| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 14:35
|
|
|
|
| MARIJAN072 schreef: | Haha , ook nog een leuk onderwerp! Hebben mannen meer oog voor een auto of voor een vrouw.  |
Eingelijk best een goed idee, ik denk dat ik mijn foto ga vervangen door een foto van mijn auto. Waarschijnlijk vergroot dat mijn kansen aanzienlijk.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 14:47
|
|
|
|
Hier wou ik effe op reageren!
Het zit hem toch in je hart niet in een uiterlijk plaatje, enne schoonheid is vergankelijk. We krijgen tenslotte allemaal rimpels op een dag
Schoonheid zit van binnen diep in je hart en ziel en dat kan je niet op een plaatje vast leggen!
Zo to zo ver mijn persoonlijke bijdrage....
Greets, Peacedove
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:07
|
|
|
|
Pfff...we schieten hier geloof ik aardig het scheppingsdoel voorbij
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:08
|
|
|
|
| RELLOK036 schreef: | | oke maar euhm wat heeft dit met verbeter punten te maken op cm? |
Gewoon dat hier ruimte moet zijn voor mensen die anders denken dan anderen, denk ik Rellok Schijnt nog wel eens lastig te zijn...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIANMATCH moderator
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:17
|
|
|
|
We gaan weer vrolijk door met elkaar virtueel de hersens inslaan. Is het dan onmogelijk voor christenen om op een volwassen manier van gedachten te wisselen? Ik kreeg de suggestie om het hele forum dicht te gooien, is dat wat jullie willen dan? Sola, vooral van jou verwacht ik toch niet dat je op de man speelt.
Slotje.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
DENNISS669
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:17
|
|
|
|
| WILMA729 schreef: | We hebben eigenlijk de opdracht een voorbeeld te zijn, niet waar??? Juist als christenen hier in ons landje.
Ik denk wel eens, als ik ons christenen lees hier op het forum, waarom "bekvechten" we elkaar de tent uit soms, terwijl we zoveel gemeen hebben samen ?
Dat is niet bepaald een groep mensen in onze samenleving waar je als niet-christen jaloers op kan zijn toch???
De pkn wilde samenwerken, samen geloven, samen doen, met behoud van verscheidenheid in beleven en uitvoeren. En toch bracht dat rechtszaken met zich mee, gevechten om kerkgebouwen enz.
Is dat aantrekkelijk voor mensen die kennis maken met het geloof??? Dit alles stoot eerder af denk ik, geeft aanleiding tot afwijzen en afgunst. Hoe straal je een goed beeld uit van wat wij ervaren ?
Ik denk dat dat liefde is, voor de anders denkenden. Enm in die liefde moet je heeel voorzichtig zijn met je oordeel, ook al denk en zie je het anders dan die man/vrouw die God niet kent. Daar begint het zaad neerleggen tot een groter geloof.
Ik schrik trouwens niet van het feit dat veel mensen niet weten waar het met pasen in wezen om gaat, ik merk dat al jaren bij de kinderen. Zij krijgen mee dat pasen een feest is van de paashaas die eieren verstopt, dat horen ze van hun ouders. Ik ga niet zeggen, dat is fout, ik vertel wel waar het met pasen om gaat, probeer het uit te leggen, en hoop dat ik daarmee een zaadje leg, dat, wie weet door Gods hand ooit gaat groeien. |
Over twee dingen wil ik graag even wat kwijt. Ten eerste: Het is niet zo dat de kerk al lang pasen vierde en dat daarna door commercie de paashaas, de eieren en de paastakken erbij gekomen zijn. Het feest van de lente werd al in babylonische tijden gevierd, en verwelkomde de opkomst van nieuw leven in de natuur. Degelijke informatie is voor iedereen hierover te vinden op onder andere wikipedia. Dat de paasdatum altijd wisselt heeft hier ook mede zijn oorsprong in. Net als met andere feestdagen was er vaak al lang en bepaald heidens gebruik/geloof wat is samengegaan met een christelijke feestdag. Weet dus wat je zegt als je terug wilt naar de oorspronkelijke betekenis van o.a. kerst en pasen. Tuurlijk kunnen wij onze aandacht richten op het aspect van ons geloof, en dat is goed, maar draai het niet om en denk dat het iets nieuws is dat mensen eerder aan de paashaas dan aan Jezus opstanding denken. Ten tweede: Naar mijn mening hebben veel kerken de hoop of verwachting dat het heilige leven van de kerkgangers andere mensen tot Jezus zou aantrekken. Met als gevolg dat de meeste ongelovigen de kerk als hypocriet en afwijzend ervaren, omdat men bang is aan allerlei leefregels te moeten voldoen om als een "goede christen" gezien te worden. Bij deze kerken is vergeving en genade niet de boodschap, alleen het begin, daarna begint het gevecht met je leven op orde krijgen om een goed heilig christelijk leven te leiden. Zodra de aandacht van de kerk weer uitgaat naar het vertellen van het goede nieuws van vergeving, zet je de deur open voor iedereen die zich tot dan toe beoordeeld en veroordeeld voelde door de "heilige" christenen. Ik denk dat het goed is dat kerken leeglopen. Sommige zouden wat mij betreft mogen ophouden te bestaan. Een slechte boom brengt geen goede vruchten voort, en slechte kerk loopt niet vol met mensen. Volgens mij is het zo simpel. Is er niet gewoon een reden dat kerken leeglopen? Eentje die ze in die kerken zelf echt niet doorhebben? Ik denk dat ze oprecht zouden willen dat er meer mensen tot (hun) geloof kwamen, maar oprecht niet weten waarom het ze maar niet lukt om aantrekkelijk te zijn. Maar, elke kerk stelt teleur, zolang je naar de mensen in de kerk gaat kijken. De enige kerk die nooit teleurstelt is er een die alle aandacht op Jezus richt, vanuit Hem alles verwacht en waar mensen elkaar inderdaad, zoals je schreef Wilma, in liefde benaderen. Maar niet om achter die mantel der liefde ondertussen een wetboek te hanteren, maar een mantel der liefde die is geweven in genade.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:25
|
|
|
|
| PEACEDOVE820 schreef: | Hier wou ik effe op reageren!
Het zit hem toch in je hart niet in een uiterlijk plaatje, enne schoonheid is vergankelijk. We krijgen tenslotte allemaal rimpels op een dag
Schoonheid zit van binnen diep in je hart en ziel en dat kan je niet op een plaatje vast leggen!
Zo to zo ver mijn persoonlijke bijdrage....
Greets, Peacedove |
Eigenlijk off-topic maar vooruit........Peace,ik vind jou een hele "mooie" vrouw!Ik heb bewondering voor je!
Ik wilde dat ik nog in die fase zat dat ik rimpels kon "krijgen" maar "hebben" bevalt ook goed hoor
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:26
|
|
|
|
| CROSSROAD317 schreef: | Jij wou zijn pijn verzachtten toch, het was Rell zelf die dat afwees. Dus hij had minder pijn kunnen hebben, moet tie hier ook maar tegen kunnen.....  |
ik kan veel hebben hoor heb toch wel een brede rug hoor... dus crosser  kump allemaal goe ergens denk ik zo enne wat VVV betreft die komen er ook wel ik blijf optimistisch
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:28
|
|
|
|
| HENK710 schreef: | Gewoon dat hier ruimte moet zijn voor mensen die anders denken dan anderen, denk ik Rellok Schijnt nog wel eens lastig te zijn...  | das waar gezien een ander topic waar het weer eens flink losbarst Tis zo jammer, we zijn christenen maar euhm geven we wel het goede voorbeeld? bedoel stel er komt een moslim man/vrouw die net bekeerd is hier neuzen... goh jottem fijn... of ene boedist of een jood of ee nneoem maar op... gezellig he cm
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:40
|
|
|
|
Kom maar Ik houd je vast Ik luister naar je maar zeg niets Ik veeg alleen zachtjes je tranen weg.....
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:47
|
|
|
|
| LEANNE226 schreef: | Kom maar Ik houd je vast Ik luister naar je maar zeg niets Ik veeg alleen zachtjes je tranen weg..... |
Wow mooi zeg Leanne!!!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:50
|
|
|
|
| CARIEN982 schreef: | In Zuid Holland is het de gewoonte(bij de boeren dan) om s middags van 13.00 uur tot 15.00 te gaan rusten. Misschien dat ik het ook in ga voeren, nee toch maar niet, ik zou me schuldig voelen... en voel mij er nog te jong voor. |
Het is nu veel te mooi weer om een dutje te doen. Of je moet buiten een dutje gaan doen. (zoals ik per ongeluk haha
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 16:18
|
|
|
|
| HANNAH810 schreef: | | het IS al een gezellige en leuke groep willie; dus welcome!! |
Ik heb ook nog in elk geval 1 maar waarschijnlijk wel 3 plekjes over (waarvan dan een niet te groot persoon). Dus als er nog iemand wil meerijden: mijn route is (ongeveer, kan best iets afwijken) Almere, Zeewolde, Nijkerk, Ede of Almere, Huizen, Hilversum, Amersfoort Ede. Ik kan in een van deze steden natuurlijk ook wel iemand op het station oppikken, dus, als iemand nog vervoer nodig heeft Welkom aan Boord.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 17:05
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | De discussie gaat m.i. niet om het plaatsen van de foto. Het gaat in dit topic om het oog van de man. Je noemt de stelling van Cross vol zitten met cliche's. Mijn stelling is dat je wel degelijk rekening houdt met het oog van de man, wat ook logisch is. En dat je juist daarom geen foto plaatst. Ik vraag me af hoe diep zoiets zit. Ik vind dat vrouwen vaak extra hun best doen op hun werk er knap uit te zien. Waarom, omdat ze netjes willen zijn, of omdat ze rekening houden met het oog van de man? Ik ken vrouwen die keurig in rok en panties naar hun werk gaan, terwijl ze in vrije tijd in een spijkerbroek lopen. Bovendien wordt het ook gebruikt als inzet bij het zakendoen. Sommige vrouwen weten dat ze als ze zich aantrekkelijk kleden meer dingen kunnen verkopen. En dat gaat verder dan alleen maar netjes er uit zien. Vrouwen gebruiken net zo goed het oog van de man als het hun uitkomt. |
Wij zetten er zelfs nog een extra bril bij op Chatuliem
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 17:10
|
|
|
|
| MARTHA725 schreef: | Hoi allemaal,
Een paar uur geleden kreeg ik een telefoontje uit Lapland van een oude noorse christenvriend van ons. Jan vertelde dat hij uitgezaaide alvleesklier kanker heeft, de artsen kunnen hem niet meer helpen, doen er niks meer aan. Jan kent de Heer, en gelooft in gebedsgenezing. hij vroeg gebed voor genezing, kracht en troost.ook voor zijn familie.
Hij heeft mij gevraagd te komen, graag gebed voor mij , inzicht en voorziening Gods.
Willen jullie meebidden voor Jan Myrvall?
Lieve groet en zegen,
Martha |
Wat erg Martha, ik bid voor Jan, maar ook of jij naar Noorwegen mag, om hem tot steun te zijn en zijn wens te vervullen.
Heel veel sterkte en Gods Zegen, liefs van Eva
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 17:24
|
|
|
|
Dinsdag 13 april:
HEB JE ONDERGESCHIKTEN LIEF!
Liefde, liefde, liefde, tedere liefde, dat is het geheim, heb degenen die je opleidt, lief, heb liefde voor hen, die met je werken, heb degenen lief, die je dienen. Sta lang stil bij deze gedachten: GOD is Liefde, verbind dat met Mijn IK en de Vader zijn èèn. Denk na over alles, wat IK op aarde heb gedaan, zie daarin het werk van de Liefde. Als GOD het was, die zo heeft gehandeld, dan was het Liefde, de volmaakte Liefde, die deze werken, deze wonderen, heeft verrricht. Daarom moet je ook je Liefde (GOD) in je leven laten werken. Volmaakte Liefde betekent, volkomen vergeving. Kijk, Mijn kinderen, nu begrijp je, dat waar GOD is, de vergeving niet kan ontbreken, omdat dit in wezen gebrek aan liefde is.
GOD is Liefde...........geen oordeel GOD is Liefde........... geen haat GOD is Liefde........... alle geduld GOD is Liefde........... alle macht GOD is Liefde........... alles, wat je nodig hebt.
Al wat je moet hebben is liefde voor GOD en mensen. Liefde tot GOD maakt, dat je gehoorzaamt aan elke wens, aan iedere opdracht. Liefde is de vervulling van de gehele wet. Bid veel om liefde.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 17:38
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | De discussie gaat m.i. niet om het plaatsen van de foto. Het gaat in dit topic om het oog van de man. Je noemt de stelling van Cross vol zitten met cliche's. Mijn stelling is dat je wel degelijk rekening houdt met het oog van de man, wat ook logisch is. En dat je juist daarom geen foto plaatst. Ik vraag me af hoe diep zoiets zit. Ik vind dat vrouwen vaak extra hun best doen op hun werk er knap uit te zien. Waarom, omdat ze netjes willen zijn, of omdat ze rekening houden met het oog van de man? Ik ken vrouwen die keurig in rok en panties naar hun werk gaan, terwijl ze in vrije tijd in een spijkerbroek lopen. Bovendien wordt het ook gebruikt als inzet bij het zakendoen. Sommige vrouwen weten dat ze als ze zich aantrekkelijk kleden meer dingen kunnen verkopen. En dat gaat verder dan alleen maar netjes er uit zien. Vrouwen gebruiken net zo goed het oog van de man als het hun uitkomt. |
He Chat, even voor alle duidelijkheid, het was niet mijn stellingname, wel goed lezen wat ik schreef. Ik plaatste het volledige artikel zoals dat in "Terdege" heeft gestaan, en niet een korte samenvatting zoals alfaromeo (auto) dat schreef. Er stond dus veel meer in het volledige artikel, waardoor er anders naar gekeken kon worden m.i. Leanne reageerde dus niet op mij persoonlijk maar op het volledige artikel zoals geplaatst door "Terdege" .... Zoals jij het neerzet krijg ik nog een slechte naam hier op CM, en dat kan ik niet gebruiken natuurlijk. Ze (de vrouwen) zien me nu nog als een lief knuffelbeertje, en dat wil ik graag zo houden .... zie foto dames
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 18:05
|
|
|
|
In een ander topic werd ik vandaag off-topic verklaard!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 18:36
|
|
|
|
| ARJAN007 schreef: | Hmmm..... momenteel kan Pieter niet lezen wat je schrijft.... niet iedereen heeft hier permanent een abonnement lopen.......
Overigens heeft deze discussie ca. een maand stilgelegen....... |
Herstel hij kan gewoon meelezen, aangezien het forum gewoon te volgen is zonder dat je inlogt, je kan enkel niet reageren als je niet bent in gelogd...
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 18:50
|
|
|
|
| CHATULIEM619 schreef: | Ik vraag me af hoe diep zoiets zit. Ik vind dat vrouwen vaak extra hun best doen op hun werk er knap uit te zien. Waarom, omdat ze netjes willen zijn, of omdat ze rekening houden met het oog van de man? Ik ken vrouwen die keurig in rok en panties naar hun werk gaan, terwijl ze in vrije tijd in een spijkerbroek lopen. Bovendien wordt het ook gebruikt als inzet bij het zakendoen. Sommige vrouwen weten dat ze als ze zich aantrekkelijk kleden meer dingen kunnen verkopen. En dat gaat verder dan alleen maar netjes er uit zien. Vrouwen gebruiken net zo goed het oog van de man als het hun uitkomt. |
Ik heb van meerdere vrouwelijke collega's ook wel begrepen dat de onderlinge strijd om er leuk uit te zien, iets is wat dus voor een groot deel onder de dames zelf speelt.
En t oog van de vrouw let dus ook op de vrouw, dat van de man let volgens mij helemaal niet op de man. De concurrentie tussen vrouwen is er wel degelijk. Denk dat er hier wel vrouwen zijn, die dat heel goed ervaren hebben.
Ik vind het echter ook leuk als vrouwen er verzorgd en leuk uitzien, ik heb collega's die dagen hetzelfde dragen, week in week uit, heb t idee dat hun kledingkast maar 3 dingen bevat. Als ik dat dan weer afspiegel tegen hun uitstraling, overkomen en deels ook hun belevingswereld, zie je overeenkomsten. Deze dingen gelden net zo goed voor mannen. Ik weet dat ik deels generaliseer. Maar hoe iemand zich kleed, is deels hoe men zich opstelt. De uitstraling, een stuk zeker overkomen, heeft met elkaar te maken.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 18:58
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Ik heb van meerdere vrouwelijke collega's ook wel begrepen dat de onderlinge strijd om er leuk uit te zien, iets is wat dus voor een groot deel onder de dames zelf speelt.
En t oog van de vrouw let dus ook op de vrouw, dat van de man let volgens mij helemaal niet op de man. De concurrentie tussen vrouwen is er wel degelijk. Denk dat er hier wel vrouwen zijn, die dat heel goed ervaren hebben.
Ik vind het echter ook leuk als vrouwen er verzorgd en leuk uitzien, ik heb collega's die dagen hetzelfde dragen, week in week uit, heb t idee dat hun kledingkast maar 3 dingen bevat. Als ik dat dan weer afspiegel tegen hun uitstraling, overkomen en deels ook hun belevingswereld, zie je overeenkomsten. Deze dingen gelden net zo goed voor mannen. Ik weet dat ik deels generaliseer. Maar hoe iemand zich kleed, is deels hoe men zich opstelt. De uitstraling, een stuk zeker overkomen, heeft met elkaar te maken. |
Ik werk in een vrouwencultuur en heb altijd in mijn werkkleding een lippenstift en een oogpotlood (je weet nooit wie je tegenkomt tenslotte ; maar doe ik dat om een man te behagen? Nee, dat hoort bij mij..... Net zoals weer andere dingen bij mijn andere collega's horen..... En ik denk dat het merendeel van de vrouwen het ook zelf leuk vind om er verzorgd en leuk uit te zien....... Dus Jonathan, ik ben het met je eens!
Willemijn
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 19:16
|
|
|
|
Als Twente nu gewoon wint van AZ kan Feijenoord morgen 3 punten aan Sparta geven. Kan Feijenoord as weekend gewoon winnen van Twente. En Twente wint nog de laatste wedstrijd en wordt kampioen. Feijenoord wint nog even de beker. Sparta degradeert niet en ook geen nacompetitie. Toch nog een leuk seizoen.
Vanavond dus stap 1 van t ideale scenario !!
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 19:19
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Ik
Ik vind het echter ook leuk als vrouwen er verzorgd en leuk uitzien, ik heb collega's die dagen hetzelfde dragen, week in week uit, heb t idee dat hun kledingkast maar 3 dingen bevat. Als ik dat dan weer afspiegel tegen hun uitstraling, overkomen en deels ook hun belevingswereld, zie je overeenkomsten. Deze dingen gelden net zo goed voor mannen. Ik weet dat ik deels generaliseer. Maar hoe iemand zich kleed, is deels hoe men zich opstelt. De uitstraling, een stuk zeker overkomen, heeft met elkaar te maken. |
Als ik een kantoorbaan zou hebben, zou ik er ook netjes uitzien wat kleding en uiterlijk betreft. Met mijn werk valt het niet mee om een nette rok aan te hebben.
Zondags of als ik uitga of een feestje heb, dan zie ik er wel netjes uit en maak ik mij ook op, is vrouwen eigen denk ik
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 19:39
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | In een ander topic werd ik vandaag off-topic verklaard!  |
Omdat het topic waarop je reageerde off-topic werd verklaard, dus het pas echt off-topic en omdat dit topic off-topic is, en is het al helemaal off-topic om vast te stellen dat het off-topic is om te reageren op een ander andere bijdrage die ook off-topic is gemaakt, want dan is het feitelijk niet meer off-topic.
Thomas, die ook al eens een keer off-topic is verklaard maar dat is eigenlijk off-topic gezien het onderwerp van deze off-topic discussie.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 19:47
|
|
|
|
voetballen kan een leuk spelletje zijn.
maar ik keek vanaaf naar het nieuws. as zondag 010-020. erg voor woorden. kosten inzet politie e.d.. 2miljoen euro en daarbij opgeteld de kosten van vernielingen door supporters maar de lui die vernielingen verrichten, zijn geen echte supporters. ze zijn erop uit om rotzooi te trappen, onder invloed van drugs en alcohol. en ik vind dat de knvb, de voetbal clubs en de vandalen, het allemaal zelf maar moeten betalen.
en niet de gewone burger.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 19:50
|
|
|
|
| JONATHAN890 schreef: | Als Twente nu gewoon wint van AZ kan Feijenoord morgen 3 punten aan Sparta geven. Kan Feijenoord as weekend gewoon winnen van Twente. En Twente wint nog de laatste wedstrijd en wordt kampioen. Feijenoord wint nog even de beker. Sparta degradeert niet en ook geen nacompetitie. Toch nog een leuk seizoen.
Vanavond dus stap 1 van t ideale scenario !! | niks niks weg geven aan sparta... dan kump mien clubie in gevaar....det kin niet echt niet tsss punten weg geven grrrr dus zeg ik: alles heej is VVV
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 19:50
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | voetballen kan een leuk spelletje zijn.
maar ik keek vanaaf naar het nieuws. as zondag 010-020. erg voor woorden. kosten inzet politie e.d.. 2miljoen euro en daarbij opgeteld de kosten van vernielingen door supporters maar de lui die vernielingen verrichten, zijn geen echte supporters. ze zijn erop uit om rotzooi te trappen, onder invloed van drugs en alcohol. en ik vind dat de knvb, de voetbal clubs en de vandalen, het allemaal zelf maar moeten betalen.
en niet de gewone burger. |
Nu er haast geen suporters komen worden er hele nette (mensen) superters gevraagd. Misschien een leuk uitje voor jouw.
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 19:55
|
|
|
|
| IMRE695 schreef: | Mèn, zo'n liedje over Koeweit kon nog in die dagen. Tegenwoordig krijg je een fatwa op je bord.  |
| Quote: | | Dan spuug ik hem nu uit |
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 19:55
|
|
|
|
en daarom mag men hier on topic of topic zijn of is het nu of topic on topic
|
|
| Naar boven |
|
|
| Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 19:58
|
|
|
|
| MARISKA601 schreef: | mogge.
koffie. sigaret.
wat wil een mens nog meer op de vroege ochtend? |
Zaf vanmorgen een uur of zeven, toen ik ergens voorbij fietste meneer en mevrouw fazant. Wat wil een mens noch meer op de vroege ochtend..........
|
|
| Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
 |