ChristianMatch
 


Forum

we lopen tegen het einde....
Ga naar pagina 1 2 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 13:42
 
December is een maand van afsluiting en evaluatie. Laten we eens een begin hiermee maken. Wat heeft CM voor je betekend dit jaar? Wat is je meegevallen, wat is je tegen gevallen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
LEANNE226





Berichten: 2978

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 16:02
 
CHATULIEM619 schreef:
December is een maand van afsluiting en evaluatie. Laten we eens een begin hiermee maken. Wat heeft CM voor je betekend dit jaar? Wat is je meegevallen, wat is je tegen gevallen....

2010 was een goed cm-jaar(was mijn eerste jaar hier)......ik heb erg fijne mensen leren kennen en om de mensen draait het tenslotte.Teveel om allemaal op te noemen maar een paar wil ik er wel even vermeldenKnipoog smiley

Renske natuurlijk,het toppertje,samen met haar Bull......ik mocht getuigen op hun trouwerij,dat was mijn CM hoogtepunt!
Hans(oud-lid),zulke mooie gesprekken met deze rechtlijnige man gehad,diepgelovig en oprecht,hij gaat trouwen met zijn cm-maatje Lachende smiley
Frank(oud-lid),de filosofische tuinman,dat was een typische cm-vriendschap,we waren het overal over eens maar toch ruzieden we altijd Clown smiley
En nog zovelen die me meer geraakt hebben dan ze zullen beseffen.......

Tegenvaller?Dat ik hier mijn droomman niet gevonden heb(uiteindelijk vond ik hem op een commerciele site Lachende smiley met blinkend witte tanden )

Het overlijden van Arjan vind ik het dieptepunt van het cm-jaar.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 19:11
 
Tsja, wat 5 maanden CM mij gebracht heeft dit jaar? Heel veel!

Nieuwe vrienden gekregen
Deelname aan het forum: af en toe meelezen, af en toe mijn inbreng, iig veel geleerd!

En last bot not least....heb ik hier een hele lieve man mogen ontmoeten met wie ik hoop (en bid!) de rest van mijn leven te mogen doorbrengen!!!!

Ik ga dit jaar héél goed uit en zo ook het nieuwe in Lachende smiley

Lieve mede-cm'rs,

Vanuit hier willen wij, Wim en José, iedereen hele goede en gezegende feestdagen toewensen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIO216





Berichten: 4992

BerichtGeplaatst: maandag 13 december 2010, 20:47
 
Vond het wel leuk om bij o.a. de strandwandeling en bij het eten de forum mensen live te zien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 december 2010, 09:22
 
Eind 2010... Ik ben dus alweer een ruim jaar lid.

Een goed begin is het halve werk, en dat hebben we gemerkt.
Vanaf begin januari mag ik al deel uit maken van het CM Set: Willie & Jolan, en nu, aan het einde van het jaar kunnen we nog steeds zeggen dat we heel gelukkig zijn samen

Veel mooie gesprekken gevoerd. zowel nuttig als onzinnig met verschillende mensen, en ook verschillende vriendschappen over gehouden, zowel real life als virtueel.

Ik heb het afgelopen jaar genoten van de diversiteit aan mensen en meningen op het forum, zelfs de onenigheden die er waren heb ik niet als negatief ervaren, want ook zo leer je de mensen van CM een beetje kennen van de andere kant.

Het dieptepunt van 2010 was voor mij toch wel het overlijden van Arjan.
Ondanks dat ik hem nooit werkelijk heb ontmoet liet hij een leegte na in de chatbox en op het forum.

Kortom...ik heb het naar mn zin op CM, en hoop de winter over nog wel even te blijven plakken. Jammer maar helaas...jullie zijn nog niet van me af Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Bij deze neem ik dan maar gelijk de gelegenheid om alle CMers heel fijne kerstdagen toe te wensen, en een heel mooi, liefdevol 2011!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZINGA672





Berichten: 1193

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 december 2010, 21:24
 
Hihi, afsluiting en evaluatie van een jaar (half in mijn geval) lidmaatschap van een datingsite... kan t nog gekker Clown smiley

Maar goed; ik heb genoten van discussies, chatbox, uitjes, pakjezzzavond en veel leuke nieuwe mensen die ik heb mogen leren kennen.

Helaas is de belangrijkste les nu even dat ik toch nog te goed van vertrouwen ben. Ook voor een christelijke datingsite. Daar moet ik aan werken...

GrZing!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
SJAAK585





Berichten: 50

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 december 2010, 21:40
 
Lachende smiley Ik vond na lange tijd via cm een "maatje", net als ik met kinderen,
toen ik haar voor het eerst ontmoette klikte het al.
We bellen elkaar dagelijks, altijd meerdere keren per dag.
Aankomende Kerst zal ik met haar en haar kinderen, die ik op de eerste kerstdag voor het eerst zal zien, meegaan naar haar gemeente.
En aankomend weekeind zien we elkaar weer samen met andere cm-ers.
We richten samen onze blik op de HEER, ik ben zoooooooooooooo blij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRACE585





Berichten: 1464

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 december 2010, 22:08
 
SJAAK585 schreef:
Lachende smiley Ik vond na lange tijd via cm een "maatje", net als ik met kinderen,
toen ik haar voor het eerst ontmoette klikte het al.
We bellen elkaar dagelijks, altijd meerdere keren per dag.
Aankomende Kerst zal ik met haar en haar kinderen, die ik op de eerste kerstdag voor het eerst zal zien, meegaan naar haar gemeente.
En aankomend weekeind zien we elkaar weer samen met andere cm-ers.
We richten samen onze blik op de HEER, ik ben zoooooooooooooo blij.

Kussende smiley na zowat 3 jaar op cm ben ik dus degene die hij gevonden heeft.
en ja we bellen meerdere keren per dag, Lachende smiley met blinkend witte tanden
de klik was er inderdaad meteen,allebij last van een heftig virus Verliefde smiley
mijn kids zien er naar uit om hem te ontmoeten.
En het fijnste is dat God onze Leidsman is.
we gaan dus samen het einde van dit jaar tegemoed en beginnen het nieuwe jaar met elkaar en mijn kinderen Lachende smiley met blinkend witte tanden
hierbij zijn wij dus het nieuwe cm setje Coole smiley met zonnebril


Laatst aangepast door
GRACE585
op dinsdag 14 december 2010, 22:17
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOSINA022





Berichten: 3599

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 december 2010, 23:01
 
GRACE585 schreef:
Kussende smiley na zowat 3 jaar op cm ben ik dus degene die hij gevonden heeft.
en ja we bellen meerdere keren per dag, Lachende smiley met blinkend witte tanden
de klik was er inderdaad meteen,allebij last van een heftig virus Verliefde smiley
mijn kids zien er naar uit om hem te ontmoeten.
En het fijnste is dat God onze Leidsman is.
we gaan dus samen het einde van dit jaar tegemoed en beginnen het nieuwe jaar met elkaar en mijn kinderen Lachende smiley met blinkend witte tanden
hierbij zijn wij dus het nieuwe cm setje Coole smiley met zonnebril

Mensen, wat geweldig, van harte gefeliciteerd! Geniet er van!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 december 2010, 23:30
 
Ik heb ook een leuke tijd gehad....
In begin van dit jaar leerde ik iemand kennen waarbij we samen van kunnen zeggen dat we een perfecte date hebben gehad....
Daarna ook zeker een leuke tijd hebben ervaren met de kids....

Toch was het niet de match die er zou moeten zijn, helaas.
Voor mij was het wel dat er meerdere personen een wegwijzing is geweest in mijn verdere leven door de contacten voortkomend uit CM....

Ook God spreekt door meerdere personen heen via een datingsite als CM....
En er zijn zeker ook positieve mensen op deze site zoals ik het ervaren heb...
Het valt niet altijd mee wanneer men alleen is, zeker in de komende dagen...
Maar er is een die nimmer meer ons verlaat en dat is de Here Jezus....
Ik wens ook een ieder een gezegende kerstdagen en een voorspoedig nieuw jaar....

Hoop dat mijn match echt wakker wordt...grijns...

Shalom voor het komend jaar..... Knipoog smiley Knipoog smiley Knipoog smiley Lachende smiley Lachende smiley


Laatst aangepast door
MAR907
op dinsdag 14 december 2010, 23:32
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HAAS141





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 11:41
 
GRACE585 schreef:
Kussende smiley na zowat 3 jaar op cm ben ik dus degene die hij gevonden heeft.
en ja we bellen meerdere keren per dag, Lachende smiley met blinkend witte tanden
de klik was er inderdaad meteen,allebij last van een heftig virus Verliefde smiley
mijn kids zien er naar uit om hem te ontmoeten.
En het fijnste is dat God onze Leidsman is.
we gaan dus samen het einde van dit jaar tegemoed en beginnen het nieuwe jaar met elkaar en mijn kinderen Lachende smiley met blinkend witte tanden
hierbij zijn wij dus het nieuwe cm setje Coole smiley met zonnebril

wat leuk voor je grace ... gefeliciteerd Kussende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792





Berichten: 1663

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 13:29
 
Vorig jaar waren deze dagen voor kerst hier niet zo plezierig,ik lag met een dreigende miskraam op bed en net voor kerst ging het ook echt mis. De 3e keer dat jaar en op dat moment was ik de hoop dat het nog eens een keer goed kon gaan ook aardig kwijt.
Maar toch mochten we op 10-10-10 een gezonde dochter in onze armen houden, na een zwangerschap die ik grotendeels op de bank en in bed uitgezeten heb. In die periode was ik heel blij dat ik mn tijd een beetje door kon komen hier op cm.
Wat ook heel bijzonder was,was dat ik tegelijkertijd zwanger was met mijn cm-maatje haas141. We zijn 5 weken na elkaar getrouwd, vorig jaar bijna gelijktijdig een miskraam en nu 5 weken na elkaar een kind gekregen.

Behalve het overlijden van Arjan kregen we ook nog het bericht dat Elsje, oud cmlid van inmiddels 81 jaar, overleden was. Op 79 jarige leeftijd hier op cm nog een lieve man gevonden en daar nog 2 jaar heel gelukkig mee geweest.Een bijzonder mens waar we, net als aan Arjan, nog vaak aan terugdenken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 15:20
 
GRACE585 schreef:
Kussende smiley na zowat 3 jaar op cm ben ik dus degene die hij gevonden heeft.
en ja we bellen meerdere keren per dag, Lachende smiley met blinkend witte tanden
de klik was er inderdaad meteen,allebij last van een heftig virus Verliefde smiley
mijn kids zien er naar uit om hem te ontmoeten.
En het fijnste is dat God onze Leidsman is.
we gaan dus samen het einde van dit jaar tegemoed en beginnen het nieuwe jaar met elkaar en mijn kinderen Lachende smiley met blinkend witte tanden
hierbij zijn wij dus het nieuwe cm setje Coole smiley met zonnebril

Lieve Grace,
Ook namens mij een hartelijke felicitatie! Ik hoop dat jullie samen heel gelukkig worden!
Angy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ROBBEDOES873





Berichten: 735

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 19:37
 
En alweer een jaar verder op CM...
Weer een jaar waarin ik lieve en leuke mensen heb mogen leren kennen,
En ook het jaar waarop ik in het huwlijksbootje mocht stappen met mijn CM-Maatje.
Dus al met al niet een slecht CM jaar Clown smiley

Net als anderen al hebben aangeven is ook voor mij het diepte punt het overlijden van Arjan...


Laatst aangepast door
ROBBEDOES873
op vrijdag 17 december 2010, 17:02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALOUS961





Berichten: 158

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 20:30
 
Hoop dat mijn match echt wakker wordt...grijns...
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zou het ook andersom kunnen zijn????????????

Misschien is jouw match allang wakker maar slaap jij nog Mar...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA324





Berichten: 913

BerichtGeplaatst: woensdag 15 december 2010, 23:37
 
Hallo Iedereen,

Dat je als een grote groep van diverse stromingen hierop cm best kunt comuniseren als het over koetjes en kalfjes gaat.
Alleen als het over bepaalde onderwerpen zoals politiek, voetbal of geloof is een hoge drempel voor velen wat als een bom die uitelkaar spat neej die onderwerpen kan je beter niet over hebben. Om de vrede en respect voor elk gelovige van verschillende stromingen kunnen we beter gaan zwijgen.
Die zin is alsof de dood je tegemoet komt als je in de spiegel kijkt.

Om hier verder als laatste berichtje dit hier te plaatsen en mijn laatste dag hier is wens ik jullie allen Gods Wijsheid en inzicht toe op Bijbelse gronden.
Mijn ervaringen in deze 3 jaren op cm is dat je beter stille kunt zijn en de dingen in gebeden meeneemt laat HEERE God het werk verder doen.
Plezier heb ik hier wel met aantal broeders en zusters mogen ervaren de dingen mogen delen in geloof en andere onderwerpen waarop je met die mensen msn wisselt of adressen om elkaar op te zoeken. Mooie bewondering van dit jaar was het prachtige baby Esther zo in mijn armen mogen vast houden. Lachende smiley
Tijdens de picknick in Ede voor het eerst wat het laatst was nog met Arjan mogen praten het was kort maar wel krachtig hoe hij zo vol was in geloof.
Eens zullen we ons dierbaren onze broeders en zusters weer terug zien in het nieuwe Jeruzalem waar noch tranen of verdriet meer zal zijn. Opb. 21 en 22.

Wens jullie een gezegende kerst en gelukkig nieuwjaar 2011.

Hartelijke groet,

Shalom,

Anita




Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAR907





Berichten: 1391

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 00:13
 
ALOUS961 schreef:
Hoop dat mijn match echt wakker wordt...grijns...
Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Zou het ook andersom kunnen zijn????????????

Misschien is jouw match allang wakker maar slaap jij nog Mar...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt


hahaha Clown smiley Dan wordt het tijd dat deze mij wakker maakt..... Lachende smiley Slapende smiley


Laatst aangepast door
MAR907
op donderdag 16 december 2010, 00:28
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 11:16
 
Het hoogtepunt van CM was voor mij, dat ik Esther op schoot mocht hebben, toen ik op kraamvistie bij Pieter en Annette was. Wat hebben we met ons allen meegeleefd met de zwangerschap en de bevalling. Bewondering en dankbaarheid waren de woorden die mij het meeste bijblijven.





Uploaded with ImageShack.us


Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op donderdag 16 december 2010, 11:19
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
JOLAN931





Berichten: 1181

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 16:22
 
CHATULIEM619 schreef:
Het hoogtepunt van CM was voor mij, dat ik Esther op schoot mocht hebben, toen ik op kraamvistie bij Pieter en Annette was. Wat hebben we met ons allen meegeleefd met de zwangerschap en de bevalling. Bewondering en dankbaarheid waren de woorden die mij het meeste bijblijven.





Uploaded with ImageShack.us

Wat leuk!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
WILLEMIJN232





Berichten: 5407

BerichtGeplaatst: donderdag 16 december 2010, 17:29
 
JOLAN931 schreef:
Wat leuk!!!



Maar Esther kijkt nog wel een beetje schrikachtig..... Knipoog smiley Of zou er geflitst zijn........ Smiley die vol vragen zit
Maar een lieve foto.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARIANNE129





Berichten: 260

BerichtGeplaatst: zondag 19 december 2010, 11:27
 
Sorry, de Img, werkt met geen mogelijkheid via mijn pc, dus geen foto

Laatst aangepast door
MARIANNE129
op zondag 19 december 2010, 11:51
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
EVA685





Berichten: 919

BerichtGeplaatst: zondag 19 december 2010, 15:49
 
MARIANNE129 schreef:
Sorry, de Img, werkt met geen mogelijkheid via mijn pc, dus geen foto



Met de gebedsroom heb ik hier een heel mooi jaar gehad, helaas was ik even afwezig .
Ook de huwelijken en geboorte van CM kindjes is prachtig.
Wat mij erg treft is het overlijden van Wim, de ziekte van Pieki en vele anderen hier en dat er zoveel mensen hulpeloos zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 20 december 2010, 18:56
 
dubbel

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op maandag 20 december 2010, 19:01
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CHATULIEM619





Berichten: 5057

BerichtGeplaatst: maandag 20 december 2010, 19:00
 
MARIANNE129 schreef:
Sorry, de Img, werkt met geen mogelijkheid via mijn pc, dus geen foto


Uploaded with ImageShack.us
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HENK710





Berichten: 2109

BerichtGeplaatst: maandag 20 december 2010, 19:18
 
Tegen het einde lopen...
Vaak een moment dat mensen in de ban raken
van weemoed, van dankbaarheid, maar soms ook van gepasseerd verdriet...

Wat ik wel merk dat in deze donkere dagen ook een wat donkere sfeer kan ontstaan...terwijl we juist ook toeleven naar het feest van het Licht!

Dan is het mooi om mooie momenten met elkaar te delen, maar we moeten ook die andere kant niet vergeten. Elders is al gerefereerd aan mensen die uit sociale netwerken geband zijn (door overlijden van dierbaren, door scheiding, door ruzies). Maar ook aan mensen die zich verplicht voelen om bepaalde bezoeken af te leggen.... En zo zijn er nog wel meer voorbeelden te noemen. Voor deze mensen is het moeilijk om echt licht te zien, laten we hen ook vooral niet vergeten! Want ergens kennen we allemaal toch wel donkere momenten, waar we niet echt met plezier aan terugdenken, al heeft het ons mogelijk wel iets geleerd.


Laatst aangepast door
HENK710
op maandag 20 december 2010, 19:26
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
TRIJNIE671





Berichten: 216

BerichtGeplaatst: woensdag 22 december 2010, 21:21
 
Onze herinneringen aan cm dit jaar,
daarmee ben je niet zo klaar.

Elkaar in de chatbox leren kennen,
dit was wel even wennen.

De kennismaking werdt uitgebreid,
dit zeker niet tot onze spijt,

Elkaar voor het eerst ontmoet bij de picknick op de hei,
daarmee zijn we nu nog blij.

Op de barbeque dit voortgezet,
toen begon het pas goed de pret.

En later de strandwandeling in Noordwijk,
maakte ons de koning te rijk.

Een warme vriendschap is ontstaan,'
we hopen en bidden dat deze nooit meer over zal gaan.'

Namens ons alle vijf iedereen goede en gezegende kerstdagen gewenst en een mooi en Vredevol 2011.
Erika, Yes, Sweetlady, Billy en Trijnie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748





Berichten: 1417

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 12:22
 
ik kijk niet graag achterom, maar ik ga toch een poging wagen. Gelukkig hoef ik alleen maar over 2010 achterom te kijken.

2010 was voor mij het jaar van De Vakantie. het heeft ons (maar vooral mijn moeder) goed gedaan om naar Nieuw-Zeeland te reizen om mijn oudste oom (oudste broer van mijn moeder) (87) en familie te bezoeken. ik vond het wel weer leuk om aan de verkeerde kant van de weg te mogen rijden (al was het dan in een atoyoT yrmaC, rijdt tóch anders dan een Saab)

het ontmoeten van (voor mij) 'nieuwe mensen' van CM dmv de pick-nicks, tegel- en verhuis'meetings' vond ik erg gezellig. mensen met een eigen (al dan niet bewogen) verleden en een eigen verhaal. mensen die je kunt plagen of op de kast krijgen, waar je een zwakke plek voor krijgt, of die je buiten CM om ontmoet.

voor 2011 wens ik iedereen van CM een mooi en gezegend jaar toe, een jaar waarin we elkaar niet uit het oog verliezen, en naar elkaar omzien. een jaar waarin we de ontspanning mogen vinden in uitjes (al dan niet naar 't strand Duiveltje smiley ), pick-nicks, en overige ontmoetingen.

persoonlijk wens ik Haar, voor wie ik een zwak heb ontwikkeld, voor 2011 rust en regelmaat toe. weet dat je niet alleen bent, als ik je ergens mee kan helpen, zal ik dat met alle plezier (en liefde) doen.

wat 2011 voor mij brengt, weet ik niet. ik ben zoiemand die het 'op zich af laat komen'. ik verwacht mijn werk bij CXX te kunnen blijven doen, al is het nog onduidelijk of dat hier ´om de hoek´ is.

Veel Heil en Zegen voor het nieuwe jaar, in goede gezondheid!

P.-H.


Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op zaterdag 25 december 2010, 13:41
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANGELIQUE327





Berichten: 705

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 13:09
 
Wat heeft CM voor mij betekend het afgelopen jaar.....

Zou zo drie schermpjes vol kunnen schrijven...maar ik hou het kort:

Ik heb waardevolle vrienden opgedaan....
Genoten van alle...ik zeg alle!!!! ontmoetingen...maar de laatste(kerst bij Wadriaan) was wel de fijnste! Die liefdesfeer die daar heerste zal ik niet gauw vergeten!

Ik heb ook een paar "vrienden" te hoog ingeschat...die ik later weer ben verloren, deels mijn eigen schuld....

Maar ik weet nu dat er mensen zijn die om mij geven, die van mij houden, en van wie ik houd!

Die ene speciale heb ik nog niet gevonden....maar ik zocht eerlijk gezegd niet zo hard....zal volgend jaar beter mijn best doen Engeltje smiley want alleen is maar alleen he....
Wens jullie allen een gezond, gelukkig en zegenrijk 2011 toe!
Angy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ALOUS961





Berichten: 158

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 13:47
 
ANGELIQUE327 schreef:
Wat heeft CM voor mij betekend het afgelopen jaar.....

Zou zo drie schermpjes vol kunnen schrijven...maar ik hou het kort:

Ik heb waardevolle vrienden opgedaan....
Genoten van alle...ik zeg alle!!!! ontmoetingen...maar de laatste(kerst bij Wadriaan) was wel de fijnste! Die liefdesfeer die daar heerste zal ik niet gauw vergeten!

Ik heb ook een paar "vrienden" te hoog ingeschat...die ik later weer ben verloren, deels mijn eigen schuld....

Maar ik weet nu dat er mensen zijn die om mij geven, die van mij houden, en van wie ik houd!

Die ene speciale heb ik nog niet gevonden....maar ik zocht eerlijk gezegd niet zo hard....zal volgend jaar beter mijn best doen Engeltje smiley want alleen is maar alleen he....
Wens jullie allen een gezond, gelukkig en zegenrijk 2011 toe!
Angy

Inderdaad er heerste liefde ..zo ervaarde ik het ook.......
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
IMKE917





Berichten: 838

BerichtGeplaatst: zaterdag 25 december 2010, 15:38
 
ALOUS961 schreef:
Inderdaad er heerste liefde ..zo ervaarde ik het ook.......

Yep idd....zo heb ik het kerstfeessie ook ervaren!
Vertelde gisteren nog aan iemand...dat je met mensen die je niet kent zo'n fijn weekend kunt hebben....heel bijzonder....
Dat moet dan toch de Geest van God zijn.....!?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina 1 2 Volgende
Pagina 1 van 2