ChristianMatch
 


Forum

Berichten van ANITA695
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 7 Volgende
ChristianMatch forum index » Berichten van ANITA695
Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 15 mei 2012, 11:19
BerichtOnderwerp: hoe heb je moederdag ervaren?
 
Ik vier elke dag moederloze dagen en als de kinderen bij me zijn maakt niet uit hoelang kwa tijd dag of avond koffie drinken en weer weg gaan .
Dan ben ik even een echte mam/ moeder en blijf moeder tot de dood me scheid .

IK BEN MOEDER MET OF ZONDER KINDEREN

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 14 mei 2012, 12:47
BerichtOnderwerp: Wat heb je geluisterd naar de preek?
 
mooi nicky ik denk dat je alles mag zeggen alleen als het in balans is als je boos bent te wachten tot je rust hebt gevonden altijd een gesprek hebben ergens op terug komen en denk eerst biddend vragen heer wat wilt u dat ik doen zal en er staat ergens in de bijbel zo mooi dat je je nooit zorgen hoeft te maken als Christus in je woont en jij geheel van HEM bent dan hoef je niet bang te zijn voor iets te zeggen tegen anderen
Hij is je leider en daar mag je om vragen voor je in gesprek gaat of de ander ergens op wil wijzen waarvan jij denkt dat het beter is .
Maar anderen in de waarde laten in zijn haar denken en alleen je mening geven is genoeg om de ander te laten denken en als Hij zij er op terug wil komen dan kan er iets moois ontstaan de persoon moet toch zelf keuzes maken in het aannemen of niet van mensen die anders denken of het met goed bedoelen aangeven .
Iedereen is uniek in zijn haar doen toch ??

En even de vraag gekoppeld aan De Hemel open De Heer is blij dat mensen zich overgeven aan Hem zich laten dopen en een leven met Hem willen gaan in alle dingen .
Een keuze bewust voor de Heer te leven zijn weg te gaan en niet meer je eigen ding te doen je eigen IK Hij wil zo graag leiding geven aan mensen leven maar wij zijn mens eigenwijs soms en doen onze eigen dingen dat is niet van de HEER HIJ wil ons helemaal overgave totaal en dan als je kiest voor Jezus Zijn weg wilt volgen alle dagen van je leven zelfs door de diepste pijn als alles je word afgenomen dan nog te geloven dat HIJ koning is Heerser voor altijd machtige God
Ik kan er niet genoeg van krijgen HIj leidt mij elke dag elke stap elk moment van mijn leven in voor en tegen spoed aan bid ik HEM mijn Jezus zo is het goed .
En ik denk dat als iemand zich lat dopen de hemel open gaat de Heer blij is met zijn volk dat Hij leidt

groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: zondag 13 mei 2012, 14:32
BerichtOnderwerp: Wat heb je geluisterd naar de preek?
 
Zal straks goed luisteren er worden tien mensen gedoopt denk dat het een mega dienst zal zijn de Hemel open gaat en iedereen zal dansen juichen springen want God doet grote dingen

Feest hier voor de mensen die gedoopt worden maar ook voor de troon van God Hij neemt de zijne aan die met hem een eeuwig verbond aan gaan
En ik moet zo gaan fijne zondag veel zegen gewenst


Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: zondag 13 mei 2012, 14:30
BerichtOnderwerp: de zegen van kritiek
 
kritiek leuk zeg iets om over na te denken ,
Ik zag nooit dat kritiek mijn leven kon veranderen zag het altijd als afwijzing kreeg schuldgevoelens en negatieve gedachten
Nu kan ik dankzij de HEER HIJ heeft omdat ik me steeds meer overgeef mijn maskers afgehaald nu zit er nog een dun laagje smink maar ook die gaat eraf HIJ is bezig mij te vormen een mooi mens van me te maken en dat te zijn zoals hij mij bedoelt heeft doet t pijn ja maar om wille van Hem wil ik lijden het is zelfs fijn te weten dat HIJ een plan met me heeft dat veel mooier is dan ik kan bedenken .
En ja nu heb ik wat gesprekken te gaan met veel kritiek altijd weer maar er staat ergens geschreven Dat God er bij zal zijn ik me van te voren niet druk hoef te maken als ik moet mag spreken en steeds beter lukken de gesprekken kom ik in de rust met en door HEM die mij kracht geeft dingen te dragen en mijn leven te leven .
Maar Hij gaat mee ook God geeft wel eens kritiek denk ik
zZegt vaak in mijn gedachten woorden uit de bijbel als ik iets niet moet doen maar t zijn de oren die het doen hoe komt het binnen wat kan ik er mee luister ik wel of doe ik wat ik wil als je dan kritiek krijgt dan kan je ook proberen eens te luisteren te bidden te overdenken soms hebben mensen ook gelijk maar kunnen je niet anders benaderen dan door kritiek das net als een kind eigenwijs waar je als moeder soms mee moet mopperen om voor elkaar te krijgen wat je wil toch omdat dat een mening is en je zegt wat je denkt maar niet altijd beseft wat je er mee aan kunt richten aan een ander
bedenk van te voren bid wat je zult zeggen en ga in goed overleg praten voor je kritiek gaat geven dat scheelt een hele boel gezeur in dit leven ruzies kan je er door voorkomen maar ja niet allemaal zijn we zonder deze dingen ook ik flap er wel eens uit waarvan ik denk is dit een geschenk uit de Hemel of van mij dan bid ik vraag ik Heer wat wilt U dat ik doen zal naar hem of haar toe en HIJ geeft vrede
och ja weer een a viertje van mij zo ben ik dan weer .
Sommige kritiek geven is leer voor de volgende keer .

groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: zondag 13 mei 2012, 13:39
BerichtOnderwerp: aangenamer
 
Ik vind het reuze leuk groei er door in mijn bestemming zet me tot nadenken en een nieuwe weg te bewandelen door proberen te zien hoe God ook deze mensen lief heeft boven alle dingen
Niet een standaard huisje boompje beestje leven maar Leven naar Gods wil en plan dat is voor iedereen anders dan

Dank voor dit mooie schrijven van mij mogen jullie blijven Knipoog smiley

Heb het nog nooit zo mooi gehad zelfs niet in de chat Lachende smiley

Ik weet wie is mijn grootste schat als ik mensen niet begrijp ga ik biddend tot de Heer Hij zegt wat ik er mee kan en verder hoef ik niet meer

zeggen hoe een ander doet is de balk en de splinter meer hoef ik niet te zeggen dit komt zo maar uit mijn hart mijn HEER is zo groot wie had dat nu gedacht Hij is er voor een ieder die geloofd al is het niet zoals je denkt dat het moet zijn in uw ogen weet dat de HEER nog nooit iemand heeft bedrogen eens staan we allemaal voor het gericht ga nu stoppen met mijn gedicht want de wijsheid komt met de jaren t is maar of je het wil zien , Ik wil mensen die oordelen zegenen opdat ze samen aan het avondmaal genieten mogen met de HEER dat als we tegenover elkaar komen te zitten we kunnen zeggen wie waren wij om te zeggen dan zal de Heer ons alles uitleggen en belijden wij onze zonden dan heelt HIJ alle wonden leven we in een land vol vrede ik zie er naar uit dat die dag zal komen dat al onze te kortkomingen
zijn in het niet en ik alleen van mijn HEER geniet

Bless You All

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 22:19
BerichtOnderwerp: Vrienden
 
Heb jij vrienden wat zijn ECHTE vrienden ??, voor jou ??
Ik durf geen vrienden meer te maken bang de ze mijn hart raken
of er bloeit iets moois en vaak maar even of t is blijven of ze gaan weer en moet je weer loslaten Heb tot nu toe nooit iets blijvends mogen ontmoeten
maar ja ligt het aan mij aan allebei vraag me af ??
Gelukkig heb ik één vriend zing het het lied welke vriend is onze Jezus die in onze plaats wil staan welk een voorrecht dat ik door Hem altijd vrij tot God mag gaan als soms vrienden ons verlaten ga ik biddend tot de HEER in zijn armen zijn wij veilig HIJ verlaat ons nimmer meer , dus stoot ik mijn teen aan een kei op de weg dan leg ik hem maar aan de kant in de hoop dat ik ooit strand en er iemand zegt Anita jij bent van mij samen hand in hand de wedloop van t leven lopen en maar blijven hopen op die ene vraag wil je me mij ??? dan zal ik altijd van hem houden
En dan verwachten dat deze vriend als Jezus is en mij nooit verlaat ten zij de Heer mij roept we afscheid moeten nemen van dit leven , hoop voor die tijd nog iemand heel veel liefde te mogen geven .
Een echte vriend is door dik en dun een maatje zijn voor altijd en nooit roepen ik heb spijt , er zijn voor elkaar in leven en dood een keuze die je mag maken met de Heer en dat is zo groot zijn trouw is oneindig geeft wat je nodig hebt ook een vriendschap te bouwen en van mensen om je heen te houden Hij gaat mee op de levenszee
Zijn koers mag je varen HIJ doet de storm bedaren ik wacht op die ene vriend hier in dit leven bid en werk dat de Heer t zal geven ...

lieve groet anita


Laatst aangepast door
ANITA695
op donderdag 10 mei 2012, 22:31
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 10 mei 2012, 12:41
BerichtOnderwerp: (de ideale partner)
 
wau geweldig mooi dan ben ik de ideale partner

Las petrus 2 en 3 zo mooi lijden omwille van de Heer
in mijn belijdenis tekst staat Neem uw kuis op en volg mij
Mag ik dan zeggen dat ik een beetje weet wat lijden is geweest voor de Heer
Als wij worden als Hij dat is Zijn plan met ons dan wil ik lijden voor HEM
maar vertrouw niet op mensen , soms laat ik me meevoeren omdat ik dan denk och we moeten het samen doen , maar wat is werkelijk Gods plan ,
Dat is wat ik wil Hem volgen dienaar zijn van de allerhoogste en ja dat gaat met vallen en opstaan maar HIJ vooraan zo ook zal Hij de weg wijzen wie mijn ideale partner is misschien kom ik er achter dat het niet hier in de wereld is maar HIJ in alles mijn ideaal is Ik volledig op Hem vertrouw.
En als de Heer het wil dan zal ik wel een persoon tegen komen die bij me past in alle dingen die mij omringen pijn verdriet mag delen maar ook blij mag zijn vreugde mag beleven als dan de balans in het leven komt dan prijs ik de heer met hart en mond ..

anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 23:42
BerichtOnderwerp: Wat was je mooiste moment vandaag ?
 
Mooiste moment samen zijn met mijn zoon genieten twee en half uur vanmiddag.
Later kwam ook nog de oudste heerlijk ook dat te zien weer samen bouwen aan een lego auto ik heb gebeden Heer laat het fijn zijn en goed ,alleen positief en t was om te danken
Alle eer aan de HEER .

Ik dacht was het maar altijd zo maar dit moment heb ik in mijn hart gesloten .

Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: woensdag 9 mei 2012, 18:44
BerichtOnderwerp: ''nieuwe leden''
 
Gunst wat een leuke lieve mensen ik ben nog een tijd hier , en ga stappen maken met veel plezier ontdek wie er op mijn pad mogen horen je weet het nooit van te voren door uit te gaan en te doen ,
komt misschien die ene ???? haha rijmt ook nog .
Ja liefde mag je leren kennen elkaar niet meteen verwennen , maar geef mensen een kans en ontspring niet de dans dans mee op de golven van de wind dans of niemand naar je kijkt zing lach praat of iedereen het mooi vind en wees vooral je zelf ik vind het steeds leuker me zelf te vinden door juist te blijven en dingen niet meer te laten te doen in het wel zeker weten dat de HEER met me mee gaat in alle dingen en steeds meer op het goede pad zal leiden en brengen ja bij de juiste mensen

heel veel liefs aan mensen die dit lezen welkom op deze site
hoop dat we over een tijd samen één grote maaltijd kunnen genieten
Avondmaal ik zie er naar uit samen met jou jij jullie en de HEER
laten we elkaar warderen zoals als we zijn want HIJ maakte ons in de moederschoot vormde ons tot wat we mogen zijn allemaal parels Hij is het die de wereld regeert doe het niet uit eigen wil of belang maar doe het samen in de naam ven Jezus
sorry even mijn gedachten weer hier neerzetten dat is wat ik ben

Een heel hartelijk warm welkom nieuwe leden verwelkom jou zoals Jezus dat ook zou willen daar streef ik naar.
ben niet Jezus maar volg Hem en hij leidt mij op t rechte spoor
kom en stap in de trein van t leven op weg samen om de HEER te dienen .

lieve groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 mei 2012, 19:22
BerichtOnderwerp: geloof
 
Top wat ik lees wat een Vader hebben wij .
In alle dingen wil Hij ons omringen .
Niemand kan Hem evenaren zelfs in t grootste verdriet
Is HIJ die je ziet
In het grootste gevaar is HIJ daar en staat
de HEER voor je klaar .
Telkens weer krijg ik nieuwe kracht van de HEER
Ja mag ik verder gaan in dat ZEKER weten dat God mij nooit zal vergeten

Mooi geschreven Djes
De HEER zij met jou onder je boven je en naast je wees gezegend meid.

groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 7 mei 2012, 15:42
BerichtOnderwerp: tijd
 
Hallo Djes

Ik ben ontroert Had vanavond al afgesproken met een lange lijdensweg achter mij een deur die ik wilde sluiten en toch zegt iets in mij bellen en gaan weer een poging naar mijn zoon weer een poging tot contact
(autist) Weer mijn mamajas aan en warmte afgeven en hopen op blijvend contact maar hoe ???
God weet het HIJ gaat met me mee ik voel weer nieuwe kracht had dat vorige week echt niet gedacht wilde er voor vluchten ver weg van hier
Maar herinner mij op t randje van de dood dat ik vroeg aan de HEER als ik nog iets voor mijn kinderen kan doen laat me dan blijven anders haal me maar thuis ik wist niet eens hoe ernstig ik ziek was gelegen op dat moment op IC ziekenhuis de volgende dag kreeg ik kracht de dokter stond versteld ik wilde brood en ik heb gegeten terwijl dat eigenlijk niet kon
Ik mocht terug naar mijn kamer nog een lange weg te gaan maar ik wist ik voelde tussen een lach en een traan de HEER zat elke dag op de rand van mijn bed soms dacht pas op dokter zuster de HEER zit
daar en nu weet ik weer na een tijd van strijd dat de HEER alles leidt
Mensen zeggen neem een pil ga naar de dokter als je wil ik heb gebeden en weg is mijn verleden t lijden dat ik vrees is gewees t
Vanavond ga ik naar mijn zoon hoop eigenlijk op een nieuwe geboorte dat ik van hem houd is waar maar dat ik net als de HEER kan houden van hem onvoorwaardelijk daar ga ik voor dat het blijvend is word voor de rest van ons leven .
Ik ben ontroerd van wat hier staat en zomaar weet ik nu hierdoor dat ik moet gaan God een plan heeft met mij en zegt je bent sterker dan je denkt laat je niet ontmoedigen door mensen ga vertrouw maar op mij ik maak je waarlijk vrij
Ja Tijd dat ga ik nemen samen met de HEER en mijn IK dat is er niet meer elke dag voor ik op sta is mijn gebed Heer dank voor dit leven hier En vraag HEER wat wilt U dat ik doen zal en ik ga het doen , samen met de HEER

Wens iedereen die dit leest dat ook mijn GOD jouw geneest heelt van wonden zonden in je leven HIJ wil je alle liefde en vreugde geven

Getekend mijn naam van HEM verkregen ik ben dankbaar vandaag
wat een genade mensen hier te mogen ontmoeten die in Christus leven met HEM zijn wij meer dan overwinnaars

Lieve groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: zondag 6 mei 2012, 23:24
BerichtOnderwerp: Wanneer..
 
Ik kijk heel even terug dan bedenk ik vlug
Wat heb ik de Heer weer pijn gedaan , ik doe zo dom ,was te geloven
in mijn denken waarom kan de heer geen echte vrede schenken.
Ik hoorde afgelopen zaterdag zomaar van Edgar Holdger tv
Denken veranderen ik dacht dit lukt mij niet meer ik geef het maar op
En toen was daar de HEER die me leid en IK die me weer overgaf aan Hem en omdat alles in mij is verdwenen kon ik wenen legde alles in gebed bij HEM neer HIJ is mijn HEER telkens weer.
En IK me niet meer wilde verschuilen wilde luisteren naar mij eigen IK
gestreden heb tegen het boze Nu de omekeer weer en jij vraagt wanneer
Elke dag is God bij mij alleen mijn denken maakt dat ik soms ben niet blij dan vecht ik in het rond en ga in stil gebed dat mij telkens weer red
een preek op t v vandaag in de gemeente t avondmaal beleed mijn zonden omdat HIJ voor doorboorde wonden IK mag ook knielen bij het kruis eens kom ik bij de Vader thuis
Wanneer elke dag stap voor stap even soms stoot ik me aan een steen op de weg en nu nee dat is geen pech ik kijk een beetje om en weet nu waarom IK IK IK begraven IK IK IK wil van Jezus zijn IK IK IK
alles aan Hem geven IK kan je vertellen dit voelt weer fijn
HIJ geeft weer kracht om door te gaan kracht om te doen zoals Hij heeft bedoelt zijn plan staat vast das mijn houvast en telkens word ik weer verrast Hij red mij keer op keer IK hou van mijn HEER

zomaar van mij Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: vrijdag 4 mei 2012, 18:05
BerichtOnderwerp: zeg me wie uw vrienden zijn
 
Dankjewel Ik schrijf alleen uit mijn hart niets meer en minder en ja ik zie uit naar een gezegende tijd .

groet God bless you to
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 12:53
BerichtOnderwerp: Laat mij in UW handen vallen!
 
Geweldig mooi ik zie uit naar de dag die komt , dat elke knie elke tong zal belijden dat HIJ Is HEER .
En ja ook ik zou niet anders willen het geeft rust in zijn armen te zijn Zijn handen onder mij boven en naast mij .
En dan te weten dat er één is die ECHT van je houd .

Groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: donderdag 3 mei 2012, 12:46
BerichtOnderwerp: Vallen in de Geest
 
SHANITA130 schreef:
Waarom hebben groepen het zo vaak over de boze, en dan ook nog met betrekking tot God.

Als ik voor God kies krijg ik meer en meer met God te maken en dingen van God.

Lachende smiley

Ik ben geen groep ben altijd alleen met God mag proeven en Hij geeft mij te eten ik ben een ander mens geworden zoals HIJ bedoelt heeft zacht vol liefde om uit te delen aan mensen in nood , en groei enorm in wie ik ben in Christus de bijbel zegt toch ook dat we elkaar niet hoeven vertellen dat hoe je het moet doen maar dat er vele soorten geloven zijn als het maar om God gaat toch ??
En dat is mijn verlangen Hem dienen eren groot maken in gebed en mijn handel en wandel ik Heb zijn aanrakingen ontvangen om niet ik ging niet om genezing en toch heeft God het gegeven ,want Hij wil vissers van mensen maken nog steeds dat we uit gaan t evangelie verspreiden zodat iedereen het weet voor dat HIJ terug komt naar deze aarde .
Ik ga altijd alleen mijn leven lang God zegt nu is het klaar nu kun je ook delen met mensen t kost me moeite pijn en verdriet omdat ik even omkijk soms wat ik mensen maar vooral me zelf te kort heb gedaan en nu mag ik groeien in geloof zodat ik straks klaar ben voor het koningkrijk van de HEER nu mag ik ontdekken welke talenten ik heb ik heb ze nooit geweten maar krijg ook nieuwe erbij omdat ik Met HEM de wereld in ga en durf te vallen en op te staan
De boze had me in de macht ven niet durven mensen buiten sluiten me zelf achter gesloten gordijnen zetten Nu hoeft dat niet meer door bevrijding die ik heb gehad en de geest die in mij is gekomen
De Heilige Geest die in mij werkt en zegt Hier ben ik kom tot de Vader
Hij maakt alle dingen nieuw En nogmaals ik hoor niet bij een groep
Ik ben een mooi nieuw mens geworden in christus en val ik dan niet o ja hoor ook dat doe ik maar ik weet er is een God die mij ziet en zegt ik vergeef je als je doet wat ik zeg en belijd je zonden oprecht met mij wandeld ik mag wandelen met de HEER in plaats van de Boze
HIJ had mijn leven geroofd mijn kinderen afgenomen door onterechte gevoelens ik ben alles kwijt maar door God ben ik nu meer dan overwinnaar en zullen anderen vreemd opkijken hoeveel kracht ik bezit om dit te dragen met alle dank aan God die Ene HEER die zijn zoon voor mij heeft gegeven en het gaat er niet om of je naar groepen gaat er is zoveel verschil in mensen daar maar allemaal met een wens JEZUS de koning te zoeken dat zegt toch genoeg zoekt eerst het koningkrijk van God en Zijn gerechtigheid
En of je dat zo of anders doet doet er niet toe oordeel niet opdat gij geoordeeld word vergeef elkander uw zonden belijd en wees vrij door de genade die de HEER heeft geschonken .
En vind wat je vind maar kwets anderen niet met wat je vind Het is okee welke manier je ook hebt als je maar de Koning zoekt Hij is de enige die leven en eeuwig leven geeft niemand anders
Mijn ervaring is heel goed geweest ik weet waarvoor ik leef nu en niet meer werelds maar voor mijn HEER
Hoop dat je antwoord hebt er is een boze en nu weet ik ik mag strijden wapenuitrusting aan en de wereld in trekken het staat allemaal in de bijbel en naar dat woord wil ik leven in dat woord vind je waarheid en vind je de Heer die je leven wil geven tot in eeuwigheid
Want voor een ieder die gelooft is eeuwig leven maar oordeeld niet opdat je geoordeeld word vraag het na wees nieuwsgierig onderzoekt alle dingen en is dat niets voor jou denk je na een keer kijken o nee dat is vreemd een groep sekte want zo denken velen nu ikkan getuigen er is maar één Heer ook daar in het midden van de menigte die mensen levend water geeft uit de bron laat putten sterkte en kracht geeft om te leven voor Hem

groet u anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 19:05
BerichtOnderwerp: Jij..
 
HA HA Hannah thanks hoor

En heide wat ik denk van jou door dat ik zoveel denk weet ik niet wat ik denken moet dus denk ik dat ik denk dat ik niet weet wat ik denk
Twijfelende smiley

Groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: woensdag 2 mei 2012, 18:44
BerichtOnderwerp: zeg me wie uw vrienden zijn
 
HA HA wat leuk om te lezen dit weer ben gelukkig maar even lid en ga weer nu al met plezier maar laat me niet meer wegsturen door mensen die denken alles te hebben en de HEER voor de voeten te lopen
De HEER heeft iedereen geschapen met grote of kleinze zonden
Belijd aan mij zegt de HEER en keer je naar mij om jullie die vermoeit en belast zijn dat heb ik telkens weer gedaan en dan lees ik weer de zelfden die hier de overhand hebben mensen weg jagen
Wie als Christus wil zijn in zijn voetsporen wil wandelen heeft respect voor iedereen ongeacht hoe hij of zij ook is
En sorry dat HEER komt niet dan pas als iedereen zich overgeeft aan HEM
kan nog lang duren zo met tranen ziet ook HIJ dit schrijven en kent een ieders hart waarmee hij of zij schrijft toch
Respect hebben we allemaal nodig Maar ik weet inmiddels dat alles beter bij de HEER te verkrijgen dan in de wereld van mensen niemand die ik wil veroordelen ook ik ben een zondaar en heb mijn kruis te dragen wat zou het mooi zijn dat te kunnen delen met elkaar eens echt te lezen wat er staat en als je het niet begijpt de persoon in kwestie te benaderen en prive even te babelen toch
Heb elkander lief in de vreze des Heeren en uw naaste als U zelf
Leer van mij mijn juk is zacht mijn last is licht als we zo mogen worden dat ook van elkander te dragen een voet arm been te zijn mensen met beperkingen te waarderen en niet van ons ego tje uit gaan wat zal dan de wereld mooi worden
wens iedereen een Gods Zegen toe voor waar je nu staat en wie je mag worden in Christus t s wel een leerschool die je loopt tot de dood je scheid en om te leren goed te doen tussen al het kwaad dat heerst
Neem uw wapenuitrusting doe dat aan elke dag weer de boze
Doe het goede Wandel in de liefde GODS zo lief als HIJ u heeft zijn zoon gegeven heeft zo horen ook wij met elkaar om tegaan
EN ik verwijd niemand en ga ook niet in op discusie na dit schrijfen
want ook ik ben mens maar als het anders gelezen word waar internet een groot gevaar van is dan dat iemand bedoelt te zeggen of vragen dan word dat een wereld van onvrede in plaats dat wat GOD van ons verlangt IK IK verlang naar Zijn Genade die ik mag ontvangen door Zijn Zoon Jezus Hij heeft de wereld overwonen door de dood omdat wijn zouden leven en niet sterven laten we de mensen die stervend zijn meenemen in het plan van de HEER niet van deze wereld

lieve groet Gods Zegen Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:19
BerichtOnderwerp: Overgave
 
Het niet luisteren of verstaan dat door de boze word afgebakend is een tijd van woestijn totdat je weet ziet en terug kijkt de strijd voorbij bent en ziet hoe Groot God werkelijk is dan kan je weer geheel voor Hem staan en zeggen ABBA VADER U ALLEEN BEHOOR IK TOE
dat is voor mij steeds weer opnieuw volle overgave omdat de HEER in mij is en Ik van HEM ben
Als ik val richt HIJ mij weer op opnieuw en opnieuw ,en ik mag vallen Hij is al de arend die zijn vleugels onder mij boven mij spreid en zegt wees niet bang ik heb de wereld allang overwonnen door mijn zoon t lam van GOD door zijn striemen ben jij genezen volledig jij bent mijn geliefde kind Anita en .............. iedereen kan hier zijn haar naam invullen .

Groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:06
BerichtOnderwerp: Het slechtste moment van vandaag
 
Alleen tussen duizenden mensen lopen je ouders auto geparkeerd zien staan met alarmlichten aan en maar bellen maar ze weten nog steeds niet hoe ze een mobiel aan moeten zetten ahahhhaa
groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 20:03
BerichtOnderwerp: Hoeveel dopen kennen we en wat of welke is het belangrijkste
 
Mijn zoon is afgelopen zondag gedoopt door water onderdompeling en s avonds was er dopen in de Heilige geest nog nooit meegemaakt gevraagd ik zeg nu dat doen we bij ons niet wel dat het word uitgesproken maar niet dat het word gedaan door handoplegging
ik heb het nu meegemaakt en er was ook een oproep voor mensen buiten de dopelingen om ik ben naar voren gegaan lang verhaal maar kort had een mooi gesprek gehad met de pleegvader van mijn zoon over de pijn die ik ervoer ik voelde me geroepen ben gegaan en de pijn is weg door de handoplegging ben ik bevrijd van de pijn en kan ik echt loslaten omdat ik weet dat mijn zoon voor eeuwig verbonden is ook al door de kinderdoop hoor maar Hij hoort bij God en ik mag loslaten wat ik niet vast kan houden in het ZEKER weten dat God hem in alle dingen zal leiden tot Zijn koningkrijk komt
En ik ik mag vrij zijn van het JUk dat me vast hield door de doop in de Heilige Geest

Groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 30 april 2012, 19:56
BerichtOnderwerp: Vallen in de Geest
 
Hoi Johanna

Ik ben ook naar Vrijzijn weekenden geweest van wilkin v d kamp en Martin Koornstra genezings diensten Ik heb daar werkelijk de kracht van de Heilige Geest mogen ervaren een warmte door mijn lichaam niet te beschrijven zo mooie t bleek dat enkele demonen mijn lichaam hebben verlaten op dat moment, zo ook afgelopen vrijdag weer bij Jan zeilstra waar ik door God ben aangeraakt , en na de tijd God met me doorging je gaat dan met iemand mee om te vertellen wat er gebeurde maar God ging door mij lichaam had een fijn tintelend gevoel en ik kreeg het warm in mijn nek zat hartstikke vast van de stress, en ik ben er van overtuigd als ik niet naar de dienst was gegaan ik nu minstens mijn nek twee keer in de week moeten laten uitrekken etc etc therapeuten enz
Ik was zo moe en ook dat was weg Ik ben een ander mens geworden weer opnieuw had ik me aan God gegeven en HIJ gaf mij nieuw leven
En ja het vallen kende ikniet totdat het mij gebeurde in totale overgave aan de HEER Ik kan alleen maar vragen wie wil dat nu niet .
En het kan van alles zijn ben nu een boekje aan het lezen van vallen in de geest van Willem J ouweneel omdat ik ook wilde weten wat er gebeurd soms gebeuren er ook deze dingen als ik onrustig ben maar dan ga ik vernieuwd naar huis ik denk in mijn geval God mijn hart ziet weet dat ik het goede wil doen t niet altijd kan veel aanvechtingen ook heb nu dat zeggen voorgangers ook vaak als je dicht bij God en voor de HEER een bewuste keuze maakt dan krijg je meer en meer met de Boze te maken dit is niet het vallen tijdens het vallen is er weer een stukje genezing en dat merk ik ook
Mensen vragen wel eens wat ben jij veranderd dan zeg Dank de HEER
heb geen andere verklaring dan door de Heilige Geest En Gods werk
En mijn overgave kan ik worden zoals de HEER mij bedoelt heeft niet meer mijn ik maar zijn plan staat vast zo zal het zijn .
En ja ik ben bevrijd door vallen in de geest en trillen schudden van mijn lichaam bevrijd van de duisternis steeds meer tot ik in het licht van de waarheid mag wandelen geheel dat is geloof volharding wat ik graag wil tot eer leven van mijn Koning Jezus

groet Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: zondag 29 april 2012, 18:48
BerichtOnderwerp: Jij..
 
IK denk dat jij denkt dat je denkt dat de andere niet denkt dat jij denkt wat je denkt hahaah grapje
maar hou vast wat je denkt en op het moment dat het zo mag zijn denk dat ik weet wat jij denkt dat je dan dat wat je dacht en nu denkt ,
Eindelijk niet meer hoef te denken maar dan zekerheid word .
God zegt in zijn woord dat als je bid in Jezus naam en dat in overeenstemming komt met HEM HIJ je alles zal schenken dus ik zou zeggen denk niet wat je denkt geef het denken door aan je Vader in gebed zo word je niet moe van het denken en komt er een dag dat je dat wat je nu denkt niet meer hoef te denken

zo dat ik dit bedenken kan ppff l

Lieve groet anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: zaterdag 28 april 2012, 22:12
BerichtOnderwerp: De klik...
 
Mario

Wat geweldig zeg om jou te lezen , dankbaarheid aan God dat er mensen zijn zoals jij , Ik heb geworsteld met IKKE
IK heb geworsteld met wat IKKE miste wat je allemaal schrijft wat herkenbaar ja en eindelijk kan ik me kwetsbaar opstellen .
Ik maak de keuze om alleen te blijven mits God zegt dit heb ik voor jou , dan zal het goed zijn .
Maar ik zal opnieuw vandaag eigenlijk vrijdagmiddag na een lange week van worstelen liet God me psalm 31 lezen zo mooi en gisteravond een preek van Jan zeilstra Dat God zijn zoon gegeven heeft natuurlijk weet ik dat denk ik wat Jezus voor mij heeft geleden maar toen viel er niet een kwartje maar zoveeeeeeeel dat ik nu zoiets heb van Ja HEER IKKE kies UW weg .
Niet mijn weg geschiede maar UW wil
Dank voor jou lezen mario dat was vandaag een mooi slot nog even
hoe het zo mooi kan zijn en waar ik tegen heb te strijden
Niet voor de koning HIJ zit op de hoogste troon maar tegen de boze legermachten van satan En ja je hebt gelijk alleen met GOD zijn we meer dan overwinnaars als we onze IK laten gaan dan gaat het goed fout toch
Nogmaals dank aan jou maar door GOD die me diet geeft en dat op een datingsite Knipoog smiley
Ik vind je een geweldige schrijver oprecht hart voor de HEER .
IK wens allen die dit lezen GODS zegen ook met overwegen om de HEER te dienen en niet het leven zijn eigen wereldse beloop te laten gaan
IK KIES NU en dank de HEER

Lieve groet aan alles broers en zussen Anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: woensdag 25 april 2012, 18:35
BerichtOnderwerp: welk boek lees jij momenteel?
 
De vrouw met zelfvertrouwen
begin nu vrijmoedig en zonder angst te leven.

van Joyce Meyer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: woensdag 25 april 2012, 18:32
BerichtOnderwerp: mooi, leuk of bijzonder lied
 
http://www.youtube.com/watch?v=EN3D0Carn3U&feature=fvwrel

weet niet of dit goed gaat prayer for A friend

van Casting crowns.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 21:59
BerichtOnderwerp: Dinnerdate 28 april in Zwolle
 
Ja klopt in nijverdal is een heel goed chinees restaurant en ik had een leuk uitje nu gepland met alleenstaanden te gaan wandelen, maar was inlogcode kwijt doet ik niet zoveel mee dus te laat met opgeven ook maar ze waren in de buurt dus ik dacht leuk .
En hier las ik voor ik lid werd deze week van daten in zwolle dus ik dacht inschrijven toen zag ik pas dat het niet voor vrouwen mee kon .

Och ja vind het niet zo erg Heb nu een leuk ander uitje volgende keer misschien met jullie mee

groetjes anita
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: dinsdag 24 april 2012, 15:32
BerichtOnderwerp: Dinnerdate 28 april in Zwolle
 
Heb ik iets leuks gevonden hier in de buurt durf ik eindelijk (big stap ) en nu blijkt t vol te zijn voor de dames Huilende smiley, smiley in tranen Gefrustreerde smiley Kotsende smiley Smiley met dichtgeplakte mond

veel plezier voor mensen die wel gaan en eetsmakkelijk
Ik ga wel alleen chinezen

gr anita

waarom ben ik nu lid Smiley die vol vragen zit


Laatst aangepast door
ANITA695
op dinsdag 24 april 2012, 15:33
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 23 april 2012, 14:51
BerichtOnderwerp: vergeving
 
Vergeven heeft altijd zin want vergeven kan alleen door wat de Heer door je heen bewerkt als je echt vergeeft is alles klaar en weg maar als je zegt ik vergeef je en er blijft nog iets hangen of je komt er op terug das geen vergeven .
En als de Heer in je leven gaat werken dat je anderen kunt vergeven ben ook jij vergeven ook als de andere dat niet wil
Hij wil je zijn liefde geven zijn hart en laat je zien dat Hij er voor je wil zijjn
als je vergeeft met Jezus is het klaar . punt
Hij weet en kent je hart als je oprecht meent dan zal Hij jou vergeven en word je leven compleet anders en ik ja ik schrijf hier om te getuigen
t heeft 17 jaar gekost van mijn leven maar ik krijg nu terug wat mij toekomt en dat is een leven met Jezus volle overgave door vergeving aan andeeren mijn leven is totaal veranderd en er word gebeiteld getimmerd en geklopt aan mijn hart maar elke dag maak ik een nieuwe start met mijn Vader
Hij ziet of ik oprecht ben HIJ alleen kan in mijn hart kijken , en HIJ alleen vergeeft zo vaak dat kunnen we ons niet bedenken voorstellen
Machtig is Hij groot is HIJ mijn koning
Vergeving van anderen heb je niet nodig je bent één in christus .
je hebt je leven aan Hem gegeven , dat maakt vrij dat is genade
en de wortels van pijn dat anderen je niet kunnen luchten of vergeven dat is van de boze er is geen ruimt voor herstel maar als indivudu ben je rein schoongemaakt door het bloed van het lam
en vergeven voor alle zonden in verleden als heden en toekomst wat er nog komen gaat want zondig zijn en blijven we maar als we elkaar kunnen vergeven ook hier in discussies t geeft niet t gebeurd maar til elkaar op in gebed aan Jezus
Hij is overwinnaar wij niet


Gr anita


Laatst aangepast door
ANITA695
op maandag 23 april 2012, 14:56
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 23 april 2012, 14:42
BerichtOnderwerp: 10 Redenen Om Blij Te Zijn Met Mannen
 
Misschien de film fire proof al eens gezien ??
heel mooi dames kan een eyopener zijn om je man eens in het zonnetje te zetten andersom ook hoop ik ha ha maar het eerste is de liefde
En de kroon op al deze dingen die ik lees hoe de man is zijn best waar
Heb nog een title boek

Wat vrouwen moeten weten
over gedachte wereld van mannen

geschreven door shaunti feldhahn
ISBN 9085200377

s kijken of de veroordelingen stoppen laat iedereen in zijn waarde als iemand schrijft en als je het beter weet hou dan gewoon je mons scheelt veel iritatie denk ik word de wereld weer een stukje liever voor iedereen is er recht op zijn eigen ik te zijn Jezus aanvaarde iedereen
de hoer de tollenaar de grootste zondaar en wij wat een veroordeling weer omdat iemand schrijft
jammer hoop dat jullie mannen en vrouwen hier iets aan hebben ..

gr anita


Volgens mij is het boek er ook voor mannen ?????


Laatst aangepast door
ANITA695
op maandag 23 april 2012, 14:43
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANITA695 (57)





Berichten: 184

BerichtGeplaatst: maandag 23 april 2012, 14:32
BerichtOnderwerp: Jezus zegt:
 
IK BEN DE WAARHEID EN HET LEVEN
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

ChristianMatch forum index » Berichten van ANITA695
Ga naar pagina Vorige 1 2 3 4 5 ... 7 Volgende
Pagina 2 van 7