ChristianMatch

Forum

mooi, leuk of bijzonder lied
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 31 oktober 2010, 22:42

TESSYBEAR731 schreef:
Smiley met dichtgeplakte mond Engeltje smiley

Luister hier maar gewoon naar:
http://www.youtube.com/watch?v=ZpgY5S3AcSw&ob=av2n

Clown smiley dank je wel voor je bekentenis via bovenstaand lied...ik voel me zeer vereerd...

en...

http://www.youtube.com/watch?v=EHqUdk-xibg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENDUK927

BerichtGeplaatst: zondag 31 oktober 2010, 22:43

TESSYBEAR731 schreef:
Nou ja, als je zo doorgaat denk ik dat je beter ruzie kunt krijgen met een boom dan al die vrouwen duckie Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

krijg toch liever met een boom ruzie tess die praat niet tegen vrouwen nog wel is Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 31 oktober 2010, 22:49

Ach Frank, de wereld is zoveel mooier als je er door de ogen van God naar kijkt! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

http://www.youtube.com/watch?v=EGLSk3AVcUU&ob=av2n

Josh Groban: errug in de buurt van ideeal...

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op zondag 31 oktober 2010, 22:58
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 31 oktober 2010, 22:57

IMKE917 schreef:
Willemijn, vraagje........denk jij dat de mensen in de Bijbel niet in het echt hebben geleefd?? in hun hier en nu??
Zijn het 'maar' verhalen en wijsheden ?

Natuurlijk geloof ik dat......maar zij leefden in hun hier en nu en wij in ons hier en nu........
Ik lees de Bijbel inderdaad niet naar de letter maar probeer een vertaalslag te maken naar de huidige tijd waarin we leven.....ook ik probeer een richtlijn te vinden om te leven en die haal ik zeker uit de Bijbel maar wel met beide benen in 2010......
Ik weet niet of jij de Chassidische vertellingen kent van Martin Buber, ook prachtige verhalen en met een wijsheid waar je U tegen zegt.Maar ook verhalen uit die tijd.......
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 31 oktober 2010, 23:01

MARIO216 schreef:
Had het eigenlijk bij gister moeten zetten. Ik heb in een grot in Limburg gemountainbiked. Heel erg gaaf.

En hoe heeft feijenoord het gedaan???? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 31 oktober 2010, 23:07

VISSER278 schreef:
uitzonderingen daar gelaten. Lachende smiley

Dank je wel...... Woedende smiley , ik weet het.....het is vast om die foto.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 31 oktober 2010, 23:23

FRANKT627 schreef:
Het kan misschien dom zijn Chat in jouw en waarschijnlijk in vele anderen, hun beleving. Ik vind het dom dat er achter elke daad maar dan ook echt achter elke daad die enigzins afwijkt van (bepaalde) christelijke geloofsovertuigingen steeds het woord occult of satan er aan te pas moet komen. Dit is een vorm van paranoia. Op de duur zou je zelfs een vreemde geen hand meer durven geven uit angst dat hij of zij zo een 'kracht' in je zou brengen die satanistisch is. Dit leven moet dan toch ontzettend vermoeiend zijn voor sommige onder ons? Dat kan toch niet anders.

Frank (moe en ook wel triest omwille van de verschillen tussen de geloofsbelevingen)

Ik zou zelf niet zo gauw het occult of satanplaatje eraan vast willen koppelen.
Wel vind ik het belangrijk uit welke bron iets komt.
Zo'n therapie kan heel onschuldig lijken, maar eerlijk gezegd zou ik me (al was het helend voor mijn psychische gezondheid) me hier niet aan wagen.

Ook juist christenen moeten denk ik afwegingen maken en het is -omdat je christen bent- niet uitgesloten dat je ook dan verkeerde keuzes kunt maken.
Het lijkt mij dus zeker van belang alvorens je je ergens inlaat te onderzoeken wat het precies inhoudt en het bij twijfel bij God te brengen...
Dat er alternatieve geneeswijzen zijn die goed kunnen helpen is duidelijk, maar voor mij niet de garantie dat het dan maar kan.

En ja, denk dat hier op aarde een satan rondzwerft die van dat soort dingen gebruik maakt, juist van dingen die op het eerste gezicht onschuldig lijken.
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: zondag 31 oktober 2010, 23:28

vanmorgen de leiding bij de kindernevendienst.
Het verhaal ging over David en Batseba. Uria werd naar het front gestuurd, toen hij dood was kon David bij Batseba gaan wonen. Twee van de kinderen van de groep zijn Floris en Marijn.
Floris vindt t altijd verschrikkelijk en is altijd erg druk en ondeugend.
Marijn is nog drukker en wil alleen maar hard op de piano spelen.
Vandaag sprak het verhaal de kinderen erg aan. Er volgde een kleurplaat. Maar knutselen mag ook altijd. Floris ging hard aan het werk. Onder zn eigen korte verslag tekende hij een trein. Daarop schreef hij heel groot:
DAVID FRIJT
En Marijn tekende een revolver met vuur uit de loop die hij heel kundig uitknipte. Tja er staan soms heftige verhalen in de bijbel.
Mijn dag was gelijk al goed. Echt genieten.........
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 31 oktober 2010, 23:31

WILLEMIJN232 schreef:
En hoe heeft feijenoord het gedaan???? Verraste, verbaasde smiley

Gefrustreerde smiley , sorry ik heb me laten kennen Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: zondag 31 oktober 2010, 23:40

Bijbelstudie`s met Ds. Henk Poot in 'het Leerhuis'te Niezijl.

Drie Bijbelstudieavonden met als thema:

"Jozef, Jezus en Israël " een Messiaanse geschiedenis.

Ds. Henk Poot, predikant "Christen voor Israël"

Op DV maandag, 1, 15 en 29 november.

Aanvang 19,30 uur zaal open om 19.00 uur. koffie, thee.

Hoofdstraat 79 Niezijl.

Opgave wordt op prijs gesteld.

Tel 0594 - 212983

Email. svandernaald@hotmail.com
Naar boven

Auteur Bericht
ANITA324

BerichtGeplaatst: zondag 31 oktober 2010, 23:46

KOM ABRAHAM ZIEN

HET HOLLAND KOOR BESTAAT 20 JAAR
CHRISTEN VOOR ISRAEL BESTAAT 30 JAAR
SAMEN ORGANISEREN WE 12 WEKEN LANG
ELKE WEEK EEN CONCERT DOOR HET HELE LAND.

VRIJDAG 5 NOVEMBER

DE FLAMBOU - SURHUISTERVEEN

CONCERT BEGINNEN OM 19.30 UUR

TOEGANG: GRATIS

SPREKER: DS. W.J.J. GLASHOUWER
DIRIGENT: JAN QUINTUS ZWART

KERKGEBOUW DE FLAMBOU
GRONINGERSTRAAT 40
TE SURHUISTERVEEN
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 31 oktober 2010, 23:58

ZINGA672 schreef:
Tja, de animo is nog niet echt zo groot dat ik er een zaal voor kan gaan huren. Dus of het doorgaat?

Als het doorgaat wordt het met Kerst. Dus ergens in het Kerstweekend. Vrijdagavond ervoor lijkt me wel wat.

Geïnteresseerden kunnen zich hieronder opgeven.

GrZing!

Maak maar een lijst, mij mag je erbij zetten Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 00:00

ANGELIQUE327 schreef:
Vandaag, 30 oktober ziet de lijst van Boswandelaars in Baarn er als volgt uit:
Alous961
Marianne129
Miekjes285
Benny340
Sproet762
Thabitha338
Herman388
Jan863
Angelique327
Zivaatje309
Dini968

Kom op, waar blijven onze sportievelingen?

verkeerde datum Boze smiley

Laatst aangepast door
CROSSROAD317
op maandag 1 november 2010, 00:01
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 00:17

Heden ten dage zijn er veel meer (bijna) dood ervaringen dan vroeger.
Met de huidige (medische) kennis, van reanimatie, kun je makkelijker spreken van bijna dood. Dat er meer mensen zijn, die in die korte tijd, een ervaring hebben gehad die niet verklaarbaar is, lijkt me dan ook logisch.
Wat ik me wel afvraag, is het licht aan het eind van de tunnel, ook altijd het mooie licht van de hemel?? Of bedriegt satan je, door iets te laten zien wat niets met de Waarheid heeft te maken??
Daarom is de gave "onderscheiding van geesten" ook zo belangrijk voor christenen ..... Wat is Waarheid en wat is leugen ...... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZINGA672

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 00:19

CROSSROAD317 schreef:
Maak maar een lijst, mij mag je erbij zetten Lachende smiley

Oké dan:

Swingend hardrock kerstfeest op vrijdag 24 of zaterdag 25 december ergens in het midden van NL. Wellicht leuk om zelf instrumenten mee te nemen om te gaan jammen?

Wie komen er:
Crossroad (gitaar)
Zinga (sax en vocals)
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 00:29

PIETER649 schreef:
maar je mag het toch wel gebruiken om de declaratie van een kennis mee te betalen omdat je die kennis als praatpaal gebruikt?
dan kun je t samen delen! Knipoog smiley

Als dat (praatpaal zijn voor) als hulp wordt gezien door de persoon die de hulp inkoopt, ja .... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
BEHAPPY332

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 00:36

THOMAS968 schreef:
Happy, DE wetenschap bestaat niet en die aanduiding wordt maar al te vaak door Christenen misbruikt als datgene wat het geloof zoals het beleefd wordt zou aantasten. Het reduceren tot chemische processen heeft tot doel de juiste analyse te maken. Voorbeeld: vroeger zei met van epileptici dat ze van de boze geest bezeten waren. Vaak met uitstoting tot gevolg. Nu hebben we het gereduceerd tot datgene wat in de hersenen misgaat. Daar is Dekapine voor bedacht om het leefbaar te maken voor epileptici. Dat mag minder vroom klinken en onbijbels, want daar staat immers dat ze van de boze geest bezeten waren, maar vraag eens aan epileptici wat het beste helpt...Of vraag eens wat hun bestaan leefbaarder maakt. Wat is er erg aan dat we waarnemen met dit soort processen zoals we dat doen? Is je liefde daardoor minder? Ervaar je het daardoor anders? Het is een enorm knap proces en het maakt je gelukkig.

Als iemand de overtuiging heeft in de hel geweest te zijn, dan is dat niet bijbels denk ik. De duivel laat mensen terugkeren uit de hel? Dat subjectieve waarheidsbegrip zegt me echt niks. Ik ben ook wel eens dronken geweest en dacht dat alles draaide, maar ik was gewoon vergiftigd door de alcohol. Heroïne of zelfs diazepam (valium) verandert het waarnemen en ervaren ook. Ik ben er van overtuigd dat er naast de levensvorm zoals we die hier op aarde kennen een vorm bestaat die ik dan maar voor het gemak het hiernamaals noem. Wat wij als levende mensen waarnemen is een zaak van biochemie en electrische signalen, maar dat doet van het intense gevoel dat verliefden ervaren niks af, noch van andere gevoelens. Het ervaren van gevoelens van verliefdheid of zelfs een religieus ervaren is er niet minder om. Het feit dat we zoiets op deze onvoorstelbaar knappe wijze vaak gedurende 80 jaar zonder hapering kunnen zien functioneren, is een groot wonder. Het gegeven dat we dat kunnen ontrafelen, doet van het wonder niets af. Alleen maar een chemisch proces? Weet je wel wat dat allemaal inhoudt? We kunnen als mensen niet eens een luis maken. Met die chemie kunnen we denken, een enorm wonder. Kennis is goed: Het is bijvoorbeeld goed te weten dat kanker niet besmettelijk is, ik noem maar wat.

Happy, ik reduceer niet, integendeel. Ik koppel de kleinere dingen aan elkaar in een groter verband. Wetenschappelijk denken is voor een deel reduceren tot dat deel dat de verklaring van een verschijnsel geeft. De BDE bestaat wel, maar de verklaring in de hemel geweest te zijn, deugt niet. De hemel is het terrein van God, waar naar ik aanneem de waarneming niet meer plaatsvindt zoals in het menselijk lichaam: dat sterft niet voor niets. Iemand die terugkomt, en dat is iemand die alleen maar hersteld is, en die was niet in het rijk van God wat we hemel noemen, noch in het rijk van satan. Die mens leefde nog, zij het dat de dood plausibel had kunnen zijn. Ik geloof wel dat we met God kunnen leven in Zijn voortijdig licht waarin wij staan, zoals Oosterhuis zo knap verwoordde. De ene denktrant sluit de andere, met geloofsuitspraken, niet uit.

Dat laat onverlet dat God en de hemel bestaan naar mijn overtuiging. Wat we daarover zeggen, zijn geloofsuitspraken. Ik geloof dat Christus voor onze verlossing gestorven is. Maar ik geloof niet in verklaringen die mensen zichzelf wijsmaken en die zich daarmee ook nog in een bijzondere positie plaatsen die de mens niet toekomt. Het is aantoonbaar pure interpretatie en je begeeft je ten onrechte op Gods terrein. Mensen moeten Gods bevoegdheid, het heersen over leven en dood, niet naar zich toetrekken of eigen proberen te maken.
Dat de BDE geen voorportaal blijkt te zijn, is een illusie minder, maar wees blij dat het een illusie was. Analyse en synthese vormen de basis van medicatie. Het is goed te bidden tot God om genezing, maar als je dan je medicatie niet inneemt, help je God niet je beter te maken.

Tel je zegeningen als je met morfine kankerpatiënten een einde met minder lijden kunt geven, met Dekapine of andere medicijnen epilepsie leefbaar kunt maken en met Insuline het leven van diabetespatiënten beheersbaar kunt houden - in plaats van af te geven op een zuiver denkmodel dat ons deze medicijnen heeft gebracht.

Thomas, die ook nog leeft, dank zij die vervloekte wetenschap.

Beste Thomas,
je hebt hier mijns inziens een mooi, helder en kloppend betoog gemaakt, dat inderdaad consequent tot een eensluidende hoofdconclusie leidt. Namelijk, dat 'ik' / 'we' de wetenschap niet moeten verfoeien, maar daar juist vertrouwen in mogen hebben. Wetenschappers onderling blijven discussieren, dus op details mogen wij - ik ben geen wetenschapper - dat ook wel blijven doen, denk ik. Ook dat is consequent.

Tot slot lees ik in jouw tekst, dat jij ook op jouw manier een 'bijna dood ervaring' hebt meegemaakt. In tegenstelling tot 'die andere vorm van bijna dood ervaring' ben jij niet 'door het spirituele' maar door 'de wetenschap' teruggeplaatst in het leven. Dat leidt tot dankbaarheid aan wetenschappers en tot respect voor die wetenschap. Ook dat is consequent. En dus eerlijk en dus 'waarheid'.

Van harte wil ik je feliciteren, met jouw overwinning.
Tegelijk wil ik je feliciteren, met je innerlijke kracht.
Want de juiste mentaliteit is mede een belangrijk overwinningswapen.

Botst jouw betoog nu werkelijk met de stelling dat wetenschap reduceert?
Volgens mij zeggen 'zij' van zichzelf dat dit hun werkmethode is die hen zoveel succes heeft gebracht. Wat dat betreft, 'never change the winning team'.
Edoch,
Ondanks alle kennis van de wereld,
kent de mens nog steeds maar een beperkt deel van alle kennis in het heelal.
Daarmee spreek ik groots over de wetenschap,
en nog grootser
over al datgene, waarvan wij weten, dat wij het nog niet weten.

Als ik dan meer weet, c.q. de ervaring heb
dat er voluit liefde en vergeving is, dan weet ik genoeg
en zie uit, naar het mysterie, in blijde verwachting

Laatst aangepast door
BEHAPPY332
op maandag 1 november 2010, 01:14
Naar boven

Auteur Bericht
LOES550

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 00:49

CROSSROAD317 schreef:
Heden ten dage zijn er veel meer (bijna) dood ervaringen dan vroeger.
Met de huidige (medische) kennis, van reanimatie, kun je makkelijker spreken van bijna dood. Dat er meer mensen zijn, die in die korte tijd, een ervaring hebben gehad die niet verklaarbaar is, lijkt me dan ook logisch.
Wat ik me wel afvraag, is het licht aan het eind van de tunnel, ook altijd het mooie licht van de hemel?? Of bedriegt satan je, door iets te laten zien wat niets met de Waarheid heeft te maken??
Daarom is de gave "onderscheiding van geesten" ook zo belangrijk voor christenen ..... Wat is Waarheid en wat is leugen ...... Engeltje smiley

pff moeilijk zeg en ook best een eng idee. Ik dacht dat je op het moment dat je een teken van God ziet, het meteen weet dat het van God komt. Dat je heel goed het onderscheid kunt maken/zien tussen een teken van God of een teken van kwade geesten.
Maar nu is dat dus niet zo?
Ik hoop dat God altijd heel dicht bij is om me daarvoor te beschermen. Ik ben bang dat ik het niet merk als het van de satan afkomstig is.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 07:38

Gooooooooooooodmorning! Lachende smiley [b]

Esperanto - Mi amas vin
Estonian - Ma armastan sind
Ethiopian - Ewedishalehu : male/female to female
Ewedihalehu: male/female to male.
Faroese - Eg elski teg
Farsi - Doset daram
Filipino - Mahal kita
Finnish - Mina rakastan sinua
French - Je t'aime, Je t'adore
Gaelic - Ta gra agam ort
Georgian - Mikvarhar
German - Ich liebe dich
Greek - S'agapo
Gujarati - Hu tumney prem karu chu
Hiligaynon - Palangga ko ikaw
Hawaiian - Aloha wau ia oi
Hebrew - Ani ohev otah (to female)
Hebrew - Ani ohev et otha (to male)
Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw
Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hai
Hmong - Kuv hlub koj
Hopi - Nu' umi unangwa'ta
Hungarian - Szeretlek
Icelandic - Eg elska tig
Ilonggo - Palangga ko ikaw
Indonesian - Saya cinta padamu
Inuit - Negligevapse
Irish - Taim i' ngra leat
Italian - Ti amo
Japanese - Aishiteru
Kannada - Naa ninna preetisuve
Kapampangan - Kaluguran daka
Kiswahili - Nakupenda

Fries: Ik hald fan dei Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 08:04

CROSSROAD317 schreef:
Als dat (praatpaal zijn voor) als hulp wordt gezien door de persoon die de hulp inkoopt, ja .... Lachende smiley

dus het is geen kwestie van tesamen een potje leeghengelen? En daarna de poet verdelen?
Naar boven

Auteur Bericht
IRENE200

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 08:48

LEANNE226 schreef:
[size=18]Gooooooooooooodmorning! Lachende smiley [/si
Esperanto - Mi amas vin
Estonian - Ma armastan sind
Ethiopian - Ewedishalehu : male/female to female
Ewedihalehu: male/female to male.
Faroese - Eg elski teg
Farsi - Doset daram
Filipino - Mahal kita
Finnish - Mina rakastan sinua
French - Je t'aime, Je t'adore
Gaelic - Ta gra agam ort
Georgian - Mikvarhar
German - Ich liebe dich
Greek - S'agapo
Gujarati - Hu tumney prem karu chu
Hiligaynon - Palangga ko ikaw
Hawaiian - Aloha wau ia oi
Hebrew - Ani ohev otah (to female)
Hebrew - Ani ohev et otha (to male)
Hiligaynon - Guina higugma ko ikaw
Hindi - Hum Tumhe Pyar Karte hai
Hmong - Kuv hlub koj
Hopi - Nu' umi unangwa'ta
Hungarian - Szeretlek
Icelandic - Eg elska tig
Ilonggo - Palangga ko ikaw
Indonesian - Saya cinta padamu
Inuit - Negligevapse
Irish - Taim i' ngra leat
Italian - Ti amo
Japanese - Aishiteru
Kannada - Naa ninna preetisuve
Kapampangan - Kaluguran daka
Kiswahili - Nakupenda

Fries: Ik hald fan dei Clown smiley
Kom je Drenth soms terug vandaag.?

Laatst aangepast door
IRENE200
op maandag 1 november 2010, 08:49
Naar boven

Auteur Bericht
IRENE200

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 09:01

LOES550 schreef:
vanmorgen de leiding bij de kindernevendienst.
Het verhaal ging over David en Batseba. Uria werd naar het front gestuurd, toen hij dood was kon David bij Batseba gaan wonen. Twee van de kinderen van de groep zijn Floris en Marijn.
Floris vindt t altijd verschrikkelijk en is altijd erg druk en ondeugend.
Marijn is nog drukker en wil alleen maar hard op de piano spelen.
Vandaag sprak het verhaal de kinderen erg aan. Er volgde een kleurplaat. Maar knutselen mag ook altijd. Floris ging hard aan het werk. Onder zn eigen korte verslag tekende hij een trein. Daarop schreef hij heel groot:
DAVID FRIJT
En Marijn tekende een revolver met vuur uit de loop die hij heel kundig uitknipte. Tja er staan soms heftige verhalen in de bijbel.
Mijn dag was gelijk al goed. Echt genieten.........

Zijn dit de echte namen van de kinderen loes.?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 09:03

Opstaan s morgens gaat toch een stuk makkelijker nu de klok weer op wintertijd staat Lachende smiley........of kwam het omdat het een een vrije dag is hier en we niet zo op de klok hoefden te letten Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 09:12

IRENE200 schreef:
Kom je Drenth soms terug vandaag.?

Valt het op?Haha

He has landed Verliefde smiley

Laatst aangepast door
LEANNE226
op maandag 1 november 2010, 09:12
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 09:39

haal ik een trui uit de droger, kom ik er achter
dat ie niet in de droger had gemoeten,
resultaat, kraag is uit zijn fatsoen en de
mouwen zijn 2x zo lang geworden.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 09:40

MARISKA601 schreef:
haal ik een trui uit de droger, kom ik er achter
dat ie niet in de droger had gemoeten,
resultaat, kraag is uit zijn fatsoen en de
mouwen zijn 2x zo lang geworden.

Verraste, verbaasde smiley een soort van gezinstrui dus... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 09:54

Mannen,

kom op
blijft je toch niet op de luie stoel stoel zitten?

Laatst aangepast door
HERMAN388
op maandag 1 november 2010, 09:56
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 10:08

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley een soort van gezinstrui dus... Knipoog smiley

ja bijna een 4 persoons trui.
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 10:51

MARISKA601 schreef:
ja bijna een 4 persoons trui.

is dus een heerlijke huis-slobbertrui geworden maris Knipoog smiley
krijg je geen koude handjes als je lekker voor de buis hangt in de winter

Laatst aangepast door
GRACE585
op maandag 1 november 2010, 10:54
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: maandag 1 november 2010, 11:00

de vacantie weer voorbij ,dus een ieder weer vroeg uiot de veren Twijfelende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 1446 1447 1448 1449 1450 1451 1452 ... 6194 Volgende
Pagina 1449 van 6194