel in dagen ivm ons oud studiegenoten te zijn
juist daarom vind ik het dubbeljammer hier als negatieveling afgeschilderd te worden
cm heeft mij als betalend lid veel goeds gebracht ,fijne vriendschappen en
een fantastische partner waar ik van de zomer mee in het huwelijk zal treden
dus nogmaals: zoek hier je vriendschappen en kijk wat voor moois God hier voor jullie heeft
en stop a.u.b. met deze zinloze discussie en verder on topic waar een ieder zijn al dan niet verlengen kan aangeven
m.v.g.Grace


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 26 april 2011, 16:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 april 2011, 12:54
BerichtOnderwerp: strandwandeling voorjaar 2011
 
Graag weer on-topic.

Daarnaast is het gebruiken van een account vanuit twee mensen niet toegestaan, zeker niet als dit een persoon betreft die een ban heeft gekregen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 14 april 2011, 13:12
BerichtOnderwerp: hoelang ben jij vrijgezel ?
 
Ontopic!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 14 april 2011, 13:11
BerichtOnderwerp: Defenitie van goed en kwaad
 
Ontopic!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 14 april 2011, 13:03
BerichtOnderwerp: Taalgebruik
 
Ik denk dat je je punt gemaakt hebt en dat hier dus genoeg over gezegd is. De een typt foutloos en de ander had geen 9 voor Nederlands op zijn rapport.
Je kunt niet eisen dat iedereen foutloos typt. Wat jij belangrijk vindt, interesseert een ander soms totaal niet.

Minder kwetsend en misschien interessanter was een topic geweest met daarin bijvoorbeeld de vraag of er mensen zijn die afknappen op slecht taalgebruik o.i.d.

Bij deze dus een slotje op dit topic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 14 april 2011, 12:52
BerichtOnderwerp: Dit vraag ik me af vandaag..
 
Hoogste tijd om weer on-topic te gaan
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 14 april 2011, 12:47
BerichtOnderwerp: wie is je vriend of vriendin
 
Ik schoon dit topic weer even op, dan kunnen we weer on-topic
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 11 april 2011, 14:10
BerichtOnderwerp: Zwangerschap plannen: sinds gisteren makkelijker geworden
 
Ik zie geen vervelende reacties, maar slechts meningen.
Wanneer er (gevoelsmatig) onderling iets speelt, graag even een privé-berichtje/e-mail sturen.


WILLEMIJN232 schreef:
Als je mijn stukje goed leest heb ik het niet alleen over financieel onderhouden maar over de liefde....En wie zegt dat ik niet dicht bij dat zelfde vuur heb gezeten???????
En je hoeft ook niet op ieder stukje van mij te reageren hoor.......het lijkt wel of je boven op ieder stukje van mij zit om het eens te bekritiseren........Gun een ieder de ruimte om zijn /mening hier eens..op te schrijven zou ik zo zeggen......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 4 april 2011, 10:58
BerichtOnderwerp: wie gaat mee op zaterdag 9 april 2011 uiteten in zwolle ?
 
Dit topic is opgeschoond

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op dinsdag 5 april 2011, 10:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 31 maart 2011, 10:03
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
 
Back on-topic. Dit soort vragen kunnen gesteld en besproken worden via de mail, chat, of in de kletstopics.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 30 maart 2011, 10:41
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
Dit topic is weer opgeschoond, back to the subject!

Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op woensdag 30 maart 2011, 10:48
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 28 maart 2011, 15:52
BerichtOnderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd
 
TOBY236 schreef:
Voor diegene die zich afvragen of dit forum inderdaad openbaar te bezoeken is: Log uit en open dan deze pagina:
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1813

-of een link naar een ander willekeurig topic.

Best vreemd eigenlijk, ik had verwacht dat dit een "gesloten" forum zou zijn. Ik denk eigenlijk dat ze niet weten hoe ze het forum kunnen afsluiten voor niet-leden en dat ze het maar gewoon openbaar houden; lijkt me sterk het forum bewust openbaar is.


Uiteraard weten we hoe we het forum kunnen afsluiten, als je dit topic even doorleest zul je lezen waarom we hiervoor gekozen hebben. Daarnaast kun je je foto afschermen, maar zoals hierboven al vermeld is: dat kun je tegenwoordig allemaal lezen als je een reactie plaatst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 16:03
BerichtOnderwerp: verbeter punten op cm
 
In principe is dit niet mogelijk. Een verlopen/opgezegd profiel wordt een half jaar bewaard. Wij keuren ieder profiel bij aanmelding, voordat deze persoon zich op ChristianMatch kan begeven.
Wij kunnen op verschillende manieren zien of deze persoon in het afgelopen half jaar al actief was op ChristianMatch. Mocht dit zo zijn, dan keuren wij het desbetreffende profiel af.
Profielen worden na zes maanden verwijderd, in dat geval kan iemand wel een nieuwe gebruikersnaam nemen.

MARIJAN072 schreef:
'k Bedoel niet na meer dan een jaar, die mensen ken ik dan echt niet meer. 'k Denk meer aan mensen, die binnen een maand terug komen onder een andere naam. Je denkt dat ze weg zijn, maar ze blijken er gewoon nog te zijn. Dat vind ik verwarrend.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 15:28
BerichtOnderwerp: Bijbels vermanen en ego.
 
On-topic graag.

Hierin heeft David wel degelijk gelijk, een gezellige opmerking tussendoor moet kunnen, maar verder moeten we ons aan het onderwerp houden. Als er behoefte is aan andere onderwerpen, open deze dan of open een klets-topic.

Dus: back on-topic! :)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 21 maart 2011, 15:23
BerichtOnderwerp: chantage???
 
Maar weer even een reactie vanuit de redactie:

- Aan David het verzoek om te accepteren dat er andere denkbeelden zijn. Al weet je nog zo zeker dat jij gelijk hebt omdat jij dit uit de bijbel haalt, juist als christen zul je af en toe toch moeten luisteren naar anderen en met respect met diens mening om moeten gaan. Wellicht kun je hieraan werken.

- Andere betrokkenen: het verzoek om wat minder heftig op David te reageren. Onderhand weet je hoe hij reageert en kun je wellicht proberen hier minder zwaar aan te trekken.

Daarnaast: David heeft zeker een punt m.b.t. het quoten van een hele lap tekst, het leest vervelend. Anderzijds: dit is hoe het forum in elkaar steekt, dus het is niet gek dat er op die manier gequote wordt.

Back on-topic :)


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 21 maart 2011, 15:24
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 16 maart 2011, 14:56
BerichtOnderwerp: Boos zijn op GOD?
 
Weer on-topic graag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 09:16
BerichtOnderwerp: ben je werkelijk vrijgezel of alleenstaand?
 
Zoals jullie zien heb ik dit topic opgeschoond, waarom? We gaan echt te veel offtopic. Mensen die dit forum of dit topic voor het eerst zien, moeten gewoon mee kunnen posten. Zo vaak offtopic gaan verstoort dus zowel de toegankelijkheid als de functie van het forum.

Voor wie het vervelend vinden dat hun posts verdwenen zijn: open de volgende keer een topic over dat betreffende onderwerp of ga met elkaar chatten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 09:06
BerichtOnderwerp: Echt of onecht???
 
Zoals jullie zien heb ik dit topic opgeschoond, waarom? We gaan echt te veel offtopic. Mensen die dit forum of dit topic voor het eerst zien, moeten gewoon mee kunnen posten. Zo vaak offtopic gaan verstoort dus zowel de toegankelijkheid als de functie van het forum.

Voor wie het vervelend vinden dat hun posts verdwenen zijn: open de volgende keer een topic over dat betreffende onderwerp of ga met elkaar chatten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 maart 2011, 08:42
BerichtOnderwerp: Autisme
 
Slowchatten in de chatbox en hier graag weer on-topic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 14 maart 2011, 16:02
BerichtOnderwerp: chantage???
 
Graag weer on-topic. Ik lees dat veel mensen het niet altijd met David eens zijn, dat kan en mag. Probeer naar elkaar te luisteren en met respect met elkaar om te gaan. Dat geldt uiteraard beide kanten op.
Kom helaas weer steeds vaker snijdende opmerkingen tegen...

HERMAN388 schreef:
Ik ben met jou mee eens

David moet voorzichtig zijn met mooie praatjes
Hij denkt alleen aan zichzelf
Je (en ik ook) moet vergelijken met tollenaar, die bidt in de tempel, o God wees mij zondaar genadig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 14 maart 2011, 10:05
BerichtOnderwerp: Onze last te zwaar???
 
BEUN656 schreef:
Zo zie je maar weer he... De wonderen zijn de wereld nog niet uit... Maar om mijn verhaal nou te doen bij een stelletje rooie, gemene vuilspuiters zou mijn keuze niet zijn...

Graag wat genuanceerder Beun656!

We gaan weer on-topic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 maart 2011, 10:50
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
 
Misschien ben ik verkeerd begrepen, maar ik heb mijn reactie geplaatst om bovenstaande taferelen te voorkomen.

Het lijkt me duidelijk: de picknick is totaal niet als daten bedoeld. Dan hebben we het over de intentie en volgens mij is de intentie luid en duidelijk. Bekvechten over of je wel of niet een klik met iemand zou kunnen krijgen lijkt mij totaal onnodig en overbodig.

Met mijn eerdere reactie bedoelde ik dat we niet zo hard over 'ongewenste' opmerkingen hoeven te vallen. Ik bedoel dus niet dat ik diegene die bepaalde opmerkingen maakt gelijk geef en dat het geen 'gewone' ontmoeting zou moeten zijn, ik bedoel dat bepaalde opmerkingen nou eenmaal te verwachten zijn op een site als deze.

Oftewel: laten we elkaar in onze waarde laten en niet meteen schieten op iedere opmerking die niet in het straatje past.

Verder geef ik geen oordeel over wie wel of niet gelijk zou hebben. Dat is mijn taak niet. Veel plezier lieve mensen en vergeet niet van het uitje te genieten!


Laatst aangepast door
CHRISTIANMATCH
op maandag 14 maart 2011, 10:36
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 10 maart 2011, 16:55
BerichtOnderwerp: wie gaat er weer mee picknicken op de heide in ede?
 
Even tussendoor: de picknick is inderdaad geen dategebeuren (als ik dat zo lees), maar dat forummers zulke opmerkingen maken lijkt me niet heel vreemd op ChristianMatch. We zijn nou eenmaal ook een datingsite.

Lijkt me dus niet nodig dat we hierover gaan bekvechten, succes met organiseren verder!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: maandag 7 maart 2011, 15:06
BerichtOnderwerp: Privacy op CM is niet gegarandeerd
 
Beste forummers, graag chatten in de chatbox en op het forum voor zover het kan ontopic blijven, we dwalen de laatste dagen erg veel af. Mijn dank is groot!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 13:53
BerichtOnderwerp: man en vrouw; hoe zit het nou......?
 
Volgens mij is bijna iedereen het erover eens dat de opmerking niet helemaal gepast was, of het nu serieus of als grapje bedoeld was.

Dus nu kunnen we weer back on topic.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 10:26
BerichtOnderwerp: Getrouwd zijn en lid zijn van CM moet kunnen
 
CHATULIEM619 schreef:
Ok, dit wordt allemaal wel erg persoonlijk mensen. Zullen we hiermee ophouden???

Helemaal mee eens! Zeker op een christelijk forum hoop je dat iedereen elkaar met respect kan behandelen, steken onder water horen daar zeker niet bij.

Ik ga dit topic afsluiten met een paar simpele woorden: ChristianMatch is naast een datingsite ook een ontmoetingsplek, daar heeft iedereen zijn antwoord.
Gehuwden zijn hier welkom, het is niet voor niets een optie die je kunt aankruisen. Zolang je eerlijk en open bent naar andere leden over het wel of niet hebben van een relatie, heeft verder niemand wat te maken met iemands keuze om lid te blijven van ChristianMatch.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 08:58
BerichtOnderwerp: waar knap jij op af bij een man of vrouw ?
 
Uiteraard graag weer on-topic en daarbij twee opmerkingen:

1. Probeer je eigen mening neer te zetten als een mening i.p.v. een feit,
dat is het immers ook.
2. Op een forum kun je niet aanvallen op iedere mening/uitspraak die
je niet aanstaat. We vinden nou eenmaal niet allemaal hetzelfde.
Vat het dus niet te persoonlijk op.

Zo kunnen we het hopelijk gezellig houden. Verder zal ik dit topic even opschonen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH





Berichten: 481

BerichtGeplaatst: donderdag 24 februari 2011, 13:28
BerichtOnderwerp: wat vinden jullie van de volwassendoop ?
 
Hoop dat we nu weer op een lijn zitten, niet qua kinderdoop/volwassendoop, maar jegens elkaar uiteraard Knipoog smiley

Back on topic dus.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van CHRISTIANMATCH
Ga naar pagina Vorige 1 ... 11 12 13 14 15 16 Volgende
Pagina 14 van 16