Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 19:51
|
|
|
JANS221 schreef: | Weightwatchers En zo weer een lekkere kippenpoot, aardappels en broccoli |
Mooizo toch..... Ik vind het begin met die shakes even moeilijk maar na de vierde dag dan raakt je lichaam in ketose en gaat het hongergevoel ook weg. Is echt doorbijten maar als ik die zes kilo maar kwijt ben, dan daarna weer sporten zoals ik gewend ben, dit werkt voor mij het makkelijkste.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE364
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 19:59
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dus jij bestrijdt het kwade maar niet want dat is zonde van je energie??? tja....nee, dat weet ik nu nog niet.....en zo wil ik ook niet leven...... Onrecht en het kwade moet je juist bestrijden...... |
rare vooringenomenheid over hoe ik in het leven sta. een typisch voorbeeld van wat ik bedoel. Egogekletter....ik ben een betere christen dan jij, dat zeg je eigenlijk....
Ik ga het niet nog eens uitleggen, Willemijn....een veelheid van woorden etc etc
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 20:01
|
|
|
Dacht ik een hele witte was uit de machine te halen, al mijn lakens gewassen, zitten er allemaal zwarte strepen op, hoe kan dit nou weer? En mijn wasmachine is nog maar halfjaartje oud ofsoow
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CORTAZAR588
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 20:08
|
|
|
Net als met de Hel kun je het Satanisme ook negeren. Uiteraard ......je kunt alles negeren. en ook alles aan de kant zetten en bezig zijn met het Positieve.
Maar wat zegt de Heer in Zijn woord? Mijn volk gaat ten onder door gebrek aan kennis..... Mijn volk gaat niet ten onder door overvloed aan kennis , aan herkennen van de listen en valstrikken van de Duivel.
Overigens , in de films van Harry P worden namen van "grappige en onschuldige geesten " genoemd , die in de echte occulte wereld ook bekend zijn. Uiteraard is het geen probleem om de occulte wereld te negeren.... maar wat als die occulte wereld veel meer in onze reationele , op zelf verwezenlijking en geluk zoekende wereld in doorgedrongen?
Wie een regel van God aan zn laars lapt , lapt dat ook met de rest. Wie zich niet door God laat vernederen onder Zijn machtige Hand en graag een gelukkig leven wil ,waarin alles gaat zoals het hem/haar behaagt zal gegarandeerd in de val van de duivel trappen.
Hij weet als geen ander wat de mens ten diepste wil. Dat is gemakzucht , egocentrische , rijkdom en vervullen van behoeften. of dat nu eten, roken , sex , drank of drugs zijn is totaal niet belangrijk. Hij biedt het je aan , als je maar hem gaat dienen en hem gaat eren.
Hij wil je alles geven wat je hartje behaagt. En welk kind , volwassene wil nu niet alles naar zijn / haar eigen hand zetten ? Wie wil de nederigste zijn ? wie wil dienen ipv gediend worden ?
Wie wil arm zijn en zonder aanzien ipv rijk en machtig ?
Jezus christus waarschuwt voor alle verleidingen met een zin " als uw ooj u tot zonde verleidt .........ruk het uit. het is beter met een oog het koninkrijk der hemelen binnen te gaan dan te branden in de hel met 2 ogen.
De duivel weet en kent het woord van God uit den treure. Hij weet als geen een hoe serieus Jezus is in Zijn woorden. En hij weet als geen een , hoe hij onze vette harten en oren kan vullen met leugens dat God het niet zo nauw neemt.
Dat God wel water bij de wijn doet / gaat doen. Dat God wel een oogje toeknijpt.
En dat onschuldig vermaak zoals Harry P ons doet geloven , dat het geen invloed heeft op ons. Nee wij nuchtere hollanders , wij zullen die Satan wel eens even terecht wijzen en hem negeren........
Tja veel succes. Hij is als een dodelijke ziekte: niet te stoppen. En een ieder die de deur open zet voor de Satan is zwaar aan de beurt. Hij komt om te roven , te moorden en te stelen.......
Onderschatting van zijn persoon en intelligentie is heeeeel dom. Hij doodt en vernielt en verderft rucksichtlos
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA412
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 20:13
|
|
|
Ha Britte,
Tot nu toe nog geen aanmeldingen gehad,dus we wachten af... Eentje moet de eerste zijn. (wellicht dat meer mensen zijn die het in d'r achterhoofd houden;) )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 20:21
|
|
|
CORTAZAR588 schreef: | Onderschatting van zijn persoon en intelligentie is heeeeel dom. Hij doodt en vernielt en verderft rucksichtlos |
Overschatting ook, Cortazar. Je geeft hem zo wel erg veel aandacht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 20:25
|
|
|
BERT168 schreef: | wat me even niet duidelijk is Shanita,beweer jij dat bij de genezingsdiensten van Jan Zijlstra nooit mensen genezen worden, en dat het dus bijna allemaal tussen de oren zit?
dus dat Jan Zijlstra al 20 jaar iedereen oplicht?(vanaf 1992) of worden er af en toe toch mensen genezen? wel vreemd dan, dat hij in de 20 jaar dan nog niet door de mand gevallen is terwijl iedereen er met z'n neus bij staat?
Jan Zijlstra is ook regelmatig op Family7 te zien,en dan laten ze ook meestal ook een dienst zien waarin iemand is genezen. als ik het goed begrijp wil jij dus beweren, dat mensen die getuigenissen geven in die diensten en ook regelmatig in de studio van Family7 aanwezig zijn, de zaak oplichten en dat ze ze maar wat zitten te acteren??
als dat echt zo is kunnen al die mensen meteen een vast contract krijgen als filmacteur of actrice,op het niveau en een salaris als van van Tom Cruise!
die mensen geven een heel duidelijk getuigenis,en dat is ook heel duidelijk te zien aan hun! of wil jij soms beweren dat alle medewerkers van Family7 er met open ogen intrappen?
wat dacht je van de genezing van Janneke Vlot uit Bleskensgraaf die 18 jaar in een rolstoel zat? Na het gebed van Jan Zijlstra waren alle ziekte verschijnselen verdwenen. Haar huisarts die haar ziekteverschijnselen van nabij had meegemaakt, verklaarde dat zij inderdaad na haar bezoek aan Jan Zijlstra gelijk en helemaal was genezen. (die bron hiervan vind je op wikipedia, en anders mailen we desnoods even naar EO)
of wil je nu beweren dat dat die vrouw maar wat toneel heeft spelen,en zich 18 jaar lang heeft aangesteld? 2 maanden geleden was ze nog op Family 7 te zien,en heeft ze haar getuigenis nog geven, en ze is nog steeds net zo gezond als toen ze tot de rolstoel uitkwam. of heeft ze volgens jou misschien een paar 1000 euro van Jan Zijlstra gekregen om een mooi verhaal op te hangen? ze is nog op Hart van Nederland geweest destijds.
oh ja ,en dit is geen uitzondering ,er worden veel vaker mensen bij Jan Zijlstra genezen.in mijn kennissen kring ken ik iemand die genezen is,en dat is niet iemand die de boel zit te flessen,ik ken haar persoonlijk. uiteraard wordt niet iedereen genezen in zo'n dienst,dat is nogal logisch,dan zou dat DE oplossing zijn voor alle zieken toch?
ik denk dat als je persoonlijk met die mensen uit Family7 in gesprek zou kunnen komen,dat je ze nog niet zou geloven,ik heb de indruk dat jij het gewoon niet WILT geloven en dan is een discussie bij voorbaat al zinloos.
God geneest nog steeds mensen,maar niet iedereen wordt genezen. en Jan Zijlstra geneest geen mensen zoals jij ergens zegt,maar alleen God kan dat doen. |
Willemijn is recentelijk naar zo'n zeilstra dienst geweest. Wat ze ertegen heeft is het commerciele. Onder andere...
" Ik was niet onder de indruk van het genezen...ik was onder de indruk hoe iemand het publiek bespeelt en hoe mensen daarin meegaan....... Waar ik wel van onder de indruk was dat de goede man doorging tot de laatste mens aan de beurt was geweest en dat was een uur of half één 's nachts....toen was ik trouwens allang weer thuis.... In jouw ogen versmal ik het......maar ik heb wat tegen het commerciële van zo'n dienst......en dat is nooit anders geweest..... Een oplossing van een ziekte kan nooit liggen in een beter geloof waardoor je genezen wordt....en dat is net wat ik er op tegen heb......En zieke mensen verlangen zo ontzettend naar het wonder van de genezing dat ze alles aangrijpen om maar beter te worden..... Ik geloof best in genezingen door God maar absoluut niet op zo'n manier...... "
"Het verschil is in de eerste plaats al dat je geen machtigingskaart op je stoel vind.......en je hoeft niet van tevoren de Bijbel aan te schaffen om genezen te worden...... Als je Jezus vergelijkt met een voorganger in een genezingsdienst???????????"
"Is net hoe je het bekijkt Petra, ik ben ook wel eens bij zo'n genezingsdienst van Jan Zijlstra geweest en ik vond het een grote geldklopperij......Maar als jij dat anders beleefd, dat kan...maar dat zou dan inhouden dat ik mijn ervaring niet hier op het forum mag zetten"
Dit was even een greep uit de reakties van Willemijn, ze is er zelfs geweest....
en voor mij was oa de reden om afastand te nemen van de charismatische hoek, dat ze zeiden dat ik geen groot genoeg geloof had, en dat er nog zonden in mij leven waren omdat ik niet meteen genas, maar ja dat doen ze nu niet meer, maar enkele jaartjes gelden wel...
En toen ik iets over ouweneel schreef, nou de kritiek die ik toen kreeg, en dan was het zelfs bewezen stond in de kranten was goed beargumenteerd.
Als je hier een andere mening hebt val je buiten de boot, en de dat betekend hier het evangelische gedachtengoed.[/i]
BERT168 schreef: stop nou maar mensen ,met reageren op Shanita, want die is hier heel gedreven in,zo blijkt wel intussen.
gewoon Shanita aan het woord laten en niet weer reageren,dan houdt ze van zelf wel op.
nou jij weer Shanita,ga je gang, dit is jouw topic!
Willemijn: Dat is flauw Bert....het is best wel een zinnig onderwerp......en dan kan er wel op meer topics niet gereageerd worden......die gaan echt nergens over.......Of wordt dat de tendens op CM? Vooral over dingen praten die nergens over gaan? (en dit was nota bene in forum over de Ouweneels hoe ze de boel belazeren...)
ja, meepraten met de meeste en zeker geen eigen mening, maar kijken wat denken de meesten, en dat ook denken...heerlijk die vrijheid in Christus
Willemijn: "Je mag blijkbaar niet meer met een kritische blik kijken? Dat wordt gelijk afgedaan als dat je niet oprecht doet of onaardig doet? Shanita onderbouwt haar mening wel degelijk........ Ik ben wel eens naar een genezingsdienst van Jan Zijlstra geweest en ik werd er naar van, vind het zo triest hoe mensen daar behandelt worden en hij daar doet of hij God zelf is....... Maar dat blijft hoe dan ook een persoonlijke impressie.....en als mensen zich daar prettig bij voelen moeten ze dat zeker doen.... Maar je mag toch wel van gedachten wisselen over wat je er van vindt? Of zijn de Ouwenelen, Zijlstra's al zulke godheden geworden dat ze min of meer als heilig worden gezien????"
[i]zo de laatste die ik plaats, daar reageer ik meten ff op: ja, je mag geen kritiek hebben op de ouweneels en de zijlstraas. dan val je idd buiten de boot. Zelfs al heb je gelijk, staat zwart op wit in alle kranten, christelijk en niet.
Maar ik blijf zeggen wat ik denk...
Niet persoonlijk naar jou Roelande.
Iedereen heeft recht op zijn mening en de evangelischen hebben de waarheid niet in pacht. Kijk maar hoe ik ben afgebrand toen ik een artikles over de Ouweneels overnam uit kranten en sites....verzinnen van genezingen, eindtijdstudies verzinnen, en zijlstra die dvd's verkoopt met zogenaamde genezingen, van mensen die allang weer doodziek zijn, en ga zo maar door en dat zijn alleen dingen die aan het licht komen...
Hun zijn goed en ik zit fout.....blinde ziend...ook al staat 't bewijs in de kranten, ik zit fout omdat ik het niet oke vind. zo'n aaaaardige man........welterusten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 20:32
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Shanita ik snap jouw reatie hierop niet. De oudsten van mijn kerk heten geen Zijlstra of Ouweneel dus weet niet waarom je die posting doet. Ik wilde alleen laten zien dat bidden en zalven wel degelijk bij elkaar hoort en zowel in een dienst als daar buiten kan. Heeft niks met de genoemde mannen te maken |
foutje, ik dacht in de eerste instantie weer een zijlstra of ouweneel verheerlijking. En hoe fout het van mij is daar iets van te vinden van de oplichtingspratijken. Behalve dat ze niet fout zijn.
Maar nee, je had het over je eigen kerk MIJN EXCUSES, ik zag het woordje 'genezingsdienst', ja, en dan reageer ik allergisch, ik dacht ja nu staat het er al, maar ja zo druk, ja je kan het weghalen ook gedaan, en voor degene gezet die wel elke keer commentaar op me heeft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE962
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 21:03
|
|
|
Deze keer ben ik er wel bij. Leuk Lien, dat jij er ook bent. Kun je gelijk reclame maken voor de stichting.
Laatst aangepast door
|
MIEKE962
|
op woensdag 22 augustus 2012, 21:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MIEKE962
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 21:08
|
|
|
Hoi Lien en Rob. Ik vond het zo ontzettend leuk de vorige keer. Ik ben zeker weer van de partij. Ik gooi een slaapzak en een luchtbed in de auto. Lieve groeten Mieke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 21:20
|
|
|
MIEKE364 schreef: | rare vooringenomenheid over hoe ik in het leven sta. een typisch voorbeeld van wat ik bedoel. Egogekletter....ik ben een betere christen dan jij, dat zeg je eigenlijk....
Ik ga het niet nog eens uitleggen, Willemijn....een veelheid van woorden etc etc |
Dat zeg ik helemaal niet, dat is jouw invulling...... ik heb het nooit over betere en slechtere christenen , jij blijkbaar wel....en rare vooringenomenheid kan er nog wel bij van wat ik vandaag allemaal over me heen heb gehad.....
Maar je mag op CM geen kritiek hebben op wat voor mensen heilige huisjes zijn, andersom mag je wel van alles naar je toegeworpen krijgen, zoals Shanita al schreef... Over egogekletter en christelijkheid gesproken......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 22 augustus 2012, 21:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EEDJEE483
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 21:20
|
|
|
Hai Mamaloe;)
Bedankt voor je medeleven. Geeft niet dat je dit nog niet wist, naar dit soort dingen vertel je toch niet zomaar openlijk... Het verdriet zal voornamelijk bij mijn tante en oom zitten... Vertel je nog wel eens wat over..
Laatst aangepast door
|
EEDJEE483
|
op woensdag 22 augustus 2012, 23:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 21:35
|
|
|
Wij hebben het hier altijd over Harry Snotter..... Maar dit even terzijde.
De vraag waar ik het meest mee zit is dat er duidelijk in de Bijbel staat dat als er in de gemeente in tongen gesproken wordt er ook een vertaling moet zijn. Juist door ïnsinuerende"vertalingen ben ik enorm afgeknapt hierop. Hoe denken jullie hierover? (en niet dat ik afgeknapt ben )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 21:40
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dacht ik een hele witte was uit de machine te halen, al mijn lakens gewassen, zitten er allemaal zwarte strepen op, hoe kan dit nou weer? En mijn wasmachine is nog maar halfjaartje oud ofsoow  |
Af en toe je machine op 95 graden laten draaien....dan maakt hij zichzelf van binnen en de afvoerslang weer schoon.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 21:52
|
|
|
INGE721 schreef: | Wij hebben het hier altijd over Harry Snotter..... Maar dit even terzijde.
De vraag waar ik het meest mee zit is dat er duidelijk in de Bijbel staat dat als er in de gemeente in tongen gesproken wordt er ook een vertaling moet zijn. Juist door ïnsinuerende"vertalingen ben ik enorm afgeknapt hierop. Hoe denken jullie hierover? (en niet dat ik afgeknapt ben ) | Goed Inge, wat bedoel je precies met insinuerende vertalingen? En waar heb je moeite mee?
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op woensdag 22 augustus 2012, 21:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDWIN451
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 22:01
|
|
|
Lijkt me leuk! Hopelijk komen er nog meer aanmeldingen. Ik ga het in ieder geval ook in mijn achterhoofd houden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 22:17
|
|
|
SHANITA130 schreef: | foutje, ik dacht in de eerste instantie weer een zijlstra of ouweneel verheerlijking. En hoe fout het van mij is daar iets van te vinden van de oplichtingspratijken. Behalve dat ze niet fout zijn.
Maar nee, je had het over je eigen kerk MIJN EXCUSES, ik zag het woordje 'genezingsdienst', ja, en dan reageer ik allergisch, ik dacht ja nu staat het er al, maar ja zo druk, ja je kan het weghalen ook gedaan, en voor degene gezet die wel elke keer commentaar op me heeft. |
ja dat dacht ik al als een dolle stier op een rode lap.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KROX372
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 22:44
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=n6ukfPs5eNM David en Lisa Loden en anderen. Rachem betekent ontferm (Rechem is baarmoeder) Onferm U Heere onze God over Israel Uw volk, ontferm Heere over Uw stad Jeruzalem, en over Zion, de tabernakel van Uw glorie(eer), het Koninkrijk het huis van David Uw gezalfde, en over het Huis, het Grote en het Heilige, waarover U Uw Naam hebt uitgeschreven. (handtekening) Psalm 126 vs. 1 tm3: (zelf ff opzoeken in de bijbel) b'shuv Adonai et shivat Tziyon hayinu k'chol'mim. Az yimalei s'chok pinu, ul'shoneinu rinah. Az yom'ru vagoyim: Higdil Adonai laasot im eileh. Higdil Adonai laasot imanu, hayimu s'meichim.
Laatst aangepast door
|
KROX372
|
op woensdag 22 augustus 2012, 22:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANOUSKA714
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 23:03
|
|
|
haha, die achterhoofden van ons... voor uit dan maar, ik hou het ook in mn achterhoofd. Het lijkt me wel gezellig en het is niet zo gek ver weg!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANOUSKA714
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 23:05
|
|
|
Vandaag heb ik gewerkt. Heel de dag achter de computer en klanten aan de lijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANOUSKA714
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 23:08
|
|
|
Het mooiste moment, dat mijn getrouwde dochter plotseling bij mij kwam eten. Heerlijk gezellig, samen op de bank. Echt genieten! Gelukmoment.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 23:18
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Euhh... Wikipedia?
"Satanisme is de verering van Satan of de duivel, die in de joods-christelijke traditie geldt als de belichaming van het kwaad en als de antithese van God.
|
Toch nog ff on topic...
Persoonlijk pas ik zo'n beetje de definitie van Wikipedia toe op de term satanisme.
Binnen deze definitie betreft het dus mensen die er bewust voor kiezen om satan te aanbidden en te dienen. En hoewel satanisme dus bestaat, geloof ik dat God mij duidelijk heeft gemaakt dat de term 'satanisten' niet terecht is. Deze term suggereert dat deze mensen satan toebehoren en, hoewel ze dit zouden willen, het laatste woord is daarover nog niet gezegd.
Gods hart gaat uit naar ieder mensenkind; of ze nu bewust tegen Hem kiezen of onbewust. Jezus is voor iedereen gestorven; geen zonde is te groot voor Hem.
Wij hebben tenslotte niet te strijden tegen vlees en bloed. Dus alle aandacht voor het satanisme ten spijt; iedereen moet van het juk en de leugens van de boze bevrijd worden. De Waarheid zet vrij; en Jezus is de Waarheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 23:52
|
|
|
Een client in de thuiszorg....die zich dagelijks nog bezighoud met kaarten maken...(87 jaar!!!!!!!!)
Bakken vol...vullen de slaapkamer...en de huiskamer, maar wat een levenslust en energie...
Ik maak ze zelf niet..maar vind het wel leuk....
Ze had drie kaarten voor me gemaakt...voor mijn zonen en de dochter...lief toch?? Ook al wonen ze niet meer thuis...
Ik heb gelijk 10 kaarten van haar gekocht!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 00:01
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dacht ik een hele witte was uit de machine te halen, al mijn lakens gewassen, zitten er allemaal zwarte strepen op, hoe kan dit nou weer? En mijn wasmachine is nog maar halfjaartje oud ofsoow  |
Oei, das balen!!!! Het blijkt een meer voorkomend probleem te zijn. Mogelijk kun je op deze site het antwoord vinden? http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?t=43172&start=60
Hopelijk lukt het om de strepen weg te krijgen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 00:04
|
|
|
Men neme een nieuwe wasdroger,een man en een tandenborstel........man wil met borstel demonstreren hoe je het filter goed schoonmaakt.....borstel valt in gat waar filter normaal zit,hij rommelt met vliegenmepper( ),borstel valt nog dieper........man zwijgt,zet droger weer aan......die vervolgens met veel lawaai laat horen dat de tandenborstel zich momenteel ergens onder de trommel bevindt.......
"wat zijn ogen zien vernielen zijn handen"
Morgen maar eens een man bellen die echt gereedschap gebruikt........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 07:19
|
|
|
INGE721 schreef: | Af en toe je machine op 95 graden laten draaien....dan maakt hij zichzelf van binnen en de afvoerslang weer schoon. |
Met wat soda
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 07:32
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hier nog een abnormale vrouw.....niet meer normaal zeg!!!! |
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 07:33
|
|
|
ANNA415 schreef: | nee geen idee |
Nog steeds geen idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA412
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 07:46
|
|
|
Eh...hoe krijg ik al die mensen zover dat ze het UIT hun achterhoofd en IN hun agenda krijgen ;)haha
Misschien door deze aanmoediging;) Bij twijfel gewoon doen !
Laatst aangepast door
|
ANITA412
|
op donderdag 23 augustus 2012, 07:51
|
|
Naar boven |
|
|
|
|