ChristianMatch
 


Forum

Berichten van MIEK114
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
ChristianMatch forum index » Berichten van MIEK114
Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:42
BerichtOnderwerp: Ik ga op reis naar....
 
Thuisetië daar zit ik de rest van het jaar ook mooi...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 22:40
BerichtOnderwerp: Wat is er 'mis' met homofilie ??
 
Zeker mooi geschreven...... en waar....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: woensdag 7 juli 2010, 00:38
BerichtOnderwerp: Vreemde kostganger(s) ?
 
Knipoog smiley Lachende smiley nee klop ben er niet gek op haha ..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 14:45
BerichtOnderwerp: Ik ga op reis naar....
 
De 14e vertrek ik naar een ingerichte bungalowtent in echternach luxemburg. Camping mooi gebied (zeggen ze ik mag het ontdekken nog) oud stadje binnen loopbereik dus ook markt en terrasjes Knipoog smiley Sterker nog...ik kan gerust een terrasje pikken en toeristen bewonderen terwijl de kids zich vermaken in het zwembad op de camping, ze weten me makkelijk te vinden, ik ben in de buurt op 500 meter afstand.
Ik ga alleen met de kids zoals ik al jaren doe. Vidn het heerlijk onafhankelijk te zijn van anderen, vind het ook leuk min of meer bekenden tegen te komen, maar dan voor even, niet de hele vakantie.
Dit keer neem ik de hondjes mee, ik ben benieuwd hoe dat gaat.
Na 10 dagen aanvaardt ik de terugtocht ... ik hoop dat het zo'n vakantie wordt dat ik eigenlijk helemaal geen zin heb om terug te gaan. Dat zou fanatstisch zijn!
14-24 juli....zijn er mensen in de buurt die periode?
Fijne vakantie allemaal!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 12:59
BerichtOnderwerp: Wat is er 'mis' met homofilie ??
 
Met ons mensen is van alles mis, hetero of homo. Ook met onze seksualitiet is van alles mis, hetero of homo.
Met de wereld is van alles mis hetero of homo. Terug naar onze oorsprong, naar onze Schepper die seksualitiet een duidelijke mooie plaats gegeven heeft.
Makkelijk is het niet helemaal niet in de wereld waarin we leven met alle verleidingen om ons heen. Daarom breng het bij het Kruis daar waar Christus voor ons pleit en vraag sterk te zijn en wijsheid te mogen ontvangen door dicht bij je oorsprong te blijven je Vader je Schepper.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: dinsdag 6 juli 2010, 11:44
BerichtOnderwerp: Vreemde kostganger(s) ?
 
Gistermorgen ging voorlopig voor het laatst de wekker op maandag. Oké opstaan is niet mijn sterkste punt, dus veelal ben ik nog lang niet helder. Gistermorgen wel, want ik had nog geen stap uit bed gezet (geloof dat het met het goede been was) of daar lag een vieze dikke zwarte tor voor dood op mijn vloerbedekking. Held dat ik ben stap er al griezelend overheen in de hoop dat ie er straks nog ligt, dan is ie tenminste dood en kan ik um zo opvegen. Piekerend daal ik de trap af naar de badkamer, want hoe haalt zo'n beest het in zijn hoofd om "gezellig" ongevraagd zich te verschansen op mijn, in deze dagen oververhitte, zolderkamertje? Hoe komt dat beest überhaupt op zolder? Spinnen die begrijp ik wel, en doen me weinig. Zondag nog heb ik een vogelspin op mijn hand gehad op de kinderboerderij...maar Torren en kevers??? Griezels vind ik het. Weet me nog goed het drama te herinneren op de camping dat ik voor het eerst in mijn tentje mocht slapen. Ahh jakkie daar liepen wel 20 van die beesten te tippelen over mijn tentzeil en ik maar slaan met mijn slipper...niet dood te krijgen ook nog, gillend rende ik naar buiten, waarop mijn vader een scheur in het tentzeil dichtplakte met tape. Ik denk ik was een jaar of 13. Brrrr.. dat tippelend geluid ik zal het nooit vergeten.

Over tot de orde van de dag... ik was allang dat beest vergeten, totdat ik maandagavond besloot vroeg naar bed te gaan.
Ahh jakkie...die tor was verdwenen, dat betekend: Hij leeft!
Waar is ie nu?? Met mijn ogen speurde ik de vloerbedekking af op zoek naar het griezel. Ik zag hem niet...maar....
Wat lag daar in een donker hoekie bij de boekenkast?
Dat lijkt wel een heel bijzondere uitvoering van een spin...een tropische misschien? Hier wilde ik meer van weten. ik bedoel... eerst maar eens licht daarheen brengen, zo zie ik ook niks..
Ik loop naar mijn slaapkant van mijn grote bed en ontfutsel daar de leeslamp van allerlei snoeren zoals die van de wekker, van mijn verstebare bedbodem en van de verlengssnoerhaspel, Yess hebbes...en ik richt de spot op de wel heel bijzondere spin die daar gelukkig nog steeds was. Hoe vaak hoor ik niet dat er allerlei uitheemse insecten en geleedpotigen hun opmars maken in Nederland?? Ik wil ze leren kennen en begrijpen: wie en wat ze eten en wanneer en wie zijn hun grootste aardsvijanden?
Mijn beestje ligt goed in het licht nu. Ik loop weer om mijn bed en kom dichterbij om mijn studieobject goed te kunnen bekijken.
Wat zie ik??
Daar lag geen spin.., het was een bonbon waar een hap uitgenomen is..niet opgegeten. Ik kijk op de kast, waar inderdaad het met zorg zelfgemaakte moederdagkadootje is neergelegd. Het is mij duidelijk: Een misschien toch niet zo'n vreemde kostganger heeft geprobeerd mijn moederdagbonbon te verorberen, maar blijkbaar niet lekker gevonden en uitgespuwd? of ..........?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 16:49
BerichtOnderwerp: Bloot
 
Ik herken het wel wat je zegt. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: woensdag 23 juni 2010, 09:21
BerichtOnderwerp: Troost bij het sterven.
 
Ontroerend mooi.
Toch ken ik mensen waarvan ik weet dat ze zingend gestorven zijn. Welliswaar niet letterlijk, omdat fysiek daar de kracht niet was. Maar zo dankbaar zo vol vrede, zo vol verlangen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: dinsdag 22 juni 2010, 14:03
BerichtOnderwerp: Bloot
 
Jaja ik ken ook een paar waarbij het na het daten ook super is gegaan.
Gefeliciteerd Renske. Ik zelf sta ontspannen in het daten...op "daten" wordt soms zo'n lading gelegd. waarom...?? ik denk dat je het ook leuk moet vinden nieuwe mensen te leren kennen. Ieder met zijn eigen achtergrond en eigen verhaal. Ook naar de kinderen toe hoeft het allemaal niet zo beladen wat mij betreft.
Iederen is welkom bij mij thuis. Ook onbekenden...ik wil graag en open huis zijn.. dus wat Renske deed haar toen nog niet verloofde uitnodigen voor een avondje lekker smikkelen.. ach ik zou het ook gedaan hebben.
Als je al vertrouwd met elkaar bent zo via mail.
Heb het ook eens gedaan...alweer paar jaar geleden. Ik was eerlijk en open, dat heeft de ander gekwetst, ik zag het niet zitten een relatie te beginnen waar hij op aandrong, die gevoelens had ik niet...
Maar deze ontmoeting is niet voor niks geweest, het heeft zijn ogen geopend en God is met hem verder aan het werk gegaan. Nu heeft hij zich laten dopen, liet hij onlangs weten, daarbij liet hij weten nog steeds gekwetst te zijn. Dat is jammer dat hij dat zo voelt, ik ben blij dat ik netjes en oprecht ben geweest.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: maandag 21 juni 2010, 22:59
BerichtOnderwerp: Bloot
 
Yess!! Het is zomer!!! ik hou van de zomer..heerlijk die zwoele zomeravonden. Buiten , op het terras, aan het strand, in de tuin, luisterend naar de kikkers, de musjes die bijna van het dak vallen Knipoog smiley op zoek naar het vogelbadje ter verfrissing van hun verenpak of de vleermuis, die in de late schemering mij beschermen wil tegen de mug...die mijn bloed wel kan drinken. Van mij mag het elke dag zomer zijn, de winter mag wegblijven forever.
Zomers geven mensen zich bloot. Letterlijk en figuurlijk. alle vetrollen, sixpacks, en kromme tenen worden zichtbaar, lichaamsdelen blijven onbedekt.
Het is het seizoen bij uitstek mensen te bekijken. Daarom hou ik ervan een terrasje te pikken en vanachter mijn zonnebril met mijn koptelefoontje in onder genot van een heerlijk zwoel muziekje een wit wijntje, ijsthee,rivella of speciaalbiertje, mensen kijken, zonder ze echt te leren kennen heb ik bij sommigen al wel mijn gedachten en gevoelens.
Raar eigenlijk, maar wel waar.
Zonder dat ik iets weet van iemand, let ik op uiterlijk, beweging, gedrag, uitstraling... hoe kijkt iemand hoe praat iemand?? Hoe komt diegene op mij over? Ach welnee ik weet dan nog helemaal niks van iemands achtergrond, passies en overtuigingen. waar zet ik mijn zonnebril voor af? aan wie durf ik en wil ik mij meer bloot geven?
Op een dating en contactsite lees ik eerst verhalen, soms met foto erbij en meer info over lengte postuur kerkelijke achtergrond etc etc..ook ik heb meegemaakt dat ik me enorm aangetrokken voelde tot mooie woorden geschreven in mail en later sms..maar op het moment dat we elkaar echt in de ogen keken was alles zo anders, dan dat ik het beleefde in die mail en sms.
Ik was er ondersteboven van, in verkeerde zin van het woord. Het bracht mij zo in verwarring. hoe is het mogelijk dat ik zo verliefd zo warm werd van woorden in mail en sms? Dat die woorden, zo waardevol en intens, opeens nauwelijks waarden bleken te hebben nadat we elkaar in de ogen aangekeken hadden? Mijn beeld van trots verliefdheid euforie, het smolt als sneeuw voor de zon.
waar knapte ik op af? waar is mijn zonnebril, waar mijn koptelefoon?
Ik weet het niet, ik kan het niet zeggen... ik voelde mij zo belachelijk dat weet ik wel. Had ik gezien en geweten aan wie ik schreef? aan wie ik smste? ik had die woorden toen echt niet geschreven. Het waren woorden waarop ik verliefd was, maakt niet uit door wie geschreven, het komt altijd uit een goed hart, I Know, maar...
Daarom ben ik voorstander van daten..
daten is weten.. weten of je echt in elkaar geínteresseerd bent en er basis is voor vele lieve intense mails en smsjes..en wie weet nog veel en veel meer. Mooie vriendschappen zijn ontstaan, nee niet die ene...met wie ik mijn leven zou willen delen, maar wel meerdere met wie ik veel wil delen.
Durf..en geef je bloot.
Ben benieuwd naar jou ervaringen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: vrijdag 11 juni 2010, 22:01
BerichtOnderwerp: Vaderdag.......en dan???
 
dan laten ze die baksteen ook wel liggen Clown smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: donderdag 10 juni 2010, 21:20
BerichtOnderwerp: Vaderdag.......en dan???
 
Tja vaderdag.... ben blij dat ik mijn vader nog heb, dat geld niet voor mijn kids... er zijn een heleboel kinderen die nog wel een vader hebben en dat is mooi en waardevol, (voor de meesten) en dat wil ik ook graag dat mijn kids dat leren. Van mij (en van school) mogen de kids kiezen voor wie ze iets gaan maken. Dat kan voor opa zijn voor oom..nog een keer voor mama..de buurman.. voor wie en waar de kids dan ook maar dol op zijn.....
ik ben voor deze traditie ondanks alle gebrokenheid.
Idd de kids vinden het vaak ook weer even fijn om zo een aanknopingspunt te hebben om erover te praten zo ook met de klas, want hoe erg ook het is niet vreemd dat er geen vaders meer zijn of zelfs meerdere "vaders".
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:22
BerichtOnderwerp: relatie is werk ?!
 
HENK710 schreef:
Sociale dienst zoekt man voor bijstandsmoeders

Alleenstaanden met een uitkering in een aantal Friese gemeenten worden desnoods via een relatiebureau aan een partner geholpen. Dit plan van de gemeenten Dongeradeel, Dantumadeel en Schiermonnikoog heeft verbijsterde reacties opgeleverd.

De gemeenten gaan ervan uit dat als genoeg bijstandsvrouwen aan de man komen het bedrag aan uitkeringen met tonnen daalt.
Meest in het oog springende element is het betalen van de inschrijvingskosten voor een relatiebureau en het netjes in de kleren steken van de dames. Dit alles inclusief professioneel stijl- en imagoadvies en een bezoekje aan de kapper. Er wordt dus gesleuteld aan uiterlijk, houding en sociale vaardigheden.
Tot dusverre doen vijf à tien vrouwen mee. Per deelneemster wordt tot 1400 euro uitgetrokken. Wethouders Sicco Boorsma van Dongeradeel (ChristenUnie) en Marianne Hofs van Dantumadeel (Dantumadiel'82) denken dat met het plan 'Up to date' circa een miljoen euro te besparen valt.

(...)
Wethouders Boorsma van Dongeradeel blijft wel positief. "We gaan niet actief mensen aan een partner helpen, maar wie wil krijgt folders mee. De sociale dienst betaalt om mensen uit hun isolement te halen. Het gaat erom dat iemand zich beter voelt en werk vindt."

(...)
Het ministerie van Sociale Zaken stelt dat gemeenten met het voor reïntegratie ter beschikking gestelde geld mogen doen wat zij zelf het beste achten. "Maar zoiets heb ik nog niet gehoord", aldus zegsman Rense Weide. "Het moet leiden tot betaald werk."
Het aan verkering helpen lijkt daar niet direct onder te vallen, erkent het ministerie.


Aldus een artikel in de Telegraaf vanmorgen. Misschien moeten alle uitkeringsgerechtigde leden van CM maar eens de beleidsstukken opvragen bij de genoemde gemeenten, om dan naar de eigen gemeenteraad/sociale dienst toe te stappen met de vraag of zij dat ook willen gaan doen. Voortaan lid van CM met gemeenschapsgeld...en je krijgt nog een schoonheidsbehandeling ook...Als je vervolgens ook nog eens een relatie krijgt, mag je dat blijkbaar onder werk rekenen als ik wethouder Boorsma zo hoor. Knipoog smiley

Dus je leest de telegraaf??
Ik gun de bijstanders van harte de kappersbon, juich dit zelfs toe.. maar dan ook een bon om vrij te sporten... ik zag het vanmorgen op omroep fryslând voorbij komen in het nieuws...echt de wereld op zijn smalst dat is Friesland...het is ingetrokken maar het idee was bloedserieus...om te gieren.,,,
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 17:14
BerichtOnderwerp: De Stemming vandaag:
 
ow geweldig..kids ook...idd iedere stem telt zelfs als ie in de prullenbak moet Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: woensdag 9 juni 2010, 10:29
BerichtOnderwerp: De Stemming vandaag:
 
De Stemming vandaag:

Soms is het leuk grote mensen dingen te delen met kinderen, zoals vandaag.
"Jongens" zei ik, "vandaag is best een belangrijke dag voor Nederland. Alle grote mensen mogen naar de stembus om te stemmen.
Waarop zouden jullie gaan stemmen?" Benieuwd wat mijn kinderen er eigenlijk van hebben meegekregen.
Direct roept Nynke van 7: "Ik op Hans Klok!!"
"Nee Nynke dat kan niet" dendert Gerben van 10 eroverheen en legt Nynke uit dat het gaat om de 2e kamer verkiezingen, wie ons land moeten gaan regeren en geeft gelijk een stemadvies weg: "joah... ik zou in ieder geval niet op het CDA gaan stemmen want dan wordt Jan Peter Balkenende weer minister-president."
"Ja maar Gerben, ik weet helemaal niet waarover het gaat, dus ik stem gewoon op Hans Klok."
Ik schoot in de lach om Nynke en was tegelijk verbaasd wat Gerben er al over wist te vertellen.
Toch laat mij dit gesprekje niet los.
Hoe komt Nynke bij Hans Klok?? Ik bedoel...hier in huis zijn we helemaal niet bezig met illusionisten en naar mijn weten is hij ook niet op tv geweest.
Of zou ze nou slimmer zijn dan ik..?
Al die grote politieke partijen met hun verkiezingsprogramma en beloften naar de kiezer ..bedacht door mensen achter bureautjes, komen bedrogen uit omdat de praktijk zo anders blijkt. .
Die Hans Klok, was zo gek niet bedacht....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 mei 2010, 14:36
BerichtOnderwerp: Platte praat in de chatbox
 
Ik zal eens opletten, heb het zelf nog nooit meegemaakt maar ben ook niet vaak in de chat te vinden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 00:09
BerichtOnderwerp: Gebed voor Jan
 
Martha ik vergeet te zeggen ik dank God voor dat Hij jou aan Jan en zijn familie gegeven hebt beseffend dat het emotioneel heel zwaar is en intensief, maar tegelijkertijd ook enorm waardevol en een zegen om zo op deze manier de vriendschap te mogen bekronen. Dat is Gods liefde voor ons aan elkaar gegeven.
Ik wens jou ook kracht en wijsheid en bovenal Gods zegen.
Sterkte
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: woensdag 14 april 2010, 00:01
BerichtOnderwerp: Gebed voor Jan
 
Ik geloof ook in gebedsgenezing, maar ik geloof ook in genezing door ziekte en dood heen, op een andere manier dan wij mensen verwachten.
Dat zijn vertrouwen een getuigenis mag zijn voor anderen, voor ons. Wat er ook geneurt.
Ik bid daarom voor wijsheid en kracht, rust en heling.
Heel veel sterkte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: dinsdag 13 april 2010, 23:49
BerichtOnderwerp: Schrikbarende uitslag
 
Dennis ik kan me helemaal vinden in wat je schrijft.
Dank je wel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: maandag 5 april 2010, 10:44
BerichtOnderwerp: Schrikbarende uitslag
 
Gisteren lag ik vroeg op bed. Ik keek tv, naar Miljoenenjacht waar de vraag werd gesteld aan een publiek met 430 mensen. Weet u wat er met Pasen gevierd wordt? Het publiek kon via stemkastjes kiezen tussen Ja en Nee. Het publiek werd gevraagd naar eer en geweten te antwoorden. Iedereen had inmiddels gestemd, Linda liep per steekproef naar een meneer en vroeg wat hij had geantwoord. Hij wist het wel, hij had op ja gedrukt, hij mocht het zeggen. Hij vierde de kruisiging van Jezus..fout en toch had hij ja gestemd.
109 mensen wisten het niet!!! Daar komen nog de mensen bij die het dus wel wisten maar fout dachten.
109 van de 430.
Ik schrok, hier gaat iets heel erg fout in Nederland, we sturen mensen zelfs naar Amerika om het goede nieuws te vertellen, een rijk welvarend land, terwijl in eigen land grofweg 25% van de volwassenen niet weet wat we vieren met Pasen.
Ik ben wakker... jij?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: dinsdag 30 maart 2010, 14:30
BerichtOnderwerp: big boom of strijker
 
Wij mensen zijn zo knap. Ontwikkelingen gaan maar door en door, de wetenschap troeft het ene hoogtepunt af met het andere hoogtepunt.
We kunnen al klonen, straks maken we een oerknal. Daar ergens onder Zwitserland is en deeltjesversneller gebouwd, die de oerknal zou moeten nabootsen, in het mini. Ik weet niet waartoe dit gaat leiden maar heb het gevoel dat er pubers aan het spelen zijn met vuurwerk. Het kan goed gaan, maar ik sluit ongelukken niet uit. Eens kijken wat er gebeurd als je een strijker aansteekt en in de put gooit.
Ik ben absoluut geen wetenschapper, die hersens heb ik niet, maar volgens mij beschik ik wel over een gezonde dosis stukje verstand.
Alle knappe koppen bij elkaar er zal nooit en te nimmer iemand zijn die onze Schepper zou kunnen evenaren. Hoe erg ook, deze deeltjesversneller zal nooit kunnen komen tot die resultaten waartoe deze is gebouwd door mensenhanden.
Maar wat een enorm groot wonder dat deze Schepper ons mensen heeft geschapen, hoe ingenieus, onderzoekend, geniaal.
Dat gaat echt ieders verstand te boven.
Ik hoop alleen dat wij pubers een niet al te grote gehoorbeschadiging oplopen en we Hem horen wanneer Hij ons bij namen roept.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 23:57
BerichtOnderwerp: Geloofs verschil.
 
Ja , moeilijk... verschillen zijn er en makkelijk te vinden ook en pro en anti studies maken ook...
uiteindelijk gaat het om jou relatie met God de Schepper. de Vader, God de Zoon en de Heilige Geest die ons veel doet begrijpen en geloof me, ieder mag komen tot de Vader zoals hij/zij is.
De enige weg is via Zijn Zoon.
Dat kan binnen de Rk Binnen de PKN binnen de Pinksterbeweging en alle andere denkbare organisaties die zich kerk noemen.
Binnen welke kerk dan ook, God kent jou door en door, Jij mag bij hem horen,, jij mag koemn zoals je bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 23:44
BerichtOnderwerp: Ik geloof niet.
 
Ja Arjan ik vind het ook erg, en ik ben het met je eens. maar ik proef ook een enorme pijn en teleurstelling uit deze woorden.
Eigenlijk vind ik het allemaal wat onsamenhangend en begrijp ik ook niet helemaal goed wat alfaromeo eigenlijk bedoeld te zeggen. Misschien dat hij zelf verduidelijking kan geven?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 21:23
BerichtOnderwerp: Ik geloof niet.
 
ja...daar is veel mis mee, dat zijn soms diepe teleurstellingen...weet er ook wel wat van. Mensen he??
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 21:05
BerichtOnderwerp: Ik geloof niet.
 
mooie woorden of niet, als z egemeend zijn en uit je hart komen...
wat is er mis met mooie woorden?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: vrijdag 26 maart 2010, 19:40
BerichtOnderwerp: Ik geloof niet.
 
Zo gesloten kan een mens zijn en zich niet meer in de wereld onder medeglobetrotters zich te begeven, omdat niks voldoet aan hun eigen eisen waarden en normen. de kunst van samenleven en de aarde bewonen is de glans van Christus door te laten schijnen door gewoon te leven, te dienen, te geven en vooral liefde voor je medemens uit te stralen, in alle openheid en bewogenheid. okee ieder heeft daar zijn eigen gaven en talenten in gekregen hier een hand en een voet aan te geven, maar al mopperend je terugtrekken in deze "boze" 'donkere" wereld is niet wat er bedoeld wordt met het evangelie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 16:56
BerichtOnderwerp: Waarom???
 
Hoi..ben zelf opgegroied binnen GKV en uiteindelijk beland in een baptistengemeente.
Wat ik ervanheb geleerd is dat volwassendoop geen overdopen is...verre van dat.
Ik zou heel graag allemaal een boekje aan willen bieden, volgens mij kun je het vrij downloaden van internet. Het is geschreven door Bolhuis en heet : "Vrijgemaakt door de Zoon" Het heeft bij mij mijn ouders mijn familie heel veel verhelderd. Google maar even.. het is gemakkelijk en boeiend te lezen.
Hoe verschillend we als kerk ook kunnen zijn. Wij zijn allen 1 in Christus!!
We vinden elkaar bij het kruis. En dat is nou precies waar het om draait.
Succes!! en lots of love!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 16:45
BerichtOnderwerp: wat heb je een ander te bieden?
 
Mooi geschreven, prachtig!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEK114 (54)





Berichten: 89

BerichtGeplaatst: donderdag 25 maart 2010, 16:37
BerichtOnderwerp: liefde is
 
Liefde is..., ook als je aan elkaar denkt, een gevoel van thuiskomen hebt.
Liefde is...., een werkwoord
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van MIEK114
Ga naar pagina Vorige 1 2 3
Pagina 3 van 3