ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ROLF230
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 15 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ROLF230
Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 augustus 2013, 22:43
BerichtOnderwerp: Daten
 
Hoe was de date Roelande? Of is 'ie nog aan de gang?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: donderdag 22 augustus 2013, 23:34
BerichtOnderwerp: Daten
 
Iemand nog ervaringen met daten? Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 13:53
BerichtOnderwerp: Is het christendom wel zo authentiek?
 
LANFY127 schreef:
@ allemaal! Oprecht sorry doordat ik misschien denigrerend overkom! Dat is absoluut niet de bedoeling! Het enige wat ik ermee wilde aangeven, is, dat als je realistisch nadenkt, je eigenlijk helemaal geen god, of goden, nodig hebt! Ik denk dat je eerst voor de volle 100% in jezelf moet geloven en daarna pas de een of andere god moet toelaten! Ik hang, als humanistisch christen, nog steeds het standpunt aan: op de 8e dag schiep de mens god!

Hoi Lanfy,

Wat versta je onder een humanistisch christen?

Groet,
Rolf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: woensdag 21 augustus 2013, 13:46
BerichtOnderwerp: Daten
 
FAITH187 schreef:
Je schreef als laatste dat men zijn/haar zoektocht op oa dit criterium (1 van de 3) aan kan passen, en dat je dat zelf ook doet. Vandaar mijn geschrevene.

Ik wens je veel suc6 op deze site-het komt vast goed met de dames!

Even testen of het nu goed gaat met het quoten. Idd. Faith, je had gelijk, dat schreef ik ook. Mijn excuses.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 19 augustus 2013, 21:20
BerichtOnderwerp: Daten
 
lofrede aan de hbo, niet zo ongecompliceerd doen als mbo en niet zo moeilijk doen als uni Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 19 augustus 2013, 21:11
BerichtOnderwerp: Daten
 
Faith:

De reden waarom ik dit aanhaalde was omdat Rolf aan het begin van deze topic schreef dat hij ook op het niveau van de opleiding let. Daaropvolgend schreef ik dat dat papiertje niet zo veel zegt-ik heb het ook, voor de goede orde, absoluut niet arrogant of iets in die richting bedoeld. Juist meer om aan te geven dat je naar de mens achter die papiertjes moet kijken-zoals je zelf ook van mening bent. Ik gaf mezelf gewoon als voorbeeld, zonder eoa bijbedoeling.

Fout. Ik schreef dat de meeste mensen uiteindelijk iemand vinden die voldoen aan de 3 genoemde criteria, waarbij opleidingsniveau er een van was.

En ach, ik ben hbo, dus dan kan ik ook wel een relatie krijgen met uni of mbo, is het niet zo? Dus stort de postbus maar vol dames.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zondag 18 augustus 2013, 17:08
BerichtOnderwerp: Heilige Geest
 
Pieter schreef:

Laten wij de Geest voor 100% toe is ons leven, of mag Hij wel aanwezig zijn en zijn we zelf ook nog baas? Wat doen wij bijv met de gaven van de Geest? Waarom kan Hij ze niet geven aan ons? Zo kan men zich heel veel gaan afvragen, maar ikdenk dat het vooral de onbekendheid is en dta dor terug houdendheid er veel verloren is gegaan aan werk wat de Geest door ons had willen doen om Jezus zo de eer kan en kon krijgen die Hem toekomt.

We zijn zelf de baas. We hebben zelf de keuze. Als dat niet zo zou zijn zouden we robots zijn, is het niet zo? Maar als we de Geest 100% toelaten, begrijpen en ernaar leven, dan zijn we er zelf dus eigenlijk niet meer? Alleen maar lege vaten gebruikt door de Geest?...moeilijk hoor.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 17 augustus 2013, 19:15
BerichtOnderwerp: Daten
 
Hoi hoi,

Ja, ik heb een tijdje terug ook mijn reden van het zoeken aangepast naar: eerst eens mailen, we zien later wel verder", of zoiets. En tuurlijk, je gaat niet trouwen na de eerste afspraak. Als het klikt kun je vaker afspreken, zo kan een vriendschap beginnen en vandaar kan er meer gebeuren.
Van dat onderzoek, minder dan 5%, dat ligt eraan hoe actief je zelf bent denk ik. Ik vraag me af hoe dat onderzoek is uitgevoerd. Als je veel zaait, is uiteindelijk een oogst te verwachten. 4 vriendinnen van mijn zusje zijn via internetdaten aan de man gekomen.
Wel las ik iets interessants ergens, nl. dat het gros van de mensen die uiteindelijk iemand vind, dat die persoon dan meestal aan de volgende kenmerken voldoet, zijnde:

a) het is iemand die niet te ver weg woont
b) het is iemand met ongeveer dezelfde niveau opleiding en
c) het is iemand van ongeveer dezelfde leeftijd

Dus hierop zou je je zoektocht kunnen aanpassen. Dat doe ik zelf wel nu.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 16 augustus 2013, 19:04
BerichtOnderwerp: Daten
 
Hallo daar,

Ik dacht ik open es een topic over daten. Bij deze.

Dan zal ik zelf maar beginnen:

Mijn laatste date dateert al weer van maart jl. Na wat gedate te hebben, zag ik het denk ik even niet meer zitten. Sinds kort ben ik weer wild actief erin en het leek me interessant hier wat ervaringen over uit te wisselen.
Mijn 1e ervaring is dat ik leuk mailcontact had met iemand en vandaag kreeg ik een mailtje waarin zoiets stond als: succes verder, zonder verdere uitleg. Jammer....maar we gaan gewoon verder.
Ik verheug met op jullie reacties.

Groet,
Rolf
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 22:32
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
Ik snap het ook niet helemaal...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zondag 11 augustus 2013, 13:11
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
Mara schreef:

Het is een gruwel in Gods ogen als 2 mensen van het zelfde geslacht gemeenschap met elkaar hebben.
Of dat nou is binnen het huwelijk is of niet.

Dus die tekst is mijns inziens voldoende om het homohuwelijk te verbieden.
Een pedohuwelijk verbieden we toch ook?


Je walst nu gewoon over wat Mardie en ik schreven heen, Mara. Want hoe zit het dan met 2 ongelovigen? Denk daar maar eens over na.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 21:23
BerichtOnderwerp: NS aanbiedingen voor goedkoop uitje
 
Voor goedkope uitjes kan men ook wel langs de boerderij komen waar ik werk. Witte uitjes, rode uitjes, grote en kleine uitjes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 20:35
BerichtOnderwerp: Geslachtsgemeenschap: een behoefte of verlangen?
 
Ik heb soms wel verlangen naar wat minder behoefte.
Of heb ik soms een behoefte naar minder verlangen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 20:27
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
Chapeau! Mooi geschreven Mardie. Jezus had idd hier en daar lak aan wat er geschreven stond, omdat het belangrijkste daar boven staat. De wet is geestelijk staat ook ergens in het NT: "Wij weten dat de wet geestelijk is".
Het laatste wat je schreef was een leuke openbaring voor me, nl. dat als ongelovigen trouwen dat even gruwelijk is of misschien nog gruwelijker dan wanneer gelovige homoseksuelen trouwen. Een nadenkertje. Hahaha idd. ja! Gaan mensen tekeer tegen het homohuwelijk, ook hier, maar ongelovigen die trouwen dan? Moeten we dat niet verbieden Knipoog smiley Maar ja God is wel overwinnaar van de wereld maar de duivel is de overste van de wereld, dus de macht om dat soort dingen te verbieden hebben we hier niet, of zeg ik nu iets geks.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zaterdag 10 augustus 2013, 20:13
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
Shanita schreef:

Alleen, ja, je zal, idd je hele leven moeten blijven opletten als je bent afgevallen, je zal wel alles kúnnen eten maar in proporties=kleine hoeveelheden.

Dit is gewoon niet zo. Afvallen is zeer goed mogelijk, maar je moet wel goed blijven eten. 3 voorbeelden van goede info hierover zijn:

1) de voedzelzandloper van wetenschapper Kris Verburg. Hij zegt dat dieeten nooit helpt, alleen een blijvend ander eet-en leefpatroon helpt, waarbij je gewoon genoeg kunt eten

Stel je voor dat je altijd te weinig moet eten. In de praktijk houdt niemand dat vol.

2) Julia Kang, worstelde haar hele leven met overgewicht totdat ze ook radicaal anders ging eten, nl. gifvrij. Zij eet nog steeds 2500-3000 calorieen per dag, maar wordt niet meer volslank. Zij schreef hierover oa het boekje 100% gifvrij - slank en gezond.

3) de planteneter, Boele Ytsma. Staat veel op het internet. Erg leuke man (vind ik), vader en leraar en christen. Woog 120 kilo en door zijn manier van levensstijl veranderen, waarover hij uitgebreid verteld, zit hij nu op 80 kilo maar eet dagelijks massa's eten.

Dus: Hoeveel je eet maakt niet uit, de oorzaken liggen bij wat je eet.
Niemand wordt ook dik van groenten en fruit bijvoorbeeld.

Als ik jou was zou ik niet zomaar zo'n heftige ingreep op je lichaam laten doen Everdina. Er zijn andere mogelijkheden, ik raad je aan daar eerst eens naar te kijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: vrijdag 9 augustus 2013, 00:10
BerichtOnderwerp: Homohuwelijk.
 
Christian schreef:

Goed dan zal ik ook maar even iets zeggen..

Waarom staat er in de bijbel dat God het een gruwel vind dat een man gemeenschap heeft met een andere man.? Iemand daar al een keer wijs over nagedacht??

Waarom staat in de Bijbel "Toen waren er reuzen op aarde". Nou.....ik denk dat er toen reuzen op aarde waren. Deze logica is ook wel door te trekken hier natuurlijk. God is een heilig God, in feite is alles wat maar een beetje onheilig is, een gruwel voor Hem. De kleinste verkeerde gedachte huivert Hij van, daar Hij compleet zuiver is. Het is alleen jammer dat er vaak zo'n nadruk wordt gelegd op homo zijnde als een soort hoofdzonde. Nee, God vind het een gruwel ja, zo heeft Hij het niet bedacht.

Mat170 schreef op 26 maart:
Als volgeling van Jezus kun je niet voor het homohuwelijk zijn. Ik geloof dat God in de bijbel er heel duidelijk over is.

Leviticus18vers22 En gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het.

Daar begon dit topic mee, Christian, meer dan 4 maanden geleden alweer, maar toen al was dit geen nieuw topic. "Iemand daar al wijs over nagedacht"? vraag je. Nou, ik denk dat dit wel het onderwerp is waar het meest over afgedacht wordt hier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: donderdag 8 augustus 2013, 23:48
BerichtOnderwerp: Is het christendom wel zo authentiek?
 
Lanfry schreef:

Beste Rolf!

Er worden in deze quote geen aannames gedaan, alleen constateringen! En de constateringen zijn wel degelijk onderzocht! Ik vraag je oprecht om de quote nog een keer aandachtig te lezen! De vraag is eigenlijk: waarom zou jou geloof meer waar zijn dan andere geloven? Want andere gelovigen hanteren exact dezelfde standpunten om hun gelijk te halen en dus jouw geloof als onwaar te beschouwen! Toch?

Ik hoef de quote niet meer te lezen, want jij legt hem gelukkig in één normale zin voor me uit die voor iedereen te begrijpen is: "Waarom zou jou geloof meer waar zijn dan andere geloven".
Als dat is wat er in de quote staat wordt er wel erg moeilijk gedaan, zou dat zijn om een manier te vinden om met moeilijke woorden om de waarheid heen te kunnen draaien?

Ik zou eigenlijk eerst eens van jou willen weten waarom je deze vraag stelt.


Shanita schreef oa als deel van een reactie op dit stuk in het oorspronkelijke topic:

Ik kan dan ook prima uitleggen aan buitenstaanders waarom ik geloof, en dan zo, dat zij het begrijpen, en er ook niet tegenin gaan.
Velen vinden het zó logisch klinken wat ik dan vertel.

Tja, ik zeg altijd dat ik in de waarheid geloof. Maar dat ik ook niet alles weet. Tja, dan heb je een hoop mensen die zeggen dat "de waarheid" niet bestaat. Nou goed, dat begrijp ik dan weer niet. Zelfs al zou de waarheid onlogisch en subjectief zijn, wat ik nauwelijks geloven kan, dan is het nog altijd zo dat dát de waarheid is, is het niet zo.


Laatst aangepast door
ROLF230
op donderdag 8 augustus 2013, 23:59
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: woensdag 7 augustus 2013, 23:03
BerichtOnderwerp: Is het christendom wel zo authentiek?
 
Quote:
Verwerp je op rationele gronden alle andere religies behalve die van jezelf dan heb je duidelijk de rationaliteit nog niet toegelaten op je eigen geloof, vanwege psychische behoeften die je eraan vast laten houden, want iedere buitenstaander zal jouw geloof met dezelfde rationele argumentering afwijzen als jij alle anderen.
pffffff.....wat een lange zin. Lijkt Rudolf Steiner wel. Worden ook wel een aantal aannames in gedaan die eerst ook wel eens onderzocht mogen worden ipv het zo maar aan te nemen dat het zo is (omdat het zo geleerd overkomt zal het wel zo zijn?)
Lijkt wel hogere wiskunde dit. Toch nog eens een tijdje op mediteren ofzo om te kijken of ik er iets zinnigs over weet te zeggen.
"rationaliteit toelaten op je eigen geloof", laten we die eruit pakken dan. Volgens Hebreeen is het geloof EEN ZEKERHEID die je hebt over dingen die je niet ziet. Dus het geloof zelf is al rationeel, dat hoeft niet meer toegelaten te worden. Als je volledig beseft dat het geloof in de Heere Jezus Christus het enige echte geloof is dat zaligmakend is, als je dat echt gelooft, dan is het dus rationeel dat alle andere geloven inderdaad niet de waarheid spreken. Dat heeft dus niets te maken met veronderstelde psychische behoeften die je ergens aan vast laten houden.
Een buitenstaander heeft niet de mogelijkheid om een rationele argumentering tegen het geloof in de waarheid in te brengen, want als je gaat argumenteren tegen iets dat waar, echt, authentiek is, dan heb je bij voorbaat verloren.

Als ik het goed begrijp moet het hier dan gaan over 2 zaken:
1) het geloof, het zeker weten van de echtheid van Jezus Christus, het geloof in Hem.
2) een nep-geloof, het "christendom", een religie, ja waar mensen zich misschien aan vasthouden vanuit bepaalde psychische behoeften.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: woensdag 7 augustus 2013, 22:51
BerichtOnderwerp: Is het christendom wel zo authentiek?
 
Lanfry schreef:

Ik begrijp je reactie volkomen! Maar dit zegt alleen iets over het woord "authentiek" en helemaal niets over de Bijbel! Of over Jezus! Of toch niet?


Euhhh....misschien begrijpen we elkaar dan verkeerd. Nou goed, ik begreep eerlijk gezegd helemaal niets van die moeilijke quote die de opening was van dit, niet door een gebrek aan intelligentie, maar omdat het te vermoeiend voor mij geschreven is, dus ik gaf alleen de reactie op de titel, ervan uitgaande dat de quote de uitwerking van "is het christendom wel zo authentiek" is.

Als Jezus niet authentiek is is het christendom dat niet. Ik heb geprobeerd te laten zien dat Jezus elke vorm van authenticiteit volledig en absoluut omhelst.

Ja sorry, misschien schrijf ik soms voor sommigen wat onlogisch. Dat kan ook aan mij liggen. Als ik iets moet verduidelijken dan zeg het maar.

Dan zal ik nu nog eens even goed naar die quote kijken en zien of ik eruit kom Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: woensdag 7 augustus 2013, 13:25
BerichtOnderwerp: Nickname
 
He Mara

Je weet toch wel dat Mara een demon is Knipoog smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Kwijlende smiley Gefrustreerde smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: woensdag 7 augustus 2013, 13:17
BerichtOnderwerp: Is het christendom wel zo authentiek?
 
Interessante vraag hoor. "Is het christendom wle zo authentiek".

Ik vroeg me eerst af wat het woord nu eigenlijk betekent, authentiek, dus even op gejeweetweld, en daar zag ik het volgende:

authentiek
Synoniemen: oorspronkelijk, origineel ...

Authentiek
(bn.; -er, -st) [Gr. authentikos (de eerste oorzaak betreffend, uit de eerste hand)],
1 eigenhandig geschreven of gemaakt, niet vervalst, syn. echt, betrouwbaar, origineel: een authentieke brief; authentieke stukken; authentieke champagne; een authentiek kunstwerk, echt werkelijk afkomstig van degene aan wie het wordt toegeschreven;
2 overeen
opgemaakt door een daartoe bevoegd ambtenaar. In tegenstelling tot ‘onderhands’.
[bijvoeglijk naamwoord]• geen namaak
vb:dit is een authentiek Noord-Hollands kostuum
synoniemen: echt zuiver puur
tegenstelling: vals
authentiek
echt
echt, oorspronkelijk geloofwaardig ambtelijk
•gelijk aan het origineel. •echt en betrouwbaar. •tweede
1) Betrouwbaar 2) Eigenhandig geschreven 3) Echt 4) Geloofwaardig 5) Live 6) Niet vervalst 7) Oorspronkelijk 8) Origineel 9) Onverdacht 10) Rechtsgeldig 11) Realistisch 12) Sluiting van een muziekstuk 13) Werkelijk afkomstig 14) Waarlijk 15) Waarachtig 16) Waar

Nu ik dit doorlas, bedacht ik me een filmpje van youtube dat ik jaren terug zag, als alles klopt wat dit filmpje beweert, en ik geloof dat het zo is, al begrijp ik er nog zo weinig van, bestaat er niets of niemand die authentieker is dan Jezus Christus. Daar draait het Christendom eenmaal om:


http://www.youtube.com/watch?v=ffzB_HK9sNU

Wil diegene die iets authentiekers weet dan Jezus Christus nu opstaan, of voor eeuwig zwijgen.


Laatst aangepast door
ROLF230
op woensdag 7 augustus 2013, 13:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 augustus 2013, 19:25
BerichtOnderwerp: Wat is er mis met volslanke mensen?
 
Everdina schreef:

Wat ik mijzelf afvraag is waarom meestal slanke mensen boven volslanke mensen gekozen worden?
Want iemand kan er nog zo mooi uit zien van buiten, maar oh zo slecht zijn van binnen.
Zelf heb ik het een paar keer mogen ervaren (waar ik mezelf overigens niet door uit het veld laat slaan).
En kreeg dan te horen, je bent toch geen persoon voor mij.
Natuurlijk dat kan, maar soms vroeg ik er weleens op door en kreeg ik dan te horen, ik heb toch liever iemand die slanker is.
Ik kan dan toch zo boos worden, wat heeft een volslank iemand niet, die een slank iemand wel heeft.

Mijn vraag is, hoe denken jullie hierover?


Hoe denk ik erover. Dat is de vraag. Eerste wat ik me bedacht is: Waarom wordt je boos als iemand zegt dat die liever een slanker iemand heeft?
Bij mij kan het gebeuren dat iemand bijvoorbeeld zegt: Ik wil iemand met een extraverter karakter. Dan wordt ik niet boos. Waarom in hemelsnaam zou ik. Als iemand iemand zoekt die dat is, zeg ik: Succes! En zelf maar weer op zoek naar iemand die wèl bij me past.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 14:34
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Willemijn schreef:

Was daar niet een grote boekenmarkt? Zag ik op het journaal, ik wordt altijd wat hebberig bij een diversiteit aan boeken....... Knipoog smiley En je ging met de trein terug dus je hoefde ze niet mee te sjouwen op je wandeltocht..... Engeltje smiley


Volgens mij was daar idd dé grote Deventer boekenmarkt aan de gang. Wel toevallig dat ik net gister naar Deventer ging, ik wist er niet vanaf. Heb nog in Deventer gewoond, maar ben nooit naar die markt geweest.
En ja, verder dan 50 meter haal ik toch niet bij een boekenmarkt, dan zit de tas al weer vol boeken Kwijlende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 13:46
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Anna schreef:

Ze hebben daar ook een trein voor hoor Knipoog smiley


Ja idd. daar kwam ik in Deventer achter. Toen heb ik de trein terug maar genomen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 5 augustus 2013, 13:45
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Thomas schreef:

Loopt daar een lange-afstands-wandelpad? Nog een boek gekocht in Deventer?

Thomas


Nee, ik heb gewoon de fietsroute gevolgd. Was mooi, eerste stuk wel langs de weg maar het grootste deel door de weilanden tussen het spoor en de dijk. Ik heb de boekenmarkt gezien, maar had geen geld bij me. Misschien maar beter ook, anders wordt de stapel boeken die nog ongelezen zijn hier wel erg groot.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 22:18
BerichtOnderwerp: Wat zijn 'we' van plan te gaan 'doen' vandaag, behalve...
 
Van Zwolle naar Deventer gelopen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: zondag 4 augustus 2013, 22:17
BerichtOnderwerp: kreet van de week
 
"Als het antwoord simpel is, komt het van God".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: donderdag 1 augustus 2013, 13:20
BerichtOnderwerp: Spectaculair bekeringsverhaal blijkt verzonnen
 
Ach, iedereen gelooft toch ook het NOS-journaal? Niemand controleert ook weleens of dat wel allemaal klopt....

De hele wereld ligt nou eenmaal in de boze, in de leugen.

Maar goed, kunnen we dat ook weer bij het brandhout gooien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 juli 2013, 22:15
BerichtOnderwerp: goede film over geloof
 
Hoi Petra, heb een stuk ervan gezien. Zeer de moeite waard. Ga hem zeker nog afkijken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROLF230 (43)





Berichten: 434

BerichtGeplaatst: maandag 29 juli 2013, 19:10
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Dank voor jullie welgemeende lieve reacties, maar ik doelde op wat ik schuingedrukt gemaakt had in Shanita's reactie, nl. dat ze aan allerlei fijne en mooie dingen kan denken voor het inslapen. DAAR doelde ik op. Dat deed me denken aan mijn tienerjaren, dat je zo enthiousiast voor dingen kunt zijn die komen gaan en zijn, ipv "nou het moet maar weer".
Ik slaap doorgaans zeer goed, eerder te lang dan te kort. De Heere zei gedankt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ROLF230
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 15 Volgende
Pagina 2 van 15